Miksi tietyissä suomalaiskaupungeissa on paremmat näköiset naiset kuin muualla?
Voin ainakin mainita:
1. Porvoo
2. Turku
Olen asunut näiden lisäksi pk-seudulla ja Tampereella, joissa kauniita naisia näkee paljon harvemmin kuin edellä mainituissa kaupungeissa. Etenkin Porvoossa tuntuu että sellainen kouvolatukkainen vähän ylipainoinen ilmestys on äärimmäinen harvinaisuus, vaan naisista suurin osa on huolliteltuja helmiä.
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Suomenruotsalaiset.
Ovat geeniperimältään suomalaisia...?
Kouvolassa on kauneimmat. Ehkä geeniperimä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomenruotsalaiset.
Läntisiä juuria...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomenruotsalaiset.
Ne varakkaimmat ja älykkäimmät ryhtyivät aikoinaan suomenruotsalaisiksi. Noilla on tapana saada ne kauniimmat muikkelit.
Itäsuomalaisena pottunokkana voin sanoa että Lännessä ja Etelässä naiset ovat paljon kauniimpia koska ovat selvästikin eri geeniperimää (ruotsalaista?) kuin meikäläiset mongo loidit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomenruotsalaiset.
Näillä hyväosasilla ruottalaisilla on ollut monta sukupolvea aikaa valita hyvägeenisimmät neidot aina tarpeen tullen rahvaan joukosta. Päässyt heidän geeniperimään tulemaan sitten enemmän näitä haluttuja piirteitä.
Nojaa. Eiköhän tuo ole lähinnä mielikuva. Toki pieniltä ja syrjäisiltä paikoilta kyvykkäämmät, lahjakkaammat ja kai myös kauniimmat lähtevät herkästi isommille paikkakunnille.
Tuo että tykkääkö enenmän läntisistä vai itäisistä piirteistä on kai enemmän makuasia. Itse olen aina ollut itään kallellaan.
Vierailija kirjoitti:
Itäsuomalaisena pottunokkana voin sanoa että Lännessä ja Etelässä naiset ovat paljon kauniimpia koska ovat selvästikin eri geeniperimää (ruotsalaista?) kuin meikäläiset mongo loidit
itäsuomesta tulee myös kauniita venäläisiä piirteitä. Komeita suoria neniä.
Porvoon allekirjoitan kanssa koska moni missi on kotoisin sieltä.
Helsingissä, Espoossa ja Kauniaisissa naiset osaavat pukeutua ja huolehtia ulkonäöstään johtuen siitä että siellä on niin paljon joilla sosiaalinen asema edellyttää sitä. Myös paljon ulkomaalaistaustaisia joilla on sitä tyyliä.
Imatran ja Lappeenrannan naiskauneus tuli tutuksi aikoinaan kun opiskelin siellä.
Turun kohdalla harhan synnyttää ikä. Turku on väestöltään Suomen nuorin kaupunki. Turussa asuu erittäin paljon nuoria opiskelijoita.
Myös Lahdessa on paljon kauniita naisia. Tämä on jäänyt mieleen kaupungissa käydessäni.
Turussa olen nähnyt hyvännäköisiä miehiä ja kauniita naisia.
Helsingissä näin viikonloppuna kaksi hyvännäköistä JA hoikkaa miestä. Vakuutan, että tarina on tosi.
Käyttäjä35379 kirjoitti:
Turussa olen nähnyt hyvännäköisiä miehiä ja kauniita naisia.
Helsingissä näin viikonloppuna kaksi hyvännäköistä JA hoikkaa miestä. Vakuutan, että tarina on tosi.
no oho, varmaan suomenruotsalaisia. siellä alexanderin kadullahan niitä näkee kun ovat menossa investointipankkeihin puku päällä
Suomenruotsalaiset.