Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aina tulee alapeukku, tein niin tai näin

Vierailija
14.09.2013 |

ja kirjotinpa tänne mitä tahansa. Jos teen aloituksen tai vastaan mielestäni ihan tavallisen kommentin jonkun viestiin, niin johan alapeukkuja satelee. Tämä alkaisi jo käydä itsetunnolle, jos ottaisin asian hyvin vakavasti ;)  Muita?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon myös pohtinut peukuttajan logiikka, koska sitä ei yksinkertaisesti löydy. Tuon vuoksi en edes katso peukkusaraketta. Aivan turha.

Vierailija
2/23 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakko käydä alapeukuttaa. ;) :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on lopulta hyvin yksinkertainen logiikka:

-jos tykkää viestistäsi ja/tai on samaa mieltä tai ymmärsi vitsin painaa yläpeukkua

-jos taas ei, niin sitten alapeukkua

Jokaisella on yksi peukku käytettävissä viestiä kohden.

Got it?

Vierailija
4/23 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

MOT. Sieltähän niitä satelee. Tehdään tästä alapeukkujen enkkaketju, antakaa palaa ;)

T Ap 

Vierailija
5/23 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeestiko niistä peukuista välität :o I dont give a shit, ei vois vähempää kiinnostaa haluaako joku peukuttaa mun kirjoituksia.

Vierailija
6/23 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä, minulla on ihan sama ongelma :D Otan sen kohteliaisuutena. Jos av:llä ollaan eri mieltä, se tarkoittaa, että olen varmasti oikeassa.

Vierailija
7/23 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

7, Hehheh, tuo pitenee hyvinkin paikkansa. :D

Vierailija
8/23 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo asia  voi olla noin vaikea ymmärtää? Nelonen selitti sen hyvin yksinkertaisesti, mutta aika ihmeellistä, jos tuota selitystä edes tarvitsee. Vai oletko niitä ihmisiä, jotka eivät voi käsittää, miksi muut eivät jaa älyttömiä mielipiteitäsi?

Vierailija
9/23 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro muutama esimerkki joistakin aloituksista/viestistä. Katsotaan mitä olet kirjoittanut. Voisit linkittää tähän ketjuun. :)

Vierailija
10/23 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2013 klo 18:43"]

Miten tuo asia  voi olla noin vaikea ymmärtää? Nelonen selitti sen hyvin yksinkertaisesti, mutta aika ihmeellistä, jos tuota selitystä edes tarvitsee. Vai oletko niitä ihmisiä, jotka eivät voi käsittää, miksi muut eivät jaa älyttömiä mielipiteitäsi?

[/quote]

Ihmisissä on yllättävän paljon näitä hitlereitä, jotka eivät voi käsittää ihmisten ajattelevan samoista asioista hyvinkin eri tavoin!

Jotenkin narsistisia persoonia mielestäni.

Vierailija
11/23 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun ne eivät ole mitään älyttömiä mielipiteitä. En tee aloituksia itsestäni, en alapäästä, en p*rseseksistä enkä siitä mitä mieheni saa tehdä. Ovat olleet hyvin neutraaleja noi mun aloitukset. Ja muillekin vastaan jotain sellaista, jota muualla kompataan. Mutta jos mä sen kirjoitan, niin johan alapeukut rulaa :D

Ap

Vierailija
12/23 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

10, Ei tuosta ole suinkaan kyse, vaan siitä, että aivan asiallinen faktavastaus eli paikkansa pitävä tieto saa alapeukun. Sitä en ainakaan minä ymmärrä.

Vierailija
13/23 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te ootte varmaan niitä samoja ihmisiä, jotka tekee aloituksia siitä ettei kukaan kommentoi teidän juttuja facebookissa?

Vierailija
14/23 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2013 klo 18:52"]

Te ootte varmaan niitä samoja ihmisiä, jotka tekee aloituksia siitä ettei kukaan kommentoi teidän juttuja facebookissa?

[/quote]Pöh, mä en ainakaan ole feisbuukissa enkä aio koskaan edes liittyä moiseen hömpötykseen.

Vierailija
15/23 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 10: aloitukseni ovat olleet niin neutraaleja, että en löydä yhtään niistä enää. En ole tallentanut niitä kirjanmerkkeihini. Muuten laittaisin tänne esimerkin. Mä olen huono tekemään aloituksia, mutta innokas lukemaan ja kommentoimaankin. Viesteissäni ei ole koskaan v-sanaa tms. Ja silti alapeukkuja satelee. Ehkä ne ovat vain niin tylsiä  ;)

Ap

Vierailija
16/23 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ap:ta. Minun aloitukseni yleensä tipahtavat samantien etusivulta, ja niiden tilalle nousevat hölmöäkin hölmömmät seksialoitukset (Saako sua panna perseeseen? Miksei sua panna perseeseen? Mitä sanot jos miehesi haluaa panna sua perseeseen? ja Typerimmät vihjaukset, että mies haluaisi panna sua perseeseen.) Nämä kaikki av-puolella, koska seksipalstaa ei kukaan halua kommentoida (vaatii sähköpostiosoitteen). Joskus tulee alapeukkuakin ihan syyttä suotta mielestäni, kirjoitan neutraalisti kuten ap:kin sanoo tekevänsä.

Tällä palstalla on vaikea miellyttää ketään, kun porukka on niin omituista. Eikä tarvitsekaan miellyttää täysin tuntematonta väkeä. 

Vierailija
17/23 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No alapeukuttaminenhan on av:n suola :D Itse ainakin alapeukutan jos viesti on tyhmän tai ärsyttävän oloinen, vaikkei siinä mitään faktavirhettä suoranaisesti olisikaan.

Vierailija
18/23 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pari kertaa vahingossa painanut alapeukkua, vaikka olisi pitänyt painaa ylöspäin ja olen pari kertaa sitä anteeksi pyydellyt. :) Peukut ovat ihan hauskoja, katson aina sen kohdan. Ei niillä ole väliä, mutta kiva on nähdä onko porukka ollut samaa mieltä.

Vierailija
19/23 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko sä siviilissäkin noin epävarma itsestