Kuuluuko naisella olla korvikset?
Mitä mieltä olet naisesta, jolla ei ole korviksia tai muita lävistyksiä?
Kommentit (34)
Naisella ei kuulu olla mitään elämää rajoittavia ja hankaloittavia kapistuksia nykypäivän Suomessa varsinkaan. Sovinistimaissa naiset reitetään ja leikellään ja tehdään naisen elämästä mahdollisimman hankalaa, että pysyisivät kurissa. Nykynainen on sporttinen ja raju sankari, joka ei mitään typeriä joulukuusenkoristeita kaipaa.
Korvakoru miehellä on muuten todella homomaista.
Voi ei, mulla ei oo reikiä korvissa. Ikäkin alkaa jo nelosella. Nauraisko ne mut pihalle jos menisin nyt vasta ottamaan reiät? Ihan tosissani oon tota miettinyt, mut en meinaa kehdata... Huolensa kullakin! :D
Kuuluu olla korvikset. Ei kuitenkaan muita lävistyksiä.
Tiedä siitä sitten.
Itse en ole enää 15 vuoteen käyttänyt mitään koruja. Korvien reiätkin ovat varmaan menneet jo umpeen.
En vain tykkää koruista yhtään.
[quote author="Vierailija" time="14.09.2013 klo 23:46"]
Tiedä siitä sitten.
Itse en ole enää 15 vuoteen käyttänyt mitään koruja. Korvien reiätkin ovat varmaan menneet jo umpeen.
[/quote]
Juuri näin. Sama tilanne, korvikset ahdistaa vanhana suunnattomasti, ja reiät on typerän näköiset korvissa. Älkää reittäkö korvia tai mitään.
[quote author="Vierailija" time="14.09.2013 klo 23:53"]
[quote author="Vierailija" time="14.09.2013 klo 23:46"]
Tiedä siitä sitten.
[/quote]
Juuri näin. Sama tilanne, korvikset ahdistaa vanhana suunnattomasti, ja reiät on typerän näköiset korvissa. Älkää reittäkö korvia tai mitään.
[/quote]
Sama!! Mun mielestä korvikset ja kaikki muutkin lävistykset on aina näyttänyt tosi typeriltä. Jotenkin vastenmielisiltä, niin naisilla kuin miehilläkin. Ärsyttävän näköistä, kun korvissa killuu jotain. Vaikea selittää, en erityisemmin välitä koruista muutenkaan.
Ja 6: mitä helkuttia?! Ei naisten "kuulu" olla minkään tietynlaisia. Vaikken lävistyksistä pidäkään, niin kyllä muilla saa niitä olla niin paljon kuin huvittaa. Tai olla olematta.
Mä näytän tosi hassulta korviksissa, en oo käyttänyt sitten yläasteen. Reiät on vielä auki, ja kokeilen välillä. Aina meinaan revetä nauruun. Näyttävät jotenkin teennäisiltä, sopivat mielestäni vain jos on muitakin lävistyksiä naamassa.
Viisas tapaus. Itse en ole suostunut rei'ittämään ehjää ihoani.
Ei, etenkin jos ei laittaudu muutenkaan. Tosi rujon näköistä kun on korvikset ja hapsuinen, laittamaton juurikasvuinen tukka niitä kehystämässä.
Ei kuulu. Korvikset on ihan laast siison.
Ei kuulu olla mutta itse en voisi kuvitellakaan olevani ilman korviksia. Käytän aina korviksia mutta ovat pienet nappikorvikset yleensä.
Mun miehelläkin on korvikset ja on kyllä kaukana homomaisesta miehestä :D
Niin se maailma muuttuu huolimatta eräiden ahtaista mielipiteistä...
En haluaisi olla niin naturel ettei edes korviksia olisi....mitättömän näköisiä ne naiset jotka eivät edes juhliin osaa koruja laittaa. Niidenhän ei tarvitse olla mitkään killuttimset vaan kauniit pienet korvakorut...olen kiinnittänyt huomiota siihen miksi suomalainen nainen erottuu ulkomailla katukuvasta ja johtuu esim siitä koruttomuudesta...ovat sellaisia harmaavarpusia mutta mikäs siinä jos itse haluaa...
[quote author="Vierailija" time="15.09.2013 klo 08:42"]
En haluaisi olla niin naturel ettei edes korviksia olisi....mitättömän näköisiä ne naiset jotka eivät edes juhliin osaa koruja laittaa. Niidenhän ei tarvitse olla mitkään killuttimset vaan kauniit pienet korvakorut...olen kiinnittänyt huomiota siihen miksi suomalainen nainen erottuu ulkomailla katukuvasta ja johtuu esim siitä koruttomuudesta...ovat sellaisia harmaavarpusia mutta mikäs siinä jos itse haluaa...
[/quote]
Koruja on sellaisiakin, jotka eivät edellytä itsensä rei'ittämistä.
Miten ne korvakorut rajoittavat ketään? No ei tietenkään tarvi olla korviksia mutta itse en voisi kuvitella olevani ilman...ne vaan ovat sellainen perusjuttu mulle kuten ripsiväri ja puuterikin....en voisi kuvitella olevani ilman.
[quote author="Vierailija" time="15.09.2013 klo 08:49"]
Miten ne korvakorut rajoittavat ketään? No ei tietenkään tarvi olla korviksia mutta itse en voisi kuvitella olevani ilman...ne vaan ovat sellainen perusjuttu mulle kuten ripsiväri ja puuterikin....en voisi kuvitella olevani ilman.
[/quote]
Tyypillinen wt. Kökköiset ripsivärit ripsissä ja on niin cool. Edes roskia viemään ei voi mennä ilman!
[/quote]
Tyypillinen wt. Kökköiset ripsivärit ripsissä ja on niin cool. Edes roskia viemään ei voi mennä ilman!
[quote author="Vierailija" time="15.09.2013 klo 08:53"]
[/quote]
[/quote]
Kuul minä olen opetellut meikkaamisen taidon opettele sinäkin. Miunun töissäni esim naurettaisiin jos sinne tulisi asiakastapaamiseen ilman meikkiä ja ilman mitään koruja...meitä on toki moneen junaan toiset ovat tyylikkäitä ja toiset niitä maatiaisia ;)
parempi niin voi imeä korvälehtiä ilman tukehtumisvaaraa :)