Ihanaa, uusi keittiö valmistui EILEN!!! Ja on ihana :)
Vielä eilen luin huvittuneena av-ketjua, jossa valitettiin piippaavasta keittiöstä. Nyt mullakin on sellainen eikä vielä ainakaan purista päästä ne äänet.
Parasta keittiässä on uusittu valaistus. Kaappien päällä ja alla on led-nauhaa, josta tulee ällistyttävän hyvä työvalo ja kaunis perusvalo, vaikkei kattovalaisin olisikaan päällä. Oi että on hyvä mieli, todella.
Kommentit (6)
Piippaava keittiö? Mitä se tarkoittaa? Mä olen haaveillut uudesta keittiöstä, mutta en ole vielä saanut hankituksi sellaista. Kerro lisää omastasi! Teittekö jotain erikoisia ratkaisuja ja oliko sulla jotain must-juttuja, jotka oli pakko saada?
Onnea! Mutta mikä on piippaava keittiö?
Minulla on koko pitkän seinän levyinen terästiskipöytä jossa suuret syvät altaat. Terästaso on pitkäaikainen haaveeni, kaunis, kestävä ja helppohoitoinen. Sivujen tasot joilla lähinnä pidetään kahvikonetta, yleiskonetta ym kamaa ovat pähkinäpuuta. Lattiaksi tuli valkolakattu korkkiponttilattia joka on mielestäni hyvin onnistunut.
Koneet ovat Mielen ja erityisellä mielenkiinnolla odotan uunin kosteuspaistotoimintoa. Eilen onnistuin saamaan induktiotason päälle ja oli nopea. Grillisysteemit ovat sekä mikrossa että uunissa.
Kaapistot ovat korkeakiiltoista, yläkaapin lämpinät mudanharmaat ja alakaapistot/laatokot ja komero vakoisia. Suorat teräsvetimet.
[quote author="Vierailija" time="17.09.2013 klo 09:32"]
piippaava keittiö:
www.vauva.fi/keskustelu/3862147/ketju/arsyttaa_meidan_liian_alykkaat_ko…
[/quote]
Olipa hauskaa tekstiä. =)
Onnea uuteen keittiöön! Millaiset kaapistot ja tasot ym. valitsit? Mitkä koneet?