Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huonokuuloinen työkaveri

Vierailija
26.08.2020 |

Meitä on 4-5 hlön porukka, joka käy yhtä aikaa kahvilla, lounaalla jne. Tää yks kuulee vähän huonosti. Vaikka mitä jonninjoutavaa jutellaan, tää yks kyselee 'kuka sano?', 'mitä sano?', 'missä oli?'. Siis ihan jatkuvaa kyselyä, kun ihan hyvin vois antaa osan mennä ohikin. Enkä halua missään lounasravintolassa alkaa kailottaa kuuluvammalla äänellä. Niin, että miten tähän pitäis suhtautua?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänen kannattaisi käydä lääkärissä ja hankkia kuulolaite.

Ap kirjoittaa tosi ilkeästi.  Pilkkaa huonokuuloista ihmistä.

Miten ketään osatyökykyistä saataisiin työelämään, kun suhtautuminen on muilta tuollaista?

Jo esimies voisi ottaa puheeksi tuon huonokuuloisuuden, jos häiritsee työntekoa, muussa tapauksessa asia ei kuulu muille.

Siis noin vähänkö ja noin tiukkaako on ymmärtää ja sietää vähänkään erilaista ihmistä?

Kyllä Suomi on yksi maailman r.sistisimpia valtioita.

Työasiat hoidetaan työpisteellä, neukkarissa tai Teamsissa, eikä ole ongelmaa, eikä hän siellä jatkuvasti kysele. Vain tää vapaamuotoinen juttelu hankalaa. Ehkä se samalla syöminenkin hankaloittaa kuulemista. Mutta siis tuo kysely ja keskeyttäminen kyllä ärsyttää.

Ap

Ehkä se "keskustelun" sisältö on niin merkityksetöntä ja tyhjäpäistä lätinää, ettei vaan viitsi keskittyä siihen kunnolla. Voi pienenä kettuiluna keskeytellä, et oo vaan hiffannut tätä vaihtoehtoa.

Kettuileva työkaveri se vasta hauskaa seuraa onkin.

Vierailija
22/24 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tutulta, hyvinkin tutulta enkä oikein voi muuta kuin ottaa osaa. Ei tosin töistä vaan ihan siviilistä. Puolikuuron appiukon kanssa keskustelu on juuri tuollaista täh täh- kyselyä ja jotakin jos kuulee niin senkin väärin ja alkaa puhumaan huutamalla ihan eri asioita kuin mistä muut. Hommasi tuo kuulolaitteenkin, mutta kun patterit ovat niin kalliita... Vaikka ukko ei itse ole ostaut ensimmäistäkään patteria, minä ne olen hommannut. Olen harventanut vierailujani hänen luonaan, en jaksa huutaa. Sääli, muuten mukava ukko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus väsyneenä/jo valmiiksi ärtyneenä se on muuten maailman ärsyttävintä, että juttelet jollekkin ihmiselle joka on koko ajan että MITÄ ja sitten lopulta menee hermot ja pitää huutaa se asia, kun ei perkele muuten kuulu :D

Ei muuten ole aina edes kuulosta kiinni, vaan myös keskittymiskyvystä, etenkin jos useita ihmisiä puhuu samaan aikaan.

Ja tässä en tarkoita ketään oikeasti puolikuuroa tietenkin vaan pikemminkin jotakin hajamielistä normaalikuuloista ihmistä, esim. kun kävellään peräkanaa luontopolulla.

Mua on luultu monet kerrat hajamieliseksi, vaikka olen oikeasti puolikuuro. Ei se mitenkään näy ulospäin.

Kuulonalenema tulee titaanidioksidista. Ei siis kestä ottaa yhtään, ei edes ranskalaista pastillia:-D

Vierailija
24/24 |
05.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

If you are having any problems writing an essay or any other educational content and you are in college but are short on time, turn your attention to - https://grademiners.com/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän