Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei hyvää päivää, 3 vkoa sitten mulla oli 10200e, nyt mulla on 40 299e. Viputuotteet ovat kivempia kuin tylsät osakkeet!

Vierailija
26.08.2020 |

T. trader-woman

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ihmettele lainkaan, että moni pitää pörssiosakkeita ponzi huijaukseen rinnastettavana kusetuksena. Millään rationaalisella järjellähän ei ole selitettävissä esimerkiksi Applen 250 % nousu 6 kuukaudessa. Keskellä pahinta pandemiaa miesmuistiin 2 biljoonan yritykseksi.

Ota huomioon, että korona sataa juuri esimerkiksk Applen laariin ihmisten lisääntyneenä kotonaolona. Kyllä nousussa tosipohjaakin on.

Ap

11 % kasvu transloituu pörssissä nettoarvon tuplaantumiseksi. Helvetin hyvä kaava.

Vierailija
22/36 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ihmettele lainkaan, että moni pitää pörssiosakkeita ponzi huijaukseen rinnastettavana kusetuksena. Millään rationaalisella järjellähän ei ole selitettävissä esimerkiksi Applen 250 % nousu 6 kuukaudessa. Keskellä pahinta pandemiaa miesmuistiin 2 biljoonan yritykseksi.

Ota huomioon, että korona sataa juuri esimerkiksk Applen laariin ihmisten lisääntyneenä kotonaolona. Kyllä nousussa tosipohjaakin on.

Ap

11 % kasvu transloituu pörssissä nettoarvon tuplaantumiseksi. Helvetin hyvä kaava.

Tuon takia osakkeisiin ei kannatakaan nyt sijoittaa. Niiden on leivottu sisään keskuspankkirahaa niin että arvonmuodostus on päin seiniä.

Kasvotonta vipua kun ostaa niin tietää mitä saa. Ainakin rehellistä keinottelua.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miljonääri ja silti vauvapalstalla viettämässä taloudellista riippumattomuutta, meistä on moneksi.

Vierailija
24/36 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miljonääri ja silti vauvapalstalla viettämässä taloudellista riippumattomuutta, meistä on moneksi.

Vaikka rahaa olisikin, käyttöä tai viettiä siitä nauttimiselle sille ei näytä olevan.

Vierailija
25/36 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kohta pistån taas ns rahaa likoon.

Ap

Mihin ja kuinka paljon?

Vierailija
26/36 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka rahaa olisikin, käyttöä tai viettiä siitä nauttimiselle sille ei näytä olevan.

Älä halveksu av.tä.

T. Ei ap

Vierailija
27/36 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tässä puhutaan, mikä on vipu ja mistä tästä aiheesta voi luotettavasti opiskella lisää?

Vierailija
28/36 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tosiaankaan oo miljonääri. Ihan duunari. (Yötöissä, niin aikaa jää päivällä). Ei oo kauan, kun oon löytäny tän jutun ja oppinu taktiikan.

Ja oikeasti mielessä alkaa käydä, että ehkä tällä todellakin voi jossain vaiheessa alkaa elää. Kun (väistämättömien) tappioiden ja voittojen siksakin jälkeen käteen alkaa silti jäädä rahaa. Paljon rahaa!!

Ja Vauva palstalla olen viettänyt aikaa liikaakin ennen uutta rakasta harrastustani. Nyt tämäkin vain on paljon mielekkäämpää, kun vain välilehden päässä viputuotteet naksuttavat samalla tajutonta tuottoa näitä juttuja lukiessa.. .oon vaan niin ILOINEN! Miks kukaan ei oo kertonu tämmösestä!

Ap

Vierailija
29/36 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi että nyt lähden lounaalle kaupungille moi!

Ap

Vierailija
30/36 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhät

Vierailija
31/36 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mista loydan turbon?

Kuka vaittaa, mika se on.

Vierailija
32/36 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko ap olet harrastanut tämän tyyppistä sijoittamista? Olen vähän pintaa raapaissut ja tuntuu että vaatisi vuosikausien opettelua, eli näille kyydeille ei kyllä näin aloittelijana taida ehtiä.

Vierailija
33/36 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauanko ap olet harrastanut tämän tyyppistä sijoittamista? Olen vähän pintaa raapaissut ja tuntuu että vaatisi vuosikausien opettelua, eli näille kyydeille ei kyllä näin aloittelijana taida ehtiä.

Jo vuosia sitten opettelin 'teorian" (esim turbojen periaate on ymmärrettävä ja yksinkertainen) ja kokeilin Nordeassa. Tappiotahan siitä vain tuli.

Nyt korona-aikaan kokeilin toista välittäjää ja otin esim ulkomaiset alan keskustelupalstat aktiiviseurantaan. Ilman niitä ei kyllä näitä voittoja olisi. Ja yht äkkiä homma imaisi sisäänsä ja lähti kulkemaan.

Ap

Vierailija
34/36 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on pystynyt taikomaan rahaa viimeisen 3 kuukauden aikana ihan tyhjästä ilman vivuttamistakin. Jopa ihan niillä tylsillä osakkaillakin.

Tänään olen viimeksi kotiuttanut 5% osakkeista hyvällä tuotolla. Kyllä tämä tilanne tuntuu aika unenomaiselta tällä hetkellä. Ne jotka ovat olleet mukana raha markkinoilla, naaraavat hyviä voittoja nyt.

Vierailija
35/36 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin pienillä summilla ei ole mitään käytännön merkitystä.

Vierailija
36/36 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap puhuu puppua. Jos se olisi noin helppoa, julkkisosakegurusijoittajienkin pääomatulot huitelisi eri sfääreissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi