Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naismaiset pojat

Vierailija
15.09.2013 |

Olen syksyn mittaan huomannut yhden uuden seikan itsessäni. Mua ärsyttää naismaiset vetelyspojat. Meillä ei ole itsellä poikia, ja tyttömme ovat reippaita ja aikaansaavia. Nyt sitten onkin huushollissa itseään puunaava, hajustava ja tupsutteleva nuori mies, joka pesee jokaisen sukkaparinsakin erikseen,  jolle tunnin kävelykin on kauheen rasittavaa ja joka makailee sohvalla läppäri mahan päällä. Ruoka maistuu, kunhan joku muu tekee sen, ja syö kuin hevonen.  Tulee kotiin ja alkaa valittaa että on nälkä. Jos keittiössä kaikki muut tekee hommia, tulee siihen kyllä hengaamaan ja sitten kun kaikki on valmista, kysyy että voisko hänkin tehdä jotain.  Kaikki on ou mai gaad ihkuuu! Me on puhuttu moneen kertaan, mitä kaikkea vois ja pitäis tehdä, mutta ei vaan ota onkeen. Täytyy kait ottaa tiukempi asenne. 

Jos olisin Repomies, sanoisin "jumalauta"! Mä en kestä kokonaista vuotta tuon aloitekyvyttömän löllerön kanssa! 

Eikä meille tule kyllä enää toista vaihtaria tämän jälkeen.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kysyä, että millä perusteella tuollainen poika on naismainen? Eikö se ole ihan vain laiska?

Vierailija
2/7 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa ei tiedä maan tavoista kun ette ole opastaneet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä maasta?

Vierailija
4/7 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2013 klo 11:58"]

Pakko kysyä, että millä perusteella tuollainen poika on naismainen? Eikö se ole ihan vain laiska?

[/quote]

"itseään puunaava, hajustava ja tupsutteleva nuori mies...Ou mai gaad ihkuu"  :D

Vierailija
5/7 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2013 klo 12:57"]

Jospa ei tiedä maan tavoista kun ette ole opastaneet

[/quote]

"Me on puhuttu moneen kertaan, mitä kaikkea vois ja pitäis tehdä, mutta ei vaan ota onkeen. Täytyy kait ottaa tiukempi asenne. "

Lukekaa hei viestit...

Vierailija
6/7 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ollaan yleisesti ottaen paljon laiskempia kuin ulkomailla. Suomalaiset nuoret ovat yleisesti ottaen myös paljon ulkomaalaisia nuoria laiskempia. Poikkeuksia toki löytyy joka suuntaan aina välillä.

Vierailija
7/7 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2013 klo 14:31"]

Suomessa ollaan yleisesti ottaen paljon laiskempia kuin ulkomailla. Suomalaiset nuoret ovat yleisesti ottaen myös paljon ulkomaalaisia nuoria laiskempia. Poikkeuksia toki löytyy joka suuntaan aina välillä.

[/quote]

Ap täällä... ja tämä auttaa minua... miten? Olen kolme lasta jo kasvattanut ihan tolkun ihmisiksi, pitääkö nyt tästä neljännestäkin yrittää väkisin kammeta kunnon kansalainen? Ärsyttää ihan julmetusti, kun koko ajan pitää sanoa, että voisitko kattaa pöydän niin kuin sovittiin ja voisitko laittaa astiasi tiskikoneeseen niin kuin sovittiin, ja imuroida kerran viikossa niin kuin sovittiin, ja tehdä salaatin silloin tällöin niin kuin sovittiin, ja viedä koiran pari kertaa viikossa kävelylle niin kuin sovittiin. Pyykkinsä se sentään pesee, selvästikin siksi kun on niin tarkka ulkonäöstään. Tyyppi on vielä oikea herkkusuu, aina kun joku on kauppaan lähdössä niin singahtaa mukaan kuin klemmari magneettiin, koko ajan pitäis ostaa sokerimuroja ja kokakolaa ja suklaata ja jäätelöä. Me ollaan luvattu tarjota katto pään päälle ja ruoat ja herkut pitäisi kustantaa itse, mutta kas kun ne omat rahat on tietysti aina "jääneet kotiin". Ja sitten se jatkuva oumaigaaaaaaad nevahööd. 

Ehkä tämä olis helpompaa kun olis ollut omia poikia, niin olis jotenkin oppinut ymmärtämään  niitä. Tuo on niin erilainen kuin omat lapset ja kun se on tupsahtanut ykskaks keskelle meidän arkea, niin.... on vaikea sopeutua, paljon vaikeempaa kuin etukäteen ajattelin. Omien lasten mielestä tyyppi on lähinnä hauska, vaikka nyt on kyllä alkanut kuulua soraääniä, kun "se ei koskaan tee mitään".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän