Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuomas Embuskesta, tietääkö kukaan?

Vierailija
17.09.2013 |

Sehän in sinkku, eiks se just eronnu sit ruostinkielisestä toimittajasta.

Ajattelin kokeilla onnea, mut missä Emuske juhlii, siis missä se käy ulkona? Voisin tuuppautau mukaan ja napata miehen.

En usko et voi olla vaikeeta, mä oon kaunis, siis oikeesti kaunis, ei silleen missikaunis.
Embuske on ruma, eli helppo nakki varmaan.

Tietääkö kukaan mis se käy juhlimassa?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa ensin opettelisit hänen oikean nimensä.

Vierailija
2/23 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei juhli, vaan himassaan odottaa sitä oikeaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomas nussii pilkkuja, joten sulla ei ole mahdollisuuksia.

Vierailija
4/23 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin viime perjantaina Bakersin alakerrassa puoen yön tienoilla, lähti sietä jonkun nuorehkon bondin kanssa. Seurueessa kai 3 muuta naista, kukaan porukasta ei ollut mikään missi. En usko että tuo on Tuomaksen kantapaikkoja, ainakaan ei kuuu omiini. Vaitettavasti en voi auttaa enempää.

ps. Niin ällön oloinen tapaus etten kylä ymmärrä mitä ap haikailee..

Vierailija
5/23 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

^Sori mun l-kirjain on jumissa :D. Ei siis lähtenyt Bondin matkaan.

Vierailija
6/23 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komea ei tuo mainitsemasi toimittaja ole (vaan rumahko), mutta kyllä selvästikin fiksu toimittajaksi, siis henkilökohtaisesti.

Vierailija
7/23 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2013 klo 15:40"]

Komea ei tuo mainitsemasi toimittaja ole (vaan rumahko), mutta kyllä selvästikin fiksu toimittajaksi, siis henkilökohtaisesti.

[/quote]Miten tämä fiksuus tarkalleen ottaen ilmenee? Oletan että tarkoitat jotain muutakin kuin sitä tarinointia Mensa-testin läpäisystä. Kysyn, koska itse en tällaista piirrettä ole hänessä huomannut - pikemminkin havaintoni todistavat täysin päinvastaista. Ja julkispersoonaa siis tarkoitan, henkilökohtaisesti en tunne enkä haluakaan tuntea.

Vierailija
8/23 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko totta, että Enbuske on sukua isac Elliotille?

Vierailija
9/23 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea kuvitella että "Embuske" kävisi paljon bilettämässä, sen verran kova työtahti sillä on (radio, tv, kolumnit moniin lehtiin ...), eikä se ole mikään poikanen enää. Ja kai se joskus lastaankin tapaa, ainakin toivon niin. :)

Vierailija
10/23 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko Isac sen lapsi???!!!

Vierailija
12/23 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2013 klo 15:47"]

[/quote]Miten tämä fiksuus tarkalleen ottaen ilmenee? Oletan että tarkoitat jotain muutakin kuin sitä tarinointia Mensa-testin läpäisystä. Kysyn, koska itse en tällaista piirrettä ole hänessä huomannut - pikemminkin havaintoni todistavat täysin päinvastaista. Ja julkispersoonaa siis tarkoitan, henkilökohtaisesti en tunne enkä haluakaan tuntea.

[/quote]

Makuasioitahan nämä varmaankin ovat. Enkä puhu nyt Mensasta. Vaan ajatusmaailmasta, joka on samanlainen kuin minun. Kuka on mielestäsi fiksumpi toimittaja?

Vierailija
13/23 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2013 klo 16:05"]

[/quote]

Makuasioitahan nämä varmaankin ovat. Enkä puhu nyt Mensasta. Vaan ajatusmaailmasta, joka on samanlainen kuin minun. Kuka on mielestäsi fiksumpi toimittaja?

[/quote]Jussi Heikelä, Sika-Harri, Juha Vuorinen ja jopa Jaajo.

Vierailija
14/23 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sellainen, jonka tekemät jutut muistetaan paremmin kuin toimittajan pärstä tai nimi. Esim. Juha Kauppinen, Ilkka Malmberg, Arja Paananen

Vierailija
15/23 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2013 klo 16:09"]

[quote author="Vierailija" time="17.09.2013 klo 16:05"]

[/quote]

[/quote]Jussi Heikelä, Sika-Harri, Juha Vuorinen ja jopa Jaajo.

[/quote]

Kuka näistä on toimittaja, Vuorinenko? Eiks nää oo jotain juontajia.

Vierailija
16/23 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2013 klo 15:34"]

^Sori mun l-kirjain on jumissa :D. Ei siis lähtenyt Bondin matkaan.

[/quote]

Ei tassa ketjussa oo niin tarkkaa noiden kirjotusvirheiden kanssa

Vierailija
17/23 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille, tämä ketju oli ankean päivän ehdoton piristys! Sain nauraa ääneen täällä toimistossa yksinäni.

Vierailija
18/23 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enbuske lukee itse tätä ketjua. Kerro! tai vähintään joku sen (työ)kaveri. Kertokaa nyt ap:lle missä Tuomas pörrää.

Vierailija
19/23 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.09.2013 klo 16:39"]

Enbuske lukee itse tätä ketjua. Kerro! tai vähintään joku sen (työ)kaveri. Kertokaa nyt ap:lle missä Tuomas pörrää.

[/quote]

Ehkä Enbuske ei halua kertoa ap:lle sijaintiaan...

Vierailija
20/23 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuun en voinut sietää Enbuskea, mutta nykyään on aamuisin pakko kuunnella radiota, ja siksi, että mun mielestä sen jutut ovat fiksuja ja se osaa ne kantansa mukavasti perustellakin, vaikka kaikessa en ole samaa mieltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi