Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos joutuisit BB-taloon, missä asiassa tulisi ongelmia?

Vierailija
16.09.2013 |

tai asioissa?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestäisi katsella selvinpäin toisten typerää känniörvellystä, ja itse en juo juuri ollenkaan, en voisi alkaa itse kännätä mukana. Minä haluaisin kunnollisia keskusteluja mielenkiintoisista aiheista, alapäänjutut ei kovin kauan jaksaisi kiinnostaa, en pidemmän päälle siedä mitään bimboja.

Vierailija
2/22 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikessa! Mutta onnksi ei ole sitä vaaraa, että joutuisin sinne. En ole julkkis, nuori, kaunis, vaan vanha, ruma, äkäinen akka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessassa ja suihkussa käyminset nyt ainakin.

Vierailija
4/22 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2013 klo 15:33"]

Tuntuis kauhealta olla kaivamatta nenää sohvalla makoillessa, tai voishan sitä kaivaa ja varmaan kaivaisinkin.....

[/quote]

Minäkään en pystyisi olla kaivamatta nenääni.

Vierailija
5/22 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne toiset ihmiset. Olen herkkä ja introverttina kaipaan tilaa. Tämä tulkitaan myös ylimielisyydeksi joten olen useamminkin joutunut eri yhteisöissä kiusaamisen kohteeksi. Ja BB-taloon valitaan aika ikävää porukkaa.

Vierailija
6/22 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vähän erilaisia: Tehtävät joissa pitäisi laulaa tai olla notkea. Enkä voisi käydä julkisesti suihkussa tai paskalla enkä haluaisi pitää mitään sellaista vaatetta missään tilanteessa, missä sääret näkyy. Muuten varmaan pärjäisin, olen vähän Sara Siepin tapainen luonteeltani, eli katsojista tylsä ja aika hiljainen porukassa. 

Vierailija
7/22 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kestäisi kun en pääsisi lenkille ja salille. Lisäksi olen iltauninen, joten hermo menisi siihen muiden yöriekkumiseen, siedän myös meteliä aika huonosti. En myöskään käytä alkoholia, joten toleranssi toisten sekoilulle olisi varmaan alhainen. Lisäksi haluan syödä terveellisesti, ja todennäköisesti joutuisin tinkimään ruokavaliostani talossa. Ei siis ikinä BB-taloon meikäläistä.

Vierailija
8/22 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan, 12 lisää että olen tottunut syömään aamupalan aikaisin, mulle jo hotelliaamupalat viikonloppuisin on liian myöhään. Mulla olis vaikeeta jos ei saisi sähköä kahvinkeittoon viimeisetään klo 6. Sen lisäksi haluan mennä aikaisin nukkumaan, rytmi nyt on vaan tällainen kun menen aikaisin töihin enkä osaa sitä muuttaa muulloinkaan. Sama myös 13:lla, mulla olis vaikeeta jos ruokana olis jatkuvasti jotain makaronihöttöä. 

Vierailija
9/22 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsesta erossa olemisessa.

Vierailija
10/22 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessakäynnit.

Ujo rakko + suoli yhdistettynä BB- taloon ei vaan toimisi.

Vierailija
11/22 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kestäisi olla samassa tilassa sovinisti-juntti-törppö-Frederikin kanssa. Enkä kyllä niiden haaskojenkaan.

Vierailija
12/22 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

juominen ja sekoilu..en siis käytä alkoholia ollenkaan,ai niin ja en voisi kuvitella sänkypuuhua muiden katsellessa/kuunnellessa--eikös sitäkin siellä harrasteta

Vierailija
13/22 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2013 klo 18:39"]

Mä en kestäisi olla samassa tilassa sovinisti-juntti-törppö-Frederikin kanssa. Enkä kyllä niiden haaskojenkaan.

[/quote]

Hahahaa, täydellinen kuvaus!

Vierailija
14/22 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsisin järkyttävistä mahakivuista kun en kehtaisi piereskellä. Ja en myöskään kestäisi muiden jatkuvaa kiroilua ja niittäisin epäsuosiota valistamalla kaikkia aikuisesta käytöksestä ja kielenkäytöstä.

Vierailija
15/22 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Claudia olisi ainoa ongelma ja niin paha, etten ikinä mene mihinkään, missä tiedän sen haaskan olevan ja jos kohdalle osuu, juoksen karkuun.

Vierailija
16/22 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkumisessa nyt ainakin, en voi nukkua huoneessa, jossa on noin monta ihmistä samaan aikaan.

Vierailija
17/22 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessassa käymisestä tulisi kyllä helvetinmoinen ongelma.

Lisäksi mä en kestä yhtään sellaista akkojen kälätystä saati sulautuisin joukkoon koska mulla ei ole pipoa jota käyttää sisätiloissa.

Vierailija
18/22 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsen omaa tilaa ja rauhaa. Ahdistaisi olla koko ajan jonkun kanssa ja joka hetki kameroiden kuvaamana.

Vierailija
19/22 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nukkuisi siellä sekuntiakaan ja muutenkin tulisin hulluksi.

Vierailija
20/22 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuis kauhealta olla kaivamatta nenää sohvalla makoillessa, tai voishan sitä kaivaa ja varmaan kaivaisinkin.....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä