Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

PP11. Onko muita joilla loppukierto menossa? Tuntemuksia!?

Vierailija
17.07.2006 |

Täällä siis uuden hoitorumban ensimmäinen clomikierto menossa ja oviksenkin löysin :o) Nyt on pp11 eli suunnilleen kp26/28 menossa. Olotilasta ei osaa sanoa juuta eikä jaata. Väsyttää, mutta niinpä on tehnyt näiden helteiden ajan jo pidempään. Vatsa sekaisin mutta sekään ei kerro mitään.

Olisi kiva lukea muiden kuulumisia joilla loppukierto (vaikka luomukin) menossa.

Pinoon, hopsista!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yleensa aika kivuliaat menkat ja kivut alkavat siten, etta ihan heraan niihin. Aamulla alkaa sitten vuoto. Nyt siis toivon vaan, ettei tulisi kipuja yolla..

Kavimme tanaan sairaalassa katsomassa aamulla syntynytta pienta poikaa ja voi jehna se oli ihana!!!

Muut, mika olo? Eikai juili viela? Toivotaan toivotaan... :o)

ap

ps, voi hitto, nyt en pysty jostain syysta kirjoittamaan ollenkaan aakkosia ja ookkosia (pisteet paalle siis, joku vika tassa nappiksessa)

Vierailija
2/7 |
18.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli pp13 ja olo ihan normi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvakuumeisiin yrittäjiin kuitenkin. Eilen alkoi kuukautiset ja itku meinasi tulla. Mulla on nykyään aamupahoinvointia aina loppukierrossa, mies diagnosoi sen valeraskaudeksi...

Anteeksi tyhmyyteni, mutta mikä on pp11?

Söin edellisessä suhteessa n. 7 v. sitten clomeja kahden kierron ajan, sen jälkeen tuli parisuhdekriisi ja erottiin. Onneksi. Nyt oli lääkäri sitä mieltä että luomuna voisi yritellä, nyt yritystä 6 kk takana ja hiljaista on mahassa. Mulla oli silloin aikanaan ongelmia ovulaatiossa, lievästi polykystiset munasarjat, mutta nyt eivät kuulemma näytä enää samanlaisilta kuin silloin. Luulenpa kuitenkin että clomit tulevat taas pian tutuiksi.

Sanon nyt suoraan että minusta on niin VÄÄRIN että kaikki ihmiset eivät tule raskaiksi heti kun haluavat, tai edes melkein heti.

Vierailija
4/7 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

11kk olemme nyt tätä toista kullannuppuamme yrittäneet, ensimmäisemme sai alkunsa clomeilla. Minulla myös häikkää ovulaatiossa ja siis niin laiskat munasarjat, että joskus ja jouluna ovuloin luomusti. Siksi clomit.

Pp11 tarkoittaa siis piinapäivää11 -eli 11 päivää on kulunut oviksesta. Noin pp14 on se " testiaika" , joten muutama päivä tässä on vielä toivoa. Toivon tietty ettei loppuviikosta tätiä näy :o)

Tsemppiä sinulle, tämä on aika syvä suo tarvottavaksi!!!!

ap

Vierailija
5/7 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen huonovointinen, mutta töissä ilmeni että on vatsaflunssaa liikkeellä. Voi jee.

Millon uskallatte testata?

Vierailija
6/7 |
17.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOS nyt sitä ennen ei menkkoja näy... :o/

ap

Vierailija
7/7 |
19.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä pitäiskö jo heittää hanskat tiskiin. Kyllä niin juilii, että tais mennä metsään.

PUUH. Mites te muut?

ap