Päälle 40v työkaveri sanoi, että menee nukkumaan jo klo 21 aikaan
Möläytin sille, että mun mummo menee tuohon aikaan..
Sen ymmärrän, että aikaisin olisi töihin meno mutta meilläkin työt alkaa aamu 9 aikaan.
Kommentit (27)
Voi huoh. Mitä väliä jos menee klo 21 nukkumaan? Pakko olla trolli.
Itse pysyn freesinä juuri siksi, että menen klo 21 nukkumaan :)
Sä oot kyllä ap tosi kova tyyppi. Rispektaan sua.
voi helvetti mitä se sulle kuuluu milloin se menee nukkumaan? ehkä se herää klo 5 tai 6 ja tekee aamulla treenin, lukee lehden, vie lapset päiväkotiin/kouluun jne. onko se joku yllätys, että ihmisillä on erilaiset päivärytmit?
Yhdeksän on ihan hyvä aika mennä nukkumaan. Siinä uutisten jälkeen.
Nukkuu viiteen asti ja kerkeää vielä touhuta pari tuntia ennen töitä.
Näin siis tekisin jos olisi päivätyö.
Vuorotyössä sotkeutuu unirytmit ja muut.
Kertoisitko mikä on sopiva nukkumaanmenoaika aikuiselle? Minäkin menen nukkumaan kello 21-22 enkä käy töissä. Toki heräilenkin tunnin kahden välein lasten vuoksi.
N29
Ysiltä mennään myös täällä nukkumaan, toki joskus ehkä valvon sängyssä kymmeneenkin arkisin..
Paljon mukavampi herätä aamuun virkeänä kuin olla aina myöhässä kaikesta. Joidenkin ihmisten on vain niin vaikea ymmärtää, miten omaa kehoaan ja aivojaan pitää helliä, huoltaa ja kunnioittaa.. se ei ole kone joka tekee mitä mieli tahtoo, jompikumpi menee nopeasti rikki.
Heheh, oma työvuoroni alkaa 22:00 :D
Minäkin menen nukkumaan klo 21 paikkeilla. Ja olen aamulla kuntosalilla klo 6.30. Ei siinä sen kummempaa.
10000000 miljardia alapeukkua sulle.
Kai olet tehnyt hänestä ilmoituksen hätäkeskukseen!? Se on tilanteessasi suorastaan kansalaisvelvollisuus.
Toiset on aamu-unisia, toiset iltaunisia. Hän selkeesti jälkimmäinen. Minusta taas tuntuis, et menis monta tuntia hukkaan, jos noin ajoissa kävis nukkumaan. Toiset sanoo sama minulle, kun nukun vapaa-aamuisin pitkään. Vuorokaudessa on kuitenki saman verran tunteja kaikille, toiset touhuaa aamusta, toiset illasta.
Olen monena iltana jo klo 20 nukkumassa. Olen teini-iästä asti ollut iltauninen ja aamulla sitten jo aikaisin ylhäällä. Niin että ei se iästä johdu että ihmistä väsyttää iltaisin jo hyvissä ajoin.
ap vetää sidukkaa joka ilta kello 19-24 joten ei ihme että ärsyttää tuollaiset 21 nukkumaan menijät
Kuinka moni aikuinen noudattaa ylipäänsä tiukkaa nukkumaanmenoaikaa?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni aikuinen onoudattaa ylipäänsä tiukkaa nukkumaanmenoaikaa?
Siihen olisi kyllä syytä ja nukkua 8-9h yöunet, sillä ihmisen hyvinvoinnin, terveyden ja painonhallinnan kannalta riittävät yöunet, tulevat ykkösenä, sen jälkeen vasta ravinto ja liikunta.
Mä oon 29v ja meen aina kasilta sänkyyn arkisin. Kasiin meen aamulla töihin.
Minä menen kasin aikoihin nukkumaan. Työpaivä alkaa kuudelta ja kun herää aikaisin (jopa ilman herätystä) niin ehtii hyvin vetämään aamukahvit.
Kesän valoisat illat aina sekoittaa mun unirytmin, mutta pimeän aikana menen yleensä 20-21.30 nukkumaan, riippuen miten väsynyt olen. Heräilen sitten siinä puoli viiden tai viiden maissa, viimeistään kuuteen mennessä.
Hirveä möläytys. Ja kylläpä työkaveri mielensä pahoitti.