tyttöystävä ei halua osaksi perhettäni
Olen vastaanottanut tyttöystävän perheen, ja ymmärrän tiettyjä velvollisuuksia joita minulla on heitä kohtaan tyttöystäväni kautta. Vaikka osallistumiset syntymäpäivä juhliin seuralaisena jne...
Mutta tyttöystäväni ei halua ottaa samaa vastuuta minun perheestäni, valehtelee mielummin tekevänsä gradua jotta ei vain tarvitsisi lähteä edes juhannusta viettämään tai kummipoikani syntymäpäiville.
Miten tämä nyt näin voi mennä?
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään käy mieheni suvun kutsuilla, vaikka olemme naimisissakin. Eivät he ole minun sukulaisiani.
Jos avioliiton solminen ei tee ihmisistä sukulaisia, niin silloinhan sinun aviomiehesikään ei ole sukulainen. Eikö miehen veljen vaimo, vaimon sisaren mies tai molempien aviopuolisoiden sisarukset ole muka sukulaisia?
Miehen kanssa muodostetaan perhe. Ei sitä sukulaisen kanssa perusteta. Miehen sukulaiset ovat miehen ja lasten sukulaisia ja hän hoitelee suhteet heihin haluamallaan tavalla. Minulle he ovat vieraita ihmisiä eivätkä kuulu elämääni. Sama toisin päin.
Hypoteesi : Lastesi isovanhemmat menehtyvät äkillisesti. Miksi äiti/isä itkee ?
En mä tiedä kysy siltä.
Miksi itkisi?
Tytöt tykkää enemmän omista vanhemmistaan ja suvustaan. Friikkejäkin löytyy.
En tiedä ketään lapsetonta miestä enkä naista joka viettäisi juhannusta vanhempiensa kanssa! Ja eihän se tyttöystävä myöskään ole mitään sille kummilapselle. Eri asia jos olis yhteinen kummilapsi.