Miksi miesten täytyy huutaa aivastuksensa?
Ja pärskiä räkää joka paikkaan?
Huomiohakuisuutta??
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan huutanut. Pärskäytän suu kiinni.
M
Suu kiinni aivastaminen on sairasta. Se tuntuu pahalta ja näyttää pahalta myös. Mielummin huutoaivastus kuin suu kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Joskus huutoaivastan niin kovalla äänellä ja voimalla kun vaan pystyn.
Sama. Olen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Jotta kaikki näkisivät, että hänellä on miesflunssa.
Jospa sinäkin lopettaisit sen miesflunssa-termin käyttämisen miesten haukkumiseen. Sivistä itseäsi.
Jotta se aivastuksen aiheuttaja poistuisi rööreistä.
Kun on miehen keuhkot ja tulee kunnon aivastus, se ottaa kipeää, ei käy mielessäkään vsstustella yhtään ettei sattuisi vielä kipeämmin.
Koska ne ei osaa pitää turpaansa kiinni missään tilanteessa
On sanottu, että kovaäänisesti aivastavat ovat estottomia sängyssä. Ja vastaavasti pikkupihauttelijat estyneitä.
Tämä aina tulee mieleen, kun joku aivastaa 😆
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kysymys, ap! Ja miksi miesten pitää yskiä huutaen keuhkojen pohjia myöten niin että naapurikin kuulee, eikö vähempikin riittäisi?
Kas tällä tavoin pelotellaan saalistajat ja vieraat uroot pois omalta reviiriltä ja osoitetaan dominanssia. Ole tyytyväinen etteivät kuseksi talon ympäri yms. millään muullakaan tavoin enempää merkkaa reviiriään.
t. biologi (nainen)
Vierailija kirjoitti:
On sanottu, että kovaäänisesti aivastavat ovat estottomia sängyssä. Ja vastaavasti pikkupihauttelijat estyneitä.
Ei ole totta kuitenkaan. Olen "estynyt" aivastelija/yskijä, mutta olen erittäin kinky sängyssä. ;)
Vierailija kirjoitti:
No, mulla otanta on huikea N=1, mutta voin vahvistaa. Mun mies aivastaa kuin sumutorvi ja on sängyssä kuin merimies iltalomilla. Siittä vaan rohkeasti kenttätutkimusta tekemään :D
Vierailija kirjoitti:
Koska ne ei osaa pitää turpaansa kiinni missään tilanteessa
😂
Pikkupihauttelijat piereekin salassa hiljaa.
Mansplaining, manspreading...milloin saadaan lukea Hesarin juttu mansneezingistä? Miehistä jotka ottavat julkista tilaa liikaa haltuun liian kovilla aivastuksilla
Vierailija kirjoitti:
Se tuntuu hyvältä aivastaa niin että koko tienoo raikaa. Sellainen neitimäinen tshiii lähinnä ärsyttää.
Muita ärsyttää tuo kovaääninen aivastamustyyli. Junttia.
Eipä ne muutamat aivastukset ole mitään verrattuna naisten loputtomaan kälätykseen. OLKAA JOSKUS HILJAA.
Mulle tulee mieleen pikkuruinen työkaverini, nainen, joka aivasti niin kovaa, että pomppasi lähes ilmaan. Ääni oli niin äkillinen ja säikäyttävä, että niin meinasivat pompata muutkin. Voi sitä naurua sen jälkeen. Terveisiä taivaaseen!
Koska miehiä ei ole opetettu häpeämään omia ääniään tai ottamaan muita huomioon. He myös puhuvat ihan s**tanan kovalla äänellä. Ja kävelevät päin. Eivät ehkä tarkoita mitään pahaa, ovat vain kasvaneet siihen että maailma on heitä varten.
Nenäliinaan tai hihaan jos aivastaisivat NIIN KUIN KUULUU niin ei kuuluisi huutoa.
Joskus huutoaivastan niin kovalla äänellä ja voimalla kun vaan pystyn.