Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksiä vähän, auttaako aloitteiden vähentäminen?

Vierailija
26.08.2020 |

Meillä tällä hetkellä noin kerta viikossa, joka on minulle liian vähän. Määrää suurempi ongelma on kuitenkin laatu: seksi ei ole minun vinkkelistä kovin säkenöivää, koska yleensä mennään täysin naisen ehdoilla eli tehdään sitä, mikä hänestä tuntuu hyvältä. Monikin noista jutuista, esim. kalun hankaaminen klitorikseen, ei sinänsä tuo minulle juuri mitään tyydytystä, vaan saattaa jonkun ajan jälkeen käydä jopa kipeää kitkan tai karvojen vuoksi. Sen jälkeen, kun hänet on hoidettu pitkän kaavan kautta niin saan yleensä osaksi nopean ja väkinäisen runkkauksen, joka ei vastaa ollenkaan omia haaveitani.

Aloitteet aina minun (miehen) puolelta, olisiko hyvä idea jättää ne väliin ja antaa naisen tehdä aloitteet?

Huomioisikohan hän silloin paremmin?

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sullahan on kurja nainen sitten. Kyllä pitäisi olla tasapuolisempaa ehdottomasti. Nohkerran saa lukea näinkinpäin, yleensähän mennään kuten mies sanoo ja tahtoo..siis palstalla, ei meillä suinkaan. Ja siis nainen olen. Sun tarvii se hänelle ihan nyt kyllä selittää. Onnea vaan!

Vierailija
2/62 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Tuossa olisi lopputuloksena mököttävä emäntä ja seksiä enintään parin kuukauden välein. Sitten jompi kumpi tai molemmat lähtisivät etsimään seksiä jostain muualta.

Miksi mennään aina naisen ehdoilla? Etkö osaa kertoa, mitä haluat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö tota.. miten ois jos työntäsit pippelis sinne vaimos pimppiin?

Vierailija
4/62 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öö tota.. miten ois jos työntäsit pippelis sinne vaimos pimppiin?

Kyllä kai sitä mielellään tunkisikin, mutta kun pituutta ja paksuutta on sen verran, että sattuu helposti jos ei ole todella pitkällisiä lämmittelyjä. Ja kyllähän valtaosa naisista laukeaa muutenkin ihan muusta kuin yhdynnästä.

Vierailija
5/62 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

wo kirjoitti:

Ei. Tuossa olisi lopputuloksena mököttävä emäntä ja seksiä enintään parin kuukauden välein. Sitten jompi kumpi tai molemmat lähtisivät etsimään seksiä jostain muualta.

Kyllähän tuo on kerrottu, mutta minkäs teet. Epäsymmetria siinä, että mies pakotetaan naisen mieltymyksiin, mutta nainen ei yritä miellyttää miestä, ei yleensä ottaen kiinnosta voimaantuneita nykynaisia. Tai no periaatteessahan mieskin voisi pitää puoliaan, mutta käytännössä valinta on a) naiselle mieleistä seksiä tai b) ei seksiä ollenkaan.

Vierailija
6/62 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

wo kirjoitti:

Kyllähän tuo on kerrottu, mutta minkäs teet. Epäsymmetria siinä, että mies pakotetaan naisen mieltymyksiin, mutta nainen ei yritä miellyttää miestä, ei yleensä ottaen kiinnosta voimaantuneita nykynaisia. Tai no periaatteessahan mieskin voisi pitää puoliaan, mutta käytännössä valinta on a) naiselle mieleistä seksiä tai b) ei seksiä ollenkaan.

Aina naisen ehdoila? Salli mun nauraa..

Ja kyllä on paha yleistys tuo, ettei nainen  yritä miellyttää miestään. Minä ainakin teen niin; äskenkin annoin vaikka mitä hoitoa - mutta meillä se toimiikin ihan molemminpuolin.

Vierailija
7/62 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

wo kirjoitti:

Ja kyllä on paha yleistys tuo, ettei nainen  yritä miellyttää miestään. Minä ainakin teen niin; äskenkin annoin vaikka mitä hoitoa - mutta meillä se toimiikin ihan molemminpuolin.

Sinun kohdallasi ollaan tietysti alueella a), sillä koet asian itse mielekkäänä. Jos sinun käsitykseesi hyvästä seksistä ei kuuluisi miehen nautinto niin miehellä tuskin olisi muuta mahdollisuutta kuin kyllä tai ei.

Vierailija
8/62 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tästä aiheesta saa keskusteltua?

Meillä tilanne sellainen et mies hämmentyy seksin osalta esitetyistä toiveista, fantasioista ny puhumattakaan 😕 sitten se kääntyy ihan vinksalleen kun tulkitaan puheita ja päätetään ettei ny riitäkään.

Ai että mä kaipaan sitä tunnetta kun tahtoo repiä vaatteet toisen yltä 🙄

Vierailija
9/62 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

wo kirjoitti:

Sinun kohdallasi ollaan tietysti alueella a), sillä koet asian itse mielekkäänä. Jos sinun käsitykseesi hyvästä seksistä ei kuuluisi miehen nautinto niin miehellä tuskin olisi muuta mahdollisuutta kuin kyllä tai ei.

Mutta, naisella vielä vähemmän vaikutusmahdollisuuksia; jos mies haluaa VAIN naida, eikä se rittä naiselle...niin sitten vaan jatketaan niin, että mies vaan nai ja saa ja nainen jää ilman aina.

Vierailija
10/62 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot, että kuukauden selibaatti alkaa nyt.

Sit oot lähellä koko ajan. Silittelet ja sytyttelet. Pussailet niskaa jne, kun vaimo alkaa vihjailla seksiin niin muistutat selibaatista ja toteat vaan kylmästi ei. Käsiä saa toki käyttää miten haluaa, orgasmi ja seksi kiellettyjä.

Sit vaan toistat ja odottelet kun vaimo alkaa näyttää kärsivältä, muista kieltäytyä tarpeeksi monta kertaa.

Jossain vaiheessa se vaimo kinuaa itsestään märkänä et tee mitä tahansa, mut anna mulle munaa nyt stana! Ja sit meet ja otat niinkun sä haluat. Vaimolle annat sun jälkeen jos annat.

Meillä tää selibaatti kosahti toisena päivänä, ilkeä mies :D

Vierailija
11/62 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tuttavuus lähetteli viestein mitä haluaisi mulle tehdä... sanotaanko ny niin ettei siinä kyllä housut kuivana pysyneet 😉

Eli kuten tuossa toisessakin kommentissa, härnääminen ja kiusoittelu siihen pisteeseen et tulee ja kiskoo sulta ne vaatteet yltä

Vierailija
12/62 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet psykologisesti alisteisessa asemassa naiseesi. Tämän takia hän ei näe tarpeelliseksi tehdä asioista sinulle.

Olet tehnyt sen virheen, että sitouduit ihmiseen, joka ei arvosta sitoumustasi. Hän tietää että sinun on saatava, mutta laittaa sinut hyppimään tuhannen aidan yli ennen kuin saat sen orgasmisi.

SInä olet se joka jahtaa, ei se jota jahdataan. Tämä loukkaa miehistä egoasi. Tiedäthän, miten naiset haluavat tehdä alfoille mieliksi? Naisesi ei halua tehdä sinulle mieliksi, mieti tätä.

Sitten kun koitat puhua asiasta, niin kuulet liudan selityksiä. Varmaan olet jo huomannutkin miten ne ovat tuulesta temmattuja suurin osa. Päätä särkee, mut kaverille voi kuitenkin mennä.

Muista, parisuhteessa valta on aina sillä henkilöllä, joka tarvitsee suhdetta vähemmän.

Vierailija
13/62 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet psykologisesti alisteisessa asemassa naiseesi. Tämän takia hän ei näe tarpeelliseksi tehdä asioista sinulle.

Olet tehnyt sen virheen, että sitouduit ihmiseen, joka ei arvosta sitoumustasi. Hän tietää että sinun on saatava, mutta laittaa sinut hyppimään tuhannen aidan yli ennen kuin saat sen orgasmisi.

SInä olet se joka jahtaa, ei se jota jahdataan. Tämä loukkaa miehistä egoasi. Tiedäthän, miten naiset haluavat tehdä alfoille mieliksi? Naisesi ei halua tehdä sinulle mieliksi, mieti tätä.

Sitten kun koitat puhua asiasta, niin kuulet liudan selityksiä. Varmaan olet jo huomannutkin miten ne ovat tuulesta temmattuja suurin osa. Päätä särkee, mut kaverille voi kuitenkin mennä.

Muista, parisuhteessa valta on aina sillä henkilöllä, joka tarvitsee suhdetta vähemmän.

Kiitos tosi antoisasta vastauksesta. Tämä pisti ajattelemaan asioita. Sanomassasi taitaa olla perää.

Vierailija
14/62 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtakos se onkin se juttu. Niin miehistä..

Vierailija
15/62 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tosi antoisasta vastauksesta. Tämä pisti ajattelemaan asioita. Sanomassasi taitaa olla perää.

Ole hyvä.

Ota seuraavaksi salainen selaus käyttöön.

Näpyttele reddit mrp, ja ala lukemaan.

Vierailija
16/62 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu. Katsos valtapelit suhteen sisällä pitää ratkaista ensin. Vasta sitten voi pyyteetön rakkaus kukoistaa suhteessa. Muuten homma menee hyväksikäytöksi.

Vierailija
17/62 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu. Katsos valtapelit suhteen sisällä pitää ratkaista ensin. Vasta sitten voi pyyteetön rakkaus kukoistaa suhteessa. Muuten homma menee hyväksikäytöksi.

Minusta tasavalta on hyvä - ei siis kunigaskunta..

Vierailija
18/62 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tasavalta on hyvä - ei siis kunigaskunta..

Ei ole kysymys epätasa-arvoisen suhteen rakentamisesta. Jos sinulla on 100 ihmisen kylä, joista yksi on varas, niin koko kylän on elettävä niin ettei varastaminen onnistu. Valtapeli suhteen sisällä toimii juuri näin. Jos toinen on valmis pyteettömään rakkauteen, mutta toinen käyttää pyyteettömyyttä hyväkseen, niin tämä pitää ratkaista ennen kuin toinen palaa loppuun. Ihan sama onko kyseessä seksi vai kotityöt vai raha, rajat on rakkautta.

Vierailija
19/62 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin 3 vuotta sitten aloitteiden tekemisen kun päätin että on vaimon vuoro välillä. Ei ole vielä sitä hetkeä tullu

Vierailija
20/62 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetin 3 vuotta sitten aloitteiden tekemisn kun päätin että on vaimon vuoro välillä. Ei ole vielä sitä hetkeä tullu

Ja se puhumine unohtunut? eikö mene kaaliin ei millään..Mikään ei onnitsu ilman suoraa puhetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän