Onko Muru tarinoinut viime aikoina mitään?
Mulla on ollut niin kiire, etten oo ehtinyt palstailla.
Kommentit (10)
Eikö sillä ollut myös joku lyhyt ketju, jossa se mietti terveys- ja lapsiasioita? Tai pelkäsi jotain niihin liittyvää, mutta ei kertonut mitä.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2013 klo 13:11"]
Eikö sillä ollut myös joku lyhyt ketju, jossa se mietti terveys- ja lapsiasioita? Tai pelkäsi jotain niihin liittyvää, mutta ei kertonut mitä.
[/quote]
Muistatko ton ketjun otsikkoa?
[quote author="Vierailija" time="15.09.2013 klo 13:22"]
[quote author="Vierailija" time="15.09.2013 klo 13:11"]
Eikö sillä ollut myös joku lyhyt ketju, jossa se mietti terveys- ja lapsiasioita? Tai pelkäsi jotain niihin liittyvää, mutta ei kertonut mitä.
[/quote]
Muistatko ton ketjun otsikkoa?
[/quote]
En. Se oli ihan viime viikolla muistaakseni.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2013 klo 13:31"]
tämäkö? http://www.vauva.fi/keskustelu/3861016/ketju/moi
en usko että on muru
[/quote]
Ei ole muru! Eri tyyli selvästi.
http://www.vauva.fi/keskustelu/3860119/ketju/vedatetaankohan_mua_tyoasiassa_en_kehtaa_pohtia_tata_muualla