Kun otan esille sen ettei kukaan tykkää musta
Tulee hirveä riita. Ja huudetaan ja kiroillaan päin naamaa. Näin aikuisenakin vielä pelottavaa kun joku huutaa j umalautaa naaman edessä. Saati sitten pienelle lapselle.
Olen ihan yksin ja tosi masentunut. Kukaan ei edes yritä auttaa mua mitenkään
Tuntuu niin hirveeltä katsoa muita joilla on kavereita ympärillä ja heitä kuunnellaan.
Tälläistä on kiusatun elämä. Pelottaa mennä edes kauppaan enää.
Kommentit (20)
Mihin tavoitteeseen pyrit, kun sanot toiselle ihmiselle, ettei kukaan tykkää sinusta?
Mitä toivot että tapahtuisi sen jälkeen, kun olet sanonut?
Minä kun otan esille sen, niin kaikki pakenevat ja laihemmat rupee pyärtyileen.
Hakeudu vain positiiviseen seuraan ❤️
Toisaalta ei mua kiinnosta enää vaikka mulle huudetaan. En saa puolustautua vaan täytyy alistua kiltisti menemällä piiloon. Sama jatkuu kun seuraavan kerran puhun asiasta. Ei vaan jaksa enään tätä olen masentunut kokoajan ja pelkään normaaleita asioita tän henkisen kiusaamisen takia.
Tai oikeastaan sanallisen. No ihan miten vaan. Ainoo keino olis muuttaminen muualle mutta kun ei oo rahaa.
Mulla on 0 keskustelu kaveria enkä saa koskaan puhuttua mistään asioista kenenkään kanssa. Perheenjäsenet on näitä huutajia. Koskaan ei ehdi kun on töitä.
Ei edes silloin kun on ilta vapaa.
Tuntuu tosi kivalta.
Tiedän tunteen. Sisaruksenikin ottavat vain virheeni esille. Katkaisinkin välini heihin. Ei ole muitakaan, mutta miksi pitäisin yllä välejä ihmisiin jotka saavst vain oloni huonommaksi?
ei ole edes väitetty että pidämme sinusta ja jatkuvasta häirinnästäsi, mikä suojatyöpaikka tuo oikein on? kun asiakas tekee rauhassa asiansa, mutta itse jauhat tahallista provosoimista ja häirintää asiakkaasta. Onko se kova pala kun tämä tekee asiansa rauhassa mutta sinä tuot ne häirinnät paikalle "kaveri"asiakkaan kanssa. Tuo kuulostaa kateelliseltä ja huonolta itsetunnolta. Mikäs olet siitä miesasiakkaasta meluamaan?
ps. tytötkin tekee sen 240.
En ole kyllä itsekään mikään helppo ihminen mutta en sentään huuda toisille päin naamaa. Varsinkaan kirosanoja. Olen varmasti tosi lapsellisen oloinen kun kirjoitan tänne mutta joo. Haluaisin vaan tietää mitä mun pitäis itsessäni muuttaa että edes joku tykkää. Kukaan ei koskaan vastaa. Sanotaan aina älä höpötä ihan outoja.
Eniten ärsyttää myös se että vanhuksia autetaan ilomielin ja kuskaillaan kauppaan, mutta jos minä kysyn jotain vastaavaa niin EI. Ei todellakaan lähdetä sen takia ajamaan.
Joudun aina selviämään yksin omista asioistani. Koulussa yks poika sano kerran mun elämän tärkeimmän säännön mä en sua auta.
Kiusattuna on kiva olla
Ja tämmöstä se on.
minä en kyllä jättäisi sellaista porukkaa jatkamaan toimintaansa; ratkaisu ei ole poistua paikalta, vaihtaa asuinaluetta, paikkakuntaa, vaan puuttua tähän epäkohtaan.
Sontaläjiä löytyy. mutta ne pitää poistaa.
Joo tuli taas kirjotettua kun ärsyttää. En vaan saa millään vastauksia tähän ihmisten käytökseen mua kohtaan.
Mitä pahaa oon tehnyt että ansaitsen tämän. Ja tuskin vaan kuvittelen koska olen tietoinen tästä että mua ei kaivata juuri mihkään.
Ja ei mun takia haluta lähteä ajamaan kauppaan tai muualle.
Ehkä se on vaan yksi osoitus siitä että pärjää yksinäsi tai ole pärjäämättä. Näin ajattelen.
Monilla on huutajavanhempi, joka ei ole empaattinen, kuten voisi olettaa. Saat empatiaa, välittämistä ja ymmärrystä joltain toiselta tai itseltäsi - se vaatii aikaa. Vanhempasi kai keskittyvät pelkästään talouden ylläpitoon. Et saa hokemalla heiltä henkistä huolenpitoa, terapiaa tai et pysty muuttamaan heitä, kuten ei muutkaan ole pystyneet. Toki voi vaatia normaalia tapaa puhutella. Muuta ainakin kotoa muualle, jos vielä olet siellä.
Vierailija kirjoitti:
Minä kun otan esille sen, niin kaikki pakenevat ja laihemmat rupee pyärtyileen.
Sama homma, kunnes tajusin, että voin ottaa esille samankaltaisten seurassa.
