Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Median ongelma on suomessa mielestäni tämä

Vierailija
26.08.2020 |

On melkein kuin että eräitä puolueita koskevia loppuunkuluneita olkiukkoja tekohengitetään ja nostetaan ojasta pystyyn eräiden medioiden toimesta vaikka maailman tappiin asti, mutta käännetään silmät todellisilta ongelmilta. Tilausta olisi tutkivalle journalismille, mutta tilalle saamme aivot turruttavia ”reality” -ohjelmia.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää saada klikkejä, ei siinä mitään sen ihmeellisempää ole.

Vierailija
2/12 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta tuokin, mutta ne ongelmat ovat paljon laajempia ja monisyisempiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Media Suomessa on monipuolista kuitenkin. On laidasta laitaan lehtiä eri aloille ideologioille puolueille. Erittain neutraalia uutisointia riippumatta itse median kohdeyleisöstä. Pois lukien nämä tiettyä genreä vaikka valhein boostaavat ilja janitsikin lehdet sun muut. 

Vierailija
4/12 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Media Suomessa on monipuolista kuitenkin. On laidasta laitaan lehtiä eri aloille ideologioille puolueille. Erittain neutraalia uutisointia riippumatta itse median kohdeyleisöstä. Pois lukien nämä tiettyä genreä vaikka valhein boostaavat ilja janitsikin lehdet sun muut. 

Aivopestyn lampaan tekstiä. Neutraalia tiedonvälitystä ei ole koskaan ollutkaan Suomen mediakentässä.

Vierailija
5/12 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivopestyn lampaan tekstiä. Neutraalia tiedonvälitystä ei ole koskaan ollutkaan Suomen mediakentässä.

Ainoa joka yrittää tässä aivopestä muita olet sinä. Minä osaan ajatella omilla aivoillanikin seuraan uutisia ja teen niistä omat päätelmäni ja muodostan niistä omat mielipiteeni. Perustelen asioita myös todistettavilla faktoilla en haukkumalla muita kuten sinä teet, levittääksesi propagandaasi.

Vierailija
6/12 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoa joka yrittää tässä aivopestä muita olet sinä. Minä osaan ajatella omilla aivoillanikin seuraan uutisia ja teen niistä omat päätelmäni ja muodostan niistä omat mielipiteeni. Perustelen asioita myös todistettavilla faktoilla en haukkumalla muita kuten sinä teet, levittääksesi propagandaasi.

No sittenhän sinä osaat mainita edes YHDEN neutraalia uutisointia harrastavan median. Et pysty vastaamaan, sillä olen oikeassa. Lammas!

Vierailija
7/12 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sittenhän sinä osaat mainita edes YHDEN neutraalia uutisointia harrastavan median. Et pysty vastaamaan, sillä olen oikeassa. Lammas!

Haukkumisesi todistaan kuinka heikoilla olet. Voin lukea maaseudun tulevaisuudesta luonnonsuojelullisia näkökulmia tai tuotannon tärkeyden merkitystä, eli eripuolia ja näkemyksi. Voi seurata ylelltä dokumentteja eri tahojen näkökulmista myös politikkaa ihan vaikka amerikasta jossa myös tänäänkin annettiin tilaa Trumpille. Myös vaaliväittelyissä Halla-aho saa paljon äänetään kuuluviin eikä häntä mitenkään pyritä vaientamaan kuten ei ketään muutakaan puhujaa. Tämä toistuu muissakin julkaisuissa kotka noudattavat hyvää journalistista etikkaa ja lähdekritiikkiä. Ainostaan nämä "valemediat" ilja janitsikinin jalanjäljillä, truuttaavat sitä yhtä ja samaa totuuttaan muista. Sinäkin teet tätä. Tietenkin on myös erittäin kärjistäviä kolumnisteja ja tahallaan väärin ymmärrystä myyvissä iltapäivälehdissä haukkumassa hallitusta milloin mistäkin raflaavasta ja tekemällä tehdystä, mutta se heidän tapa myydä lehtiään. Se on vain yksi näkemys muiden joukossa. 

Sinä et hyväksy vapaata mediaa kun sitä haukut muka  ja väitä muita aivopestyiksi lampaiksi. Muita sellaisia, jotka kyllä pystyvät seuraamaan mitä maailmassa tapahtuu ja ihan omilla aivoilla, ilman valmiita sääntöjä keitä tuomita kuten sinä teet. 

Vierailija
8/12 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haukkumisesi todistaan kuinka heikoilla olet. Voin lukea maaseudun tulevaisuudesta luonnonsuojelullisia näkökulmia tai tuotannon tärkeyden merkitystä, eli eripuolia ja näkemyksi. Voi seurata ylelltä dokumentteja eri tahojen näkökulmista myös politikkaa ihan vaikka amerikasta jossa myös tänäänkin annettiin tilaa Trumpille. Myös vaaliväittelyissä Halla-aho saa paljon äänetään kuuluviin eikä häntä mitenkään pyritä vaientamaan kuten ei ketään muutakaan puhujaa. Tämä toistuu muissakin julkaisuissa kotka noudattavat hyvää journalistista etikkaa ja lähdekritiikkiä. Ainostaan nämä "valemediat" ilja janitsikinin jalanjäljillä, truuttaavat sitä yhtä ja samaa totuuttaan muista. Sinäkin teet tätä. Tietenkin on myös erittäin kärjistäviä kolumnisteja ja tahallaan väärin ymmärrystä myyvissä iltapäivälehdissä haukkumassa hallitusta milloin mistäkin raflaavasta ja tekemällä tehdystä, mutta se heidän tapa myydä lehtiään. Se on vain yksi näkemys muiden joukossa. 

Sinä et hyväksy vapaata mediaa kun sitä haukut muka  ja väitä muita aivopestyiksi lampaiksi. Muita sellaisia, jotka kyllä pystyvät seuraamaan mitä maailmassa tapahtuu ja ihan omilla aivoilla, ilman valmiita sääntöjä keitä tuomita kuten sinä teet. 

Ylipitkä teksti ja vastauksesi on ilmeisesti Maaseudun tulevaisuus! 😂 bää bää bää

Vierailija
9/12 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme velkaa ilja J:lle jokainen.

Muistamme kaikki ne valtamedian valheet liiankin hyvin.

Ilja oli pioneeri, välttämätön.

Vierailija
10/12 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan! Toimittajat ja toimitukset ovat lopettaneet neutraalin tiedonvälityksen ja alkaneet yhä enemmän manipuloida kansaa omien näkökantojensa kannattajiksi,  "valtansa" huumassa!  (Trumpin, Persujen, jne. yletön mollaus). Ne ovat taantuneet myös klikki-vale-medioiksi (IS,HS, IL).  

Tämä on kaikki kuvattu terävästi teoksessa   "Jukka Hankamäki: Totuus kiihottaa" 😵 (googlaa) asiat sanotaan niinkuin ne ovat. Siitähän va. le-val.ta-median (HS, IL,..) vi.her-vas. sa. ri- su. vak. ki-fe. ma. kot 🐖 eivät tykkää ja sen. su. roi. vat.

Tästäkin HSmedian vauva.fi:stä jopa linkit/viittaukset U. M. Vn artikkeleihin poistetaan 🤐! Testaapa! "Vastuullista juornalismia!"

---

googlaa: "Jukka Hankamäki: Totuus kiihottaa" 😵

https://web.archive.org/web/20200609110525/https://www.suomenperusta.fi…

Vierailija
11/12 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trumppia tai persuja mollaavat vain he itse. Kukaan ei käske heidän toimia niin. Se on läpinäkyvää että he syyttävät mediaa siitä. Ihmisillä on ihan omat mielipiteet vain heidän itsensä tekemisten pohjalta. Media vain uutisoi, tasaisesti eri näkökulmista. 

Se että väittää mediaa epäreiluksi tarkoittaa lähinnä ettei halua että ihmisillä on realistiset mahdollisuudet luoda mielipiteitä. 

Vierailija
12/12 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin eli myönnät että yrittävät aivopestä. Ei niistä tarvitsisi tehdä mitään omia päätelmiä jos ne olisivat totuudenmukaisia.

eri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi