Käyttekö usein ravintoloissa syömässä, eri paikoissa
vai vietättekö tämmöstä tavallisen pulliaisen elämää, kuten minä? En innostu ulkona syömisistä, kaupungilla pyörimisestä, kahvilassa istuskelusta harva se päivä.. Enimmäkseen tykkään kulkea luonnossa, touhuta kotona lasten kanssa, lenkkeillä ja käydä vesijumpassa. Tuntuu että nykyään on oltava kovin paljon kaikenlaista "hienoa" tekemistä ja menemistä ja koen itseni jokseenkin outolinnuksi. Silti kun katson esim. naapureitani niin hyvin tavallista elämää tuntuvat viettävän..
Kommentit (24)
Nautin näyttelyistä, teatterista, elokuvista, ulkona syömisestä, baareissa ja keikoilla käymisistä, ystävien tapaamisesta, hyvistä kahviloista ja kaupungin vilinästä. Sen vuoksi asunkin kaupungissa enkä metsän keskellä. "Kotona touhuaminen lasten kanssa" on suurin piirtein tylsintä, mitä voin kuvitella (minulla ei ole omia lapsia, puolisollani on aikuinen tytär).
[quote author="Vierailija" time="16.09.2013 klo 19:20"]
Nautin näyttelyistä, teatterista, elokuvista, ulkona syömisestä, baareissa ja keikoilla käymisistä, ystävien tapaamisesta, hyvistä kahviloista ja kaupungin vilinästä. Sen vuoksi asunkin kaupungissa enkä metsän keskellä. "Kotona touhuaminen lasten kanssa" on suurin piirtein tylsintä, mitä voin kuvitella (minulla ei ole omia lapsia, puolisollani on aikuinen tytär).
[/quote]
Huomaa tosiaan, että sinulla EI ole lapsia. Kotiäitys on tylsää.
Kiitos vastauksista! Ehkä tosiaan koitan vaan hyväksyä tän elämäntilanteen. Tällä hetkellä 24 vuotiaana kahden pienen lapsen äitinä se arki koostuu hyvnkin pienistä ja tylsistäkin asioista.. mutta lapsethan kasvaa ja ehkä minäkin sitten lasten ollessa isoja/aikuisia innostun enemmän noista ulkona syömisistä sun muista menoista. Tällähetkellä ei kyllä mielenkiinto ja aika riitä. Elämämme on kyllä aktiivista ja touhuamme paljon kaikenlaista mitä nyt lapsiperheissä yleensäkkin pystyy/voi. Kotona tuleepaljon oltua ja olen jopa oppinut nauttimaan tästä. Onni koostuu loppupeleissä aika yksinkertaisista asioista.
-ap
Käydään kerran viikossa ulkona syömässä. Eikä siinä mitään hienoa ole =)