Miksi miesten täytyy huutaa aivastuksensa?
Ja pärskiä räkää joka paikkaan?
Huomiohakuisuutta??
Kommentit (48)
Olen ehkä tuollainen huutoaivastaja.
Minulla aivastua on tosi kova, aivastaminen myös tuntuu kivuliaalta aina kiveksiä, p-aukkoa ja joskus varpaita myöten.
En tiedä mistä johtuu. Enkä tiedä miksi aivastuksesta tulee niin älyttömän kova ääni.
Näin vaan on aina ollut enkä asiaannole kauheasti kiinnittänyt huomiota ennen tätä.
M46
Mun aivastusbravuurina on hähähäHÄSSIKÄÄ.
Ja niin kovaa kun keuhkoista lähtee.
Olen nainen jolla on kaikuva ääni. Se ei oikeastaan ole kova ääni vaan sellainen vähän kaikuva. Aivastan naiseksi liian kuuluvasti eli ei ole mikään hentoinen aivastus. Näin on ollut aina enkä hae mitään huomiota tms. Olen kookas nainen ja ääneni on matalahko. Haluaisin aivastaa hiljaa mutta se ei vaan onnistu vaan aivastus tulee voimalla vaikka kuinka yrittäisi hiljaa ja "naisellisesti" aivastaa. Eli en usko että kyse on mistään huomionhakemisesta vaan nenän ja kurkun rakenteista ja siitä onko esim. herkkä nenäinen eli helposti hajut jne ärsyttää limakalvoja jne.
Jos olen julkisissa tiloissa niin aivastan paperiin joka hiljentää ääntä.
No se on varmaan jotain samanlaista kuin että naisten pitää vinkua ja ulista kovaan ääneen sängyssä. Huomiohakuisuutta tai reviirin merkkausta, mitä lie.
Olen nainen 66 ja aivastan tosi äänekkäästi, kotona. Muualla hieman hillitymmin. Luin jostain joskus, että aivastuksen pidättäminen nostaa aivopainetta.
Isäni on tuollainen karjuja, kuuluu varmaan kilometrin päähän kun isä vähän aivastelee :D "HatshiiiGHHHAAH!"
Tai sitten et ole.