Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Järjestäytynyt vainoaminen -- case 2

huhuilla+puhelimilla vainottu, useilla paha tekemisen puute
26.08.2020 |

"https://www.vauva.fi/keskustelu/3690474/jarjestaytynyt-vainoaminen"

viitaten ylläolevan ketjun aloittajaan, ajattelin tehdä kokonaan oman, versio-2:sen , niin paljon on samaa

Itsepä tiedän tarkalleen, mistä ylläolevan ketjun aloittaja puhuu.

Kuvitelkaa tilanne:

1. näet erikoisen muijan jossain, ja vaivaudut lopulta juttelemaan, lähes vuosikymmenen tauko
2. muijalla on kusta päässä/huono kasvatus, ja hän nauhoittaa tutustumis-yrityksesi puhelimella
3. huomaat, että nauhoittaa, mutta hyvän kasvatuksen saaneena et välitä siitä, vaan esittäydyt
4. muijaa ei tunnu kiinnostavan kuin se puhelimen kallistelu sua kohti, keskustelu loppui kohteliaasti
5. yhtäkkiä 3kk, kaikki tunnistavat sinut kadulla, kiusaavat arkeasi, vain tuosta tutustumisyrityksestä
6. muija arvaili elämääni ja ihmistyyppiäni ja jakoi sen koko Suomelle, tulos: ei rangaistusta hänelle
7. itsellä loppuelämä varmaan pilalla, jutut, arvailut ja valheet kiertäneet yli 5 vuotta netissä
8. en tule koskaan opettelemaan, ostamaan tai ottamaan lahjaksi ÄLY-puhelinta
9. se on jo maksanut itselleni 99% menetyksen kaveripiiristäni, en pysty olla zombien kanssa
10. pystyisitkö käyttämään laitetta, jolla pilattiin oma elämäsi turhan takia koko Suomen voimin?
11. viimeksi tänään, 4 pv kotoilun jälkeen, 2 min ehdin olla ulkona, auto jarrutti ojaan ja kuvasi
12. edellinen oli PK-seudulla, 5 kk tauko sieltä, autokuski oli tullut tien yli pyörätielle, odotti, kuvasi
13. rikosilmoitus tehty, mitään ei muka löydy, no jos jotain halutaan piilotella, piilossa se pysyy
14. vuosia naureltu, joskus huudeltu, usein vältelty, himapihaan seurattu / valmiiksi odoteltu
15. mahdoton puolustautua, kun en ole koskaan käyttänyt Twitteriä, Facebookia, Instagramia ym.

Kohteliaat ja kivat ihmiset joutuu aina silmätikuksi, kun joku sysipaha henkilö jakaa pahaa oloaan.
Hämmästyttävän alas mennyt valheiden taso, arvailujen taso, seurailun taso, uskomusten taso.

Itse en voisi koskaan olla tekemisissä "ihmisten" kanssa, jotka räpläävät puhelimiaan. Elän onnellisesti 2000 luvun alkua edelleen. Ette usko mikä se vapaus on, kun ei tartte seurata uutisia, ei somea, ei mitään, eikä puhelin huuda päivityksistä ym. Sitä kiirettä ja orjuutusta en voi tajuta.

Voi myös olla, että kun itsestä ei ole koskaan mitään ollut netissä, kun ei ole tarve olla esillä, niin muut suuttuvat, kun mitään ei löydy ja alkavat keksiä itse sisältöä sinne elämästäni.

Tässäpä tämmöinen tarina. Kaikki riippuu siitä, minkälaisiin "vapaan" kasvatuksen saaneisiin sitä törmääkään, joilla ei ole mitään nettivastuuta. Uskomatonta, että voi mennä kilttien ihmisten elämä pilalle, puhelimien, huhujen, arvailujen ja kateuden takia. Turha olla kateellinen, nettikansa, saldo on: yli 200 muijaa yrittänyt mua, itse olen vain 4:ää. Muijalla täytyy olla jotain erikoista, jotta kiinnostaa. Viimeisin oli Suomen isoimmilla luomu-kannuilla varustettu, ikä tuntematon, mutta siitä johtuen olikin ylimielinen ja täysi kusipää. Enpä toivo semmoiselle mitään hyvää elämässä. Kylläpä näköjään on tosi monella Suomessa paha olo, kun pitää netissä mennä mukaan juttuihin, ja saada siitä hetken huuma. Valitettavasti hetken huuma jatkuu vuosia, kun juttuja levitellään kokoajan uusille, tuntemattomille, jotka eivät tiedä oikeassa elämässä susta yhtään mitään.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole vahva ja ymmärtäväinen.

Sillon olet heidän yläpuolellaan.

Älä alennu yhtä raukkamaiseksi.

Älä vastaa pahaan pahalla.

Voita sinä paha hyvällä. 👍🏻

Vierailija
2/2 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on törkeää ollut. Nyt vaan menet minne huvittaa ja pystypäin, useimmille kiusaajillesi tulee oikeita vaikeuksiakin elämässä ja ajattelunsa muuttuu. Älä regoi mitenkään muuten kuin poliisin ja oikeuslaitosten kautta. Ja nollatole kiusaamiselle, eli viet vaan eteenpäin joka keissin.

Tein näin itse ja se oli pakko tehdä. Nyt eivät uskallakaan enää kun se nimi jää papereihin.

Voimia. On muuten yleisempää kuin arvaatkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla