Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mitä viimeksi ostit netin kautta? Miksi ostit netistä?

Vierailija
16.09.2013 |

Minä ostin yhteen kodinkoneeseen lasikulhon, jota ei saanut Suomesta mistään. Tilasin Ranskan Amazonista.

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapselle reimatec-toppahaalarin ellokselta, koska alekoodilla sai 40 € alennusta :)

Vierailija
22/61 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stockalta lapselle toppaa ja kengät, itselle zalanldolta parit farkut ja yhden tuolin jostain nettikaupasta. Tilaan aika paljon netistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutonetistä lapselle toppahousut ja -takki.

Vierailija
24/61 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen ostin lentoliput ensi kesän häämatkaan. Toissapäivänä tilasin tulostimeen mustetta Kiinasta. Ostan paljon nettikaupoista, suomalaisista ja ulkomailta. En tykkää kaupungilla kiertelystä ja rahaa (muka) säästyy. No ei kyllä säästy, sillä nettiostaminen on liinakin helppoa ja heräteostoja tulee helposti.

Vierailija
25/61 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin alennuksesta hiustenpidennykset. www.blosis.com

Olis ollut mahdollisuus voittaa ilmaiseksikin yhdet, mutta en vaan voittanut. Sain alennuksen, sitten lohdutukseksi. On jotain verkkokauppoja mistä voi voittaa niiden tuotteita itselleen tai saa ainakin alennusta niiden ostoon. Tiiä sitten miten toimiva. Löysin salkkareitten Venlan blogista suosittelun.

Vierailija
26/61 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentolippuja. Ei kai tätä tartte selittää?

Vierailija
27/61 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin lenkkarit, jotka toimituskuluineen tulivat melkein pari kymppiä halvemmiksi kuin ostettuna urheiluliikkeestä Suomesta.

Vierailija
28/61 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyslomamatkan juuri ostin. Täältä sain siihen loppukesällä vinkkejä, nyt vasta varasin. Helppoa. Tuli tuota tuijoteltua monet kerrat

Vierailija
29/61 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkissäärystimet, niitä ei myydä Suomessa. :)

Vierailija
30/61 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan aika vähän netistä mitään. Lävistyskoruja (napa- ja kielikoruja) ostan crazyfactor.com :ista. On tosi halpoja verrattuna suomesta kultasepänliikkeestä ostettuihin :) Toimitus on vaan femman ja korut on yhtä laadukkaita kun täältä ostetut. Suosittelen!

Vierailija
31/61 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjan Huutonetistä, viikon matkan Etelään talveksi koko perheelle ja Tori.fi:stä huonekaluja,

Vierailija
32/61 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostan kanssa kaiken mahdollisen netistä. Ja EUn alueelta tilaan, ettei tarvii maksaa tullimaksuja. Suomalaisia nettikauppoja yrmin, koska niissä usein kalliimmat postimaksut kuin ulkomaisissa. Ulkkareissa myös melkein aina parempi valikoima tuotteita.

Olen pienipalkkainen, joten mulla ei kerta kaikkiaan ole varaa ylläpitää suomalaisia kauppoja. Kivittäkää mut.

Vierailija
33/61 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin mekot itselleni ja tyttärelleni hänen ensi kesänä oleviin rippijuhliin, Italiasta. En olisi vastaava löytänyt samalla hinnalla Suomesta. 

Vierailija
34/61 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

43 vastaa ap:n kysymykseen myös, että viimeksi tilasin www.sportsdirect.comista parilla sadalla eurolla vaatteita ja kenkiä nuorisolle. Esim paikallisessa kenkäkaupassa kengät maksoivat 59.90 euroa, tismalleen samat kengät nettikaupassa 18 euroa!

Vierailija
35/61 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh! Olette kaikki ostamassa lentoja ja lomamatkoja, nyt alkoi minunkin tehdä mieli ostaa lentoliput vaikkei ole rahaakaan :D

Vierailija
36/61 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2013 klo 17:27"]

[quote author="Vierailija" time="16.09.2013 klo 16:42"]

Mä ostan nykyään lähes kaiken netistä. Säästyy aikaa ja rahaa. Ihan oikeasti.

[/quote]

Mä olen niin eri mieltä, mutta tosi hyvä, että joillekin nettiostaminen sopii. Ts. mitään vaatetta, kenkiä tms. en voi sovittamatta ostaa. Väsyisin nopeasti tuotteiden uudelleen pakkaamiseen ja palauttamiseen sekä uusien tilaamiseen.

[/quote]

Mä teen niin, että tilaan 2-3 erikokoa, ja sit sovitan ne, ja palautan elleivät sovi. Tai pidän sen sopivan ja palautan loput. Olen tehnyt tätä kauan, ja erittäin toimiva systeemi, ei tarvi ootella uutta kokoa päiviä.

Ja viimeksi olen tilannut netistä Pullip-nuken Japanista sekä kännykkäkamaa Kiinasta.

Vierailija
37/61 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin virtuaalitimatteja lapsen peliin.

Vierailija
38/61 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin pari OPIn kynsilakkaa. Koska hinta oli kolmasosan Suomen hinnasta.

Maksan mielelläni vähän ylimääräistä suomalaiseen kauppaan, kun täällä on alv ja paremmat palkat myyjillä kuin Usassa, mutta en kolminkertaista hintaa.

Vierailija
39/61 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietokonepelin (e-version) ja e-kirjoja. Vaikea niitä olisi kivijalkakaupasta ostaa.

Ja rintaliivejä, ihan sen takia, että kokoa 90K on tosi vaikea löytää mistään, ja jos sitä löytyykin, niin liivit maksavat jotain satasen luokkaa. Brittikaupoissa sama lempiliivimallini maksaa 30 puntaa normaalihintaisena, alessa sitten vähemmän...

Vierailija
40/61 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoituspöydän ostin. Ja tietysti sieltä tuli väärä pöytä :( Onneks ei ehditty kasata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi