Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mies käyttää mun bb-voidetta :)

Vierailija
16.09.2013 |

mietin että kyllä mun bb-voide kuluu aina tosi nopeasti loppuun, kunnes eilen huomasin että mies käyttää sitä myös! noh, siitä vaan :D

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, se on vissiin huomannut että näyttää paremmalta ko. voide naamassa, että onpa tehokas kosteusvoide :) Eikä ehkä edes tajua että lätkii täyttä päätä meikkiä naamaansa ;-)

Vierailija
2/11 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

homo? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä päivänä on ihan sallittua jopa toivottavaa että mieskin rasvaa lärviään.

Osta sille omat voiteet herrain sarjasta

Vierailija
4/11 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on Big Brother -voide

Vierailija
5/11 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2013 klo 12:24"]

[/quote]

Miksi herrain, jos kerran sama voide sopii? Muuttuuko meikkivoide maskuliinisemmaksi jos se on sinisessä eikä punaisessa putkilossa?

Vierailija
6/11 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2013 klo 12:26"]

[quote author="Vierailija" time="16.09.2013 klo 12:24"]

[/quote]

Miksi herrain, jos kerran sama voide sopii? Muuttuuko meikkivoide maskuliinisemmaksi jos se on sinisessä eikä punaisessa putkilossa?

[/quote]

No tokihan se on sama käyttää yhtä voidetta, miehen iho on yleensä kuitenkin hieman erilainen ja joku toinen voide voi olla parempi. Ehkä myös halvempi kun miehet ei maksa sellaista hunajaa ;)

Vierailija
7/11 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

BB-voide = Brigitte Bardot -voide ;)

Näyttääkö mies jo yhtä hemaisevalta? ;))

Ei, vaan tuohan on pigmenttiä sisältävä hoitovoide, eli ei mikään "pakkeloittava" MEIKKIvoide kuitenkaan, ja niissä on aurinkosuojakertoimetkin eli sopivat erittäin hyvin miestenkin käytettäväksi.

Vierailija
8/11 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peukku miehellesi! Mulla on kova työ yrittää saada oma mies käyttämään edes silmänympärysvoidetta, aina unohtaa. Todennäköisesti se on tosin juoni, siitä on vaan kiva, et mä hieron ne sen naamaa. :)

Mut eipä tuo bb-voide paljon eroa siitä, kun isänikin jo seitketluvulla teininä kulki värilliset clearasilit naamassa. :) paitsi, et näyttää varmasti huomattavasti paremmalta. 

Vierailija
9/11 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehellä on kyllä omat 'miesten' setit kuorintavoiteineen kaikkineen mutta on kai huomannu että näyttää hyvältä tän mun voiteen kanssa! hän on tosin ruotsalainen olisko sillä vaikutusta asiaan :D ap

Vierailija
10/11 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2013 klo 12:36"]

Mut eipä tuo bb-voide paljon eroa siitä, kun isänikin jo seitketluvulla teininä kulki värilliset clearasilit naamassa. :) paitsi, et näyttää varmasti huomattavasti paremmalta. 

[/quote]

Voi apua mä muistan tuon tuotteen 80-luvulta, sellainen metallinen salvatuubi jonka sisältö voimakashajuista ja oudon oranssihtavaa! Sitten tuli se puikkokin - samaa väriä. :DDD

Vierailija
11/11 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2013 klo 12:46"]

miehellä on kyllä omat 'miesten' setit kuorintavoiteineen kaikkineen mutta on kai huomannu että näyttää hyvältä tän mun voiteen kanssa! hän on tosin ruotsalainen olisko sillä vaikutusta asiaan :D ap

[/quote]

Ruotsalaiset miehet ovat paljon edellä jopa suomalaisia naisia kauneudenhoitoasioissa. Tämä on totta, kun katsoo lukuja että paljonko tuotteita myydään ja kelle, ja he käyttävät yleensä laadukkaita tuoksujakin ja harvinaisempien tuoksutalojen valmistamia. Siksi ne näyttääkin aina niin virheettömiltä ja tuoksuvat täydellisille  =)