Seurakunnan diakoni kosketteli rintoja!
Kommentit (24)
Oksettavaa! Toivottavasti mahdollisimman moni suomessakin vaihtaisi uskontosta 1slamiin jossa jäsenillä on huomattavasti paremmat käytöstavat.
Hyvä että yle uutisoi saurakunnan alhaisista teoista niin ihmiset tietää mitä siellä tapahtuu.
"työnkuvaa muutettiin"... laitettiinkohan se vetämään lasten päiväkerhoja?
Minkä takia on edes hakeutunut diakonin lähelle?
Ääliöitä on siellä missä on ihmisiä. Seurakunnat ei ole poikkeus. Ainoa, mitä tuossa voi tehdä, on kyllä irtisanominen. Meillä sotessa yksi työntekijä irtisanottiin ihan vapaa-ajalla tapahtuneen perheväkivallan takia ja se oli riittävä peruste. Niin tuon pitäisi kyllä olla seurakunnassa vieläkin painavampi peruste. Oksettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia on edes hakeutunut diakonin lähelle?
Saadakseen apua elämänsä kriisitilanteessa, niinhän tuossa jutussa sanottiin. Diakonia on henkistä/hengellistä tukea ja myös konkreettista taloudellista auttamista. Työtä tehdään ihmisten kodeissa ja toimistolla myös ja monesti ihan kahden kesken diakoni ja asiakas. Seksuaalinen ahdistelu sen sijaan ei kuulu diakoniaan siinä missä mihinkään muuhunkaan.
Eiköhän tuosta irtisanominen seuraa, mutta sitä ei ole vielä ehditty tehdä. Tuomio asiasta tuli eilen.
Vierailija kirjoitti:
Teki kyllä muutakin.
?
Vierailija kirjoitti:
Multa seurakunnan diakoni otti kerran suihin.
Kerranko vaan? Meillä tämä kuuluu ihan säännölliseen parisuhde-elämään molemmin puolin.
Terv. diakoni joka on naimisissa papin kanssa.
Minun rintojani kosketteli kampaaja, siis naiskampaaja. Ja olen itse nainen siis. Tämä tapahtui Helsingin Kalliossa eräässä kampaamoliikkeessä, jossa en ollut koskaan käynyt (pieni varmaan yhden ihmisen liike). Kyllä oli likainen ja inhottava olo lähtiessä. Muistan tuon vieläkin, vaikka siitä on paljon aikaa. Laitteli pitkiä hiuksiani rintojen päälle ja samalla kosketteli aivan selkeästi seksuaalissävytteisesti hiusten alta. Nainen oli vanhahko ja minä nuori. Kamala tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerranko vaan? Meillä tämä kuuluu ihan säännölliseen parisuhde-elämään molemmin puolin.
kerrassaan rietasta!
Tapahtuiko Jyväskylässä? Vai jossain muualla Keski-Suomessa?
Vierailija kirjoitti:
Työaikana? Tässä oli kyseessä virka-aikana oleva asiakassuhde.
Henkisesti huonossa kunnossa olevan hyväksikäyttöä, virka-aseman väärinkäyttöä.
Se mitä kukin vapaa-ajalla tekee vapaaehtoisesti, on aivan eri asia.
Ei varmaan saa potkuja. Jos on vakivirka.
Sehän saattoi olla huolissaan mahdollisesta rintasyövästä.
Kiittämättömyys on maailman palkka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se, mitä siviilissä, avioelämässä, tapahtuu, liittyy virkavirheeseen mitenkään? Aivan kuin yrittäisit normalisoida pahuutta.
Olen joutunut kriiseissä käyttämään kaiken vaitiolovelvollisen keskusteluavun, ja täytyy sanoa että typeriäkin tyyppejä löytyy kirkosta.
Tosi typeriä.
Vierailija kirjoitti:
Sehän saattoi olla huolissaan mahdollisesta rintasyövästä.
Kiittämättömyys on maailman palkka.
Eikö teillä ole mitään itsekritiikkiä näissä kirjoitteluissa?