Lue keskustelun säännöt.
4v poika tanssikurssille
16.09.2013 |
Otimpa ja ilmoitin siis 4v poikani tanssikurssille, tänään on ensimmäinen kerta ja luulen että poika jänistää kun paikan päälle päästään. On henkeen ja vereen rattori ja kaivuri mies ja tanssi ei ole päällimäisenä ollut pojan mielessä ikinä, musiikki korvaa hällä toki on.
Miten teidän mukelot on sopeutuneet? tuliko hommasta mitään.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
No miksi ihmeessä sitten ilmoitit?
Aika huono lähtökohta harrastukselle, jos lasta ei itseään tippaakaan kiinnosta.