Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ruuaksi treffeillä?

Vierailija
26.08.2020 |

Niin, vinkkejä kaivataan. Mitä hyvää ja mieluusti suht helposti valmistettavissa olevaa ruokaa tarjoaisit treffikumppanille?

N36

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole koskaan valmistanut uunilohta, joten sitä en uskaltaisi yrittää ettei epäonnistu. Grillatakaan en oikein osaa. Jonkun perushelpon arkiruoan tyyppisen voisin valmistaa ja salaattia lisukkeeksi. Jos mies haluaa hyvän ruoanlaittajanaisen, niin joutuu valitettavasti jatkamaan etsimistä :D Voisin toki hänen kanssaan opetella ruoanlaittoa. Pakotettuna en. Miehen kanssa opettelisin mieluusti. Joskus kun joku neuvoja jakeleva nainen kyseli että jokos olen oppinut itse laittamaan ruokaa, niin nousi niskakarvat pystyyn. Olin silloin tosin parikymppinen. Nytkään en osaa kuin reseptiä seuraamalla helpohkoja ruokia.

En siis ole ap.

Pystyn samaistumaan! Taidan kallistua kinkkupiirakkaan ja salaattiin keittiökatastrofin välttämiseksi..

-ap

Vierailija
22/37 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin syksyllä perinteiset keitot ja padat alkaa taas maittaa.

Minä tarjosin vuosi sitten naiselle itsetehtyä lihasoppaa ja yhä ollaan yhdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi SINÄ tarjoaisit treffikumppanille ruokaa, eikö hän kutsu sinut syömään muualle tai itse tee sinulle ruokaa. 

Eikö nainen voi vuonna 2020 kutsua miestä tai toista naista kotiinsa treffeille syömään?

Miksi kutsuisi? Jos ei ravintolaruoka kelpaa niin saa jäädä. Miksi ryhtyä piikomaan?

Vierailija
24/37 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

lässisoossia tai pyttipannua

😋

Vierailija
25/37 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasagne on aina takuuvarma.

Vierailija
26/37 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole koskaan valmistanut uunilohta, joten sitä en uskaltaisi yrittää ettei epäonnistu. Grillatakaan en oikein osaa. Jonkun perushelpon arkiruoan tyyppisen voisin valmistaa ja salaattia lisukkeeksi. Jos mies haluaa hyvän ruoanlaittajanaisen, niin joutuu valitettavasti jatkamaan etsimistä :D Voisin toki hänen kanssaan opetella ruoanlaittoa. Pakotettuna en. Miehen kanssa opettelisin mieluusti. Joskus kun joku neuvoja jakeleva nainen kyseli että jokos olen oppinut itse laittamaan ruokaa, niin nousi niskakarvat pystyyn. Olin silloin tosin parikymppinen. Nytkään en osaa kuin reseptiä seuraamalla helpohkoja ruokia.

En siis ole ap.

Voi hyvä luoja. Jos aikuinen naisoletettu ei osaa laittaa uunilohtakaan, niin silloin on jo elämäntaidoissa pahasti vikaa. Terveisin, toksinen miesoletettu joka osaa laittaa ruokaa 

Vierailija
27/37 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rapuja tai itämaista äyriäispataa

Vierailija
28/37 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En siis ole ap.

Pystyn samaistumaan! Taidan kallistua kinkkupiirakkaan ja salaattiin keittiökatastrofin välttämiseksi..

-ap

Älä tee sitä! Mulle ainakin olisi totaalinen turn-off jos odottaisin ateriaa ja saisin jotain kinkkupiirakkaa. Otat isoja riskejä tuollaisella. Mielummin sitten noutotuokaa tai ravintolaan, jos ei ole yhtään taitoa tai luottoa taitoihin ruoanlaitossa. Tai sitten kutsut rehdisti vaan kahville etkä syömään.

Vierailija
29/37 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En siis ole ap.

-ap

Älä tee sitä! Mulle ainakin olisi totaalinen turn-off jos odottaisin ateriaa ja saisin jotain kinkkupiirakkaa. Otat isoja riskejä tuollaisella. Mielummin sitten noutotuokaa tai ravintolaan, jos ei ole yhtään taitoa tai luottoa taitoihin ruoanlaitossa. Tai sitten kutsut rehdisti vaan kahville etkä syömään.

No niin noh, tarkennan vähän tilannetta. Mies on siis tulossa koko viikonlopuksi luokseni (viimeksi olin hänen luonaan) ja aiemmin olemme käyneet ulkona syömässä aamiaista lukuunottamatta. Nyt ajattelin yllätyksenä jotain itsekin laittaa, en siis varsinaisesti ole "kutsunut häntä syömään". Siinä tapauksessa paineet olisivat kovemmat. Olen miettinyt aiemminkin tätä asiaa, että mitä tarjoaisin jos kutsuisin deitin nimenomaan illalliselle niin hyvä kuulla mitä muut kokkailisivat. Ehkä sittenkin halloumsalaattia ja kanaa?

-ap

Vierailija
30/37 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mulla on hyvä kinkkupiirakkaresepti!  :D Ei sovi väheksyä hei

-ap

Vierailija
31/37 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mun naisena tarveisi laittaa ruokaa treffeille?

Vie mies syömään ja sanot että sä maksat. Tai tilaa se safka.

Ihan oikeesti ei. Ne ajat ovat menneet jolloin yksi testi oli kuinka hyvin pärjään keittiössä. Parempaaki tekemistä kuin kokata.

Vierailija
32/37 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi SINÄ tarjoaisit treffikumppanille ruokaa, eikö hän kutsu sinut syömään muualle tai itse tee sinulle ruokaa. 

Eikö nainen voi vuonna 2020 kutsua miestä tai toista naista kotiinsa treffeille syömään?

Miksi kutsuisi? Jos ei ravintolaruoka kelpaa niin saa jäädä. Miksi ryhtyä piikomaan?

Onko naiselle kokkaava mies sitten renki? Sinulla omituinen lähestyminen treffailuun.

Vierailija
33/37 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et osaa kokata, niin miksi kokkaat? 

En mäkään ala heitellä voltteja vaikka se olis kuinka kiva ajatus. Särkyis paikat ja antaisin itsestäni idiootin kuvan. 

Paha ja mauton ruoka on aina pahaa vaikka sen tekisi kuinka ihana ihminen. On paljon mukavampi syödä hyvää noutoruokaa. Tilaa mielummin Woltista.

Vierailija
34/37 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieluummin vaikka toi  https://wtd.fi/panopasta/   kuin kinkkupiirakka ;) pitäisi olla helppo laittaa ja näyttää että asiaan on enemmän panostettu vaikka piirakka saattaakin työläämpi olla.

Vierailija
35/37 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mieluummin vaikka toi  https://wtd.fi/panopasta/   kuin kinkkupiirakka ;) pitäisi olla helppo laittaa ja näyttää että asiaan on enemmän panostettu vaikka piirakka saattaakin työläämpi olla.

No nyt on ainakin lupaava nimi annettu :D

-ap

Vierailija
36/37 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se tie miehen sydämeen käynyt vatsan kautta? Vai nykyään sängyn? Leivon sitten pullaa. Eih se turvottaa....  Tämä  mies pitäisi hurmata, on senverran hyvä saalis surkeiden sinkkusekoiluvuosien jälkeen.  

-ap

Vierailija
37/37 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohkoperunat ja pihvi tai lihapullat. Helppo tehdä ja toimii