Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salamaliitot ja lapset

Vierailija
04.10.2013 |

Mitä mieltä te muut olette niin sanotuista salamasuhteista. Viime syksynä mieheni päätti muuttaa uuden naisensa luokse juurikaan mitään minulle tai lapsille selittämättä. Heti perään lapset tuon uuden naisen luokse jokatoinen viikonloppu. Ei päästy hyvä että jouluun alkoivat he rakentaa omakotitaloa ja kesällä olivatkin jo naimisissa. Lapsille tai kellekkään muulle ei ole lasten isä selittänyt mitään. Miehen sukulaiset eivät tätä uutta naista ole edes nähnyt. Jääkö lapselle tällaisesta jonkinlaisia sisään padottuja traumoja? Tuo nainen on miestä 8 vuotta nuorempi joten haluaa vielä todennäköisesti lapsia minun lasten isän kanssa. Onko tuo tervettä aikuisen käytöstä vaihtaa perhettä lennosta?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveestä en sano mitään, mutta aika tavallista. Tosin tuokaan suhde ei kestä 10 vuotta enempää, sitten miehen täytyy taas saada olla vapaa.

Vierailija
2/5 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi suhteen pitäisi kestää enemmän kuin kymmenen vuotta ollakseen onnistunut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma isäni päätti nyt lennosta melkein heti tapailun/seurustelun alusta muuttaa uuden naisystävänsä luokse. Ei kehdannut alkuun meille vanhemmille lapsille edes ilmoittaa muutosta, kun naisen esittelyvaihe meille lapsille oli vasta menneillään (kertoo homman nopeasta tahdista, kun nuoremmat meistä asuu vielä "kotona"). Itse loukkaannuin syvästi tästä salailevasta tavasta. Lupaili ummet ja lammet, että me lapset olemme aina etusijalla, mutta niin ei konkreettisesti ole käynyt. Isäni muutettua tämän naisen luokse en ole juurikaan nähnyt häntä, hyvä jos olemme puhelimessa puhuneet. Veljelläni samanlaisia kokemuksia, ja tämä tuntuu meistä kummastakin todelta pahalta. Olisimme toivoneet jonkinlaisia tekoja lupailujen suhteen.

Vierailija
4/5 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2013 klo 07:47"]

[/quote]

Vaikka siksi, että sen omakotitalolainan maksamiseen menee enemmän aikaa. Raukkamaista ottaa laina sillä mielellä, että maksakoon puoliso lopulta velat pois, minä lähden.

Vierailija
5/5 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2013 klo 07:47"]

[/quote]

Vaikka lasten takia. Heille ydinperhe on se ainoa oikea perhe ja salamana poistuva isä antaa mallin, jonka mukaan ongelmia ei tarvitse ratkoa, lähteminen riittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme