Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AV-psykologit! Miksi rumat ja treenaamattomat ihmsiet herättää mussa.....

Vierailija
14.09.2013 |

ällötystä enkä pysty kauheasti arvostamaan tällaisia ihmisiä?

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nössö vetelys on sellainen, jolla on aikaa pohtia tällaista asiaa. Kuten sinä. Mene lenkille, ap.

Vierailija
22/53 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2013 klo 21:44"]

Ohis, mutta miksi muuten otatte esiin läskiyden, vaikken siitä sanallakaan maininnut?

Ei nimittäin tarvi ola läski, riittää että on laiha trenaamaton. Mua ällöttää. Ja tällaset ällöttää paljon enemmän kuin sellaset pyöreät, joista kuitenkin näkee, että on treenannut, vaikka läskiä siinä päällä onkin.

[/quote]

Anteeks, mulle vaan tulee kuvailemastasi ihmisestä mieleen lihava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2013 klo 21:48"]

Et ehkä ole kokenut riittäviä onnistumisia elämäsi muilla osa-alueilla, joten hyvän minäkäsityksen ylläpito on sinulla sitoutunut urheilulliseen kroppaan ja hyvään ulkonäköön? Siksi ikäänkuin suojakeinona omalle onnistuneelle minällesi, koet tarvetta katsoa muita alaspäin tällä alueella, jolla siis koet olevasi eniten vahvoilla?

Ps. vaikka olen oikeasti psykologi, av:lla ei voi yhden viestin perusteella heittää kun mutua, joka voisi irrota myös ihan maallikon näppiksestä :D

[/quote]

Olen keskimääräistä älykkäämpi matemaattisesti ja kielellisesti(tutkittu!), mutta en koe noita piirteitä itsessäni "arvokkaiksi".

t.ap

Vierailija
24/53 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2013 klo 21:56"]

Nössö vetelys on sellainen, jolla on aikaa pohtia tällaista asiaa. Kuten sinä. Mene lenkille, ap.

[/quote]

Oon mökillä, ulkona on pimeä, täällä ei ole katuvaloja, karhuja kyllä.

Oon jo juossut tänään 20km ja tehnyt kyykkyä ja maastavetoa yli omalla painollani 200 toistoa.

t.ap

Vierailija
25/53 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2013 klo 21:50"]

Oletko ap muuten sama henkilö, joka kirjoittelee tänne palstalle niitä tatuointivastaisia manifesteja?

[/quote]Onko se niin, että hiljaisuus on myöntymisen merkki vai miksi et vastaa tähän? Ajatuslogiikka on ainakin ihan sama näissä kirjoituksissa.

Vierailija
26/53 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Analyysini ap:sta:

nuori, parikymppinen(?), jolla noussut neste hattuun omasta täydellisyydestä ja ns.paremmuudesta. Et ole sisäisesti kaunis.

Vierailija
27/53 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap muuten sama henkilö, joka kirjoittelee tänne palstalle niitä tatuointivastaisia manifesteja?

[/quote]

Luen muita ketjuja samalla. En ole tuo epäilemäsi henkilö. Oon vasta löytänyt AV:n, joten en tiedä näistä manifesteista.

t.ap

Vierailija
28/53 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2013 klo 22:11"]

[/quote]

Luen muita ketjuja samalla. En ole tuo epäilemäsi henkilö. Oon vasta löytänyt AV:n, joten en tiedä näistä manifesteista.

t.ap

[/quote]Vau. Mulla kesti kuukausia, ennen kuin opin lyhenteen av (sen sijaan, että olisin käyttänyt esim. yhtä loogista "vauvaa" tai ollut viittaamatta koko palstaan millään yksilöillisellä nimellä). Mutta sähän oletkin huippuälykäs.

Vierailija
29/53 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko, ap, kertoa tarkemmin, mitä ajattelet näitä kuvailemistasi ihmisistä?

Vierailija
30/53 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään, että naisia melkein voimakkaammin mua ällöttää miehet. Sellaset, jotka on hoikkia ja treenaamattomia erityisesti, mutta myös laiskanpulskeat. Julkkiksista vaikka P.Arhinmäki ja Jussi Halla-Aho. Tai VIlle Valo.

t.ap

Vierailija
31/53 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2013 klo 22:16"]

[/quote]

siis näistä

Vierailija
32/53 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2013 klo 22:16"]

[/quote]

Tylsiä, laiskoja, kilpailuhengettömiä, mukavuudenhaluisia, kurinalattomia vetelyksiä. 

Ja sellanen: en ajattele näin vanhemmista ihmisistä. En osaa sanoa mikä on se tarkka ikäraja, jonka jälkeen treenaamattomuus on ok. Mutta esim yli viisikymppisistä en ajattele näin.

t.ap

Vierailija
33/53 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

*sellainen

Vierailija
34/53 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan sinun olevan diivan maineessa IRL, jos tuot näitä näkemyksiä tosielämässäsi esille tai ne näkyvät olemuksestasi. 

Vierailija
35/53 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa oon vihdoin löytänyt sielunkumppanin, AV:lta!!!!!!!!!!!!!!

Oon tällanen kuuma fitnesshottisbeib, enkä voi kans sietää laihoja läskejä tai läskejä tai ylipäätään tyyppei jotka ei treenaa kuutta tuntii päivässä!

Mennäänkö ap huomen yhdessä naureskeleen rumia ihmisiä jonnekki elixiaan tai vastaavaan mis on paljon noit vemputuslaitteita eikä kunnon vapaita painoi ja treenimeininkii?

Ihanaa olla tällanen parempi kun muut, eiks nii???

Vierailija
36/53 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo,mä tapasin viikonloppuna yksissä bileissä jonkun fitness muijan ,joka ei puhunut muille kuin miehille.. Ja joillekin naisille. Selvästi vaan treenatuille, NOLO :) hän oli myöskin erittäin pahantuulinen nirppanokka. Valitettavasti jouduin jakamaan samaa tilaa hänen kanssaan... 

Vierailija
37/53 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2013 klo 21:44"]

Ohis, mutta miksi muuten otatte esiin läskiyden, vaikken siitä sanallakaan maininnut?

Ei nimittäin tarvi ola läski, riittää että on laiha trenaamaton. Mua ällöttää. Ja tällaset ällöttää paljon enemmän kuin sellaset pyöreät, joista kuitenkin näkee, että on treenannut, vaikka läskiä siinä päällä onkin.

[/quote]

Mä taas en ymmärrä näitä "laihaläski"vihaajia.

en ole koskaan saanut nautintoa liikunnasta, oon hoikka, av-määritelmän laihaläski, mutta notkea ja jäntevä. Mua taas ei niinkään ällötä aidosti läskit vaan ne ylipainoiset ddr- kuulantyöntäjähirmut hikilliikkujat jotka ei ikinä pääse normaalipainoon. 

Mun ihanne on hoikka ja jäntevä ranskalainen naistyyppi, jota kuvataan kirjassa "Ranskattaret eivät liho". Järkevää syömistä, hyötyliikuntaa ja elämästä nautiskelua juustoineen ja viineineen. 

Vierailija
38/53 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin ja kirjoittajan 34 on pakko jatkaa vielä sen verran että kyseinen fitnesbabe ei ollut mikaan beibe, vaan yliruskettunut kuiva korppu,silareilla ja täytehuulilla. Kaikki naisessa oli feikkiä, paitsi lihakset. Nainen oli kovasti miehenkipeä. Mutta ei miehiä kiinnosta kuivat pahantuuliset korput silikonilla. Jos eivät ole alalla itse.

Vierailija
39/53 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva kuulla 14 näkemyksiä lisää, nyt kun olen kertonut enemmän.

t.ap

Vierailija
40/53 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2013 klo 22:51"]

Olisi kiva kuulla 14 näkemyksiä lisää, nyt kun olen kertonut enemmän.

t.ap

[/quote]

En ole 14, mutta lue viesti 25. Siinä on näkemystä sinusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme