Fazerilla yt:t, upm sulkee tehtaansa...
Mitä vielä tuleman pitää... Nyt kaatuu yrityksiä kuin heinää.
Kommentit (27)
Toisaalta osa firmoista tekee ennätystuloksia. Tasan ei mene nallekarkit elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos SDP
Kiitos Sanna Marin!
Kaikki on niinkauan hyvin kun kebabmiehet jaksavat tehdä töitä<3
Näin ne kevään rajoitustoimet tulevat maksuun. Ja lisää on tulossa, kun vienti ei vedä, ja sen seuraukset näkyvät vähän viiveellä. Tämän vuoden laskuja maksamme varmaan 5-10 vuotta.
UPM:stä jo kaks ketjua, mun alottama ja jonku muun. Fazer uutta. Siellä tuttuja, ikävä juttu.
Vierailija kirjoitti:
UPM:stä jo kaks ketjua, mun alottama ja jonku muun. Fazer uutta. Siellä tuttuja, ikävä juttu.
Ketåköhän Fazer yt , koskee?Onko kyse Karkkilasta ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On. Iltalehdessä uutinen.
Surullisinta tässä UPM tehtaan (todennäköisesti tehtaiden) sulkemisessa on, että Björn Wahlroos ja muistaakseni myös metsäteollisuudesta hyvin selväsanaisesti ilmoitettiin, että juuri näin tulee käymään Suomessa, jos AY-liike pitää kiinni epärealistisista vaatimuksistaan kevään neuvotteluissa romuttaen kilpailukyvyn. No, onneksi olkoon paperimiehet, pääsitte KIKY-tunneista eroon ja samalla kaikista muistakin tunneista. Miten meni omasta mielestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On. Iltalehdessä uutinen.
Sulkee Karkkilan tehtaansa.
Juu, jos keväällä rajoitustoimet maksoivat 1,2 mrd eur/vko, niin jossain vaiheessa se alkaa näkyä. Vaikka nyt bisnes alkaisikin taas luistaa, harva yritys selviää seuraamuksitta esim. neljästä raskaasti tappiollisesta kuukaudesta. Vienti on suurin ongelma, kun maailmalla tilanne on vielä monin paikoin paha.
Fazerin moskan valmistamisen saakin lopettaa.
Paperiteollisuuden lopettaminen taas on typeryyden huippu.
Mutta kun Suomesta puhutaan ei hämmästytä.
Eihän täällä tarvita kuin tubrttajia ja bloggareita ja huuhaaterapeutteja.
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta osa firmoista tekee ennätystuloksia. Tasan ei mene nallekarkit elämässä.
Kuten mikä firma?
Tämä oli jo keväällä tiedossa, että syksystä tulee masentava. Olen onneksi jo helmikuusta asti kartuttanut säästöjäni, niin ainakaan tyhjän päälle en heti tipu.
80.000 hengen korvaavaa työvoimaa tulossa ulkomailta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos SDP
Kiitos Sanna Marin!
Tuleekin tuottavuusloikka kuusituntisesta päivästä nollatuntiseen päivään.
Suuri voitto sosialismille, kapitalisti on polvillaan.
Vierailija kirjoitti:
80.000 hengen korvaavaa työvoimaa tulossa ulkomailta.
Tummia miehiä sais tullakkin tuollainen määrä vaikka heti suomeen, ne sentään on ahkeria eivätkä valita turhasta.
Vierailija kirjoitti:
Fazerin moskan valmistamisen saakin lopettaa.
Paperiteollisuuden lopettaminen taas on typeryyden huippu.
Mutta kun Suomesta puhutaan ei hämmästytä.
Eihän täällä tarvita kuin tubrttajia ja bloggareita ja huuhaaterapeutteja.
Rallia myös, bensaa kuluu, luonto kiittää.
Miksi jankutat?