Tämä on se sama lapsi, joka spämmää tänne ja valittaa, ettei häntä viedä autolla kauppaan ja että äiti tekee etätyötä eikä vastaa kysymyksiin. Jotainhan tuolla on vialla, mutta tuskin me voimme auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Joo tuli taas kirjotettua kun ärsyttää. En vaan saa millään vastauksia tähän ihmisten käytökseen mua kohtaan.
Mitä pahaa oon tehnyt että ansaitsen tämän. Ja tuskin vaan kuvittelen koska olen tietoinen tästä että mua ei kaivata juuri mihkään.
Ja ei mun takia haluta lähteä ajamaan kauppaan tai muualle.
Ehkä se on vaan yksi osoitus siitä että pärjää yksinäsi tai ole pärjäämättä. Näin ajattelen.
No kun se ei johdu sinusta, vaan heistä. Sinussa ei ole vikaa. Monilla on pinnalliset vanhemmat tai epäkypsät. Koita parantaa itseäsi sisäisesti. Jos olet nainen ehkä äitisuhde voi olla kohtalainen keskusteluyhteys joskus, pojille kai isä tärkeämpi. Keskity omiin kiinnostuksiin ja ota vanhempiin etäisyyttä, etsi muualtakin elämää.
Vierailija kirjoitti:
En ole kyllä itsekään mikään helppo ihminen mutta en sentään huuda toisille päin naamaa. Varsinkaan kirosanoja. Olen varmasti tosi lapsellisen oloinen kun kirjoitan tänne mutta joo. Haluaisin vaan tietää mitä mun pitäis itsessäni muuttaa että edes joku tykkää. Kukaan ei koskaan vastaa. Sanotaan aina älä höpötä ihan outoja.
Eniten ärsyttää myös se että vanhuksia autetaan ilomielin ja kuskaillaan kauppaan, mutta jos minä kysyn jotain vastaavaa niin EI. Ei todellakaan lähdetä sen takia ajamaan.
Joudun aina selviämään yksin omista asioistani. Koulussa yks poika sano kerran mun elämän tärkeimmän säännön mä en sua auta.
Kiusattuna on kiva olla
Ja tämmöstä se on.
Sanoit aiemmin olevasi aikuinen ja nyt puhut koulusta? Älä muuta itsessäsi mitään, ajan myötä muuttuu muutenkin, riittää kun olet oma itsesi ja ystävällinen. Eikä sinun tarvitse miellyttää kaikkia. Jos koet muiden käytöksen huonoksi, niin ei se ole ok heiltä, mutta eivät he kuuntele ketään sitä muuttaakseen.
Vierailija kirjoitti:
Kiusattuna on kiva olla
Ja tämmöstä se on.
"Haluaisin vaan tietää mitä mun pitäis itsessäni muuttaa että edes joku tykkää"
Ihan ensiksi lakkaa valittamasta ja opettele itse arvostamaan itseäsi. Kohtele itseäsi hyvin ja jossain vaiheessa löydät ihmisiä, jotka myös pitävät sinusta. Jos valitat ja olet surkeana, niin tilaat elämääsi juuri yhtä huonoa arvostusta. Valittavana ihmisenä olet raskasta seuraa ja karkotat muut kauas. Mitään muuta ei tarvitse tehdä, ei muuttaa sisintä, ei olemaan toisenlainen tms. vain opettelet itseäsi rakastamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiusattuna on kiva olla
Ja tämmöstä se on.Sanoit aiemmin olevasi aikuinen ja nyt puhut koulusta? Älä muuta itsessäsi mitään, ajan myötä muuttuu muutenkin, riittää kun olet oma itsesi ja ystävällinen. Eikä sinun tarvitse miellyttää kaikkia. Jos koet muiden käytöksen huonoksi, niin ei se ole ok heiltä, mutta eivät he kuuntele ketään sitä muuttaakseen.
Ja siis sinun ei tarvitse olla huutajille alistuva, voit jättää heidät omaan arvoonsa. Muttei kannata jäädä helpoksi uhriksi ja sinne asumaan, jos olet aikuinen. Tottakai voit olettaa että vanhempi auttaa jollain tavalla, vaikkei aina saa kyytiä.
Aja pyörällä kauppaan vai kuinka pitkä matka sinne on? Tietenkin vanhuksia autetaan ennemmin kuin terveitä nuoria.
Taidat olla kovin nuori, murrosikäinen vielä?
Kuulostat tosi rasittavalta uhriutujalta.
Älä ota asiaa esille niiden kanssa, jotka huutavat, tuomitsevat ja ovat häiriintyneitä. Voit soittaa nimettömänä kriisipuhelimeen tai jutella kriisikeskuksessa, ei tarvitse olla kriisiä jutellakseen aiheesta. Älä ole sellaisten "kavereiden" kanssa tai henkilöiden, jolla on henkisesti väkivaltainen käytös sinua kohtaan - sellainen ympäristö ei tee hyvää kenellekään. Voit kokeilla etsiä uusia tuttuja muualta, olisiko joku toinen paikkakunta ok tai luennot, messut, harrastus tai yhteinen kiinnostus, sitten kun niihin pääsee taas. Myös voit pitää omat rajasi ihmisen kanssa, älä päästä manipuloivia kaveriksi. Ulkomailla voi olla parempi kommunikaatio osalla ihmisistä kuin täällä. Erota ihmisten maailmankuva, onko se henkinen vai pinnallinen, vai uskonlahko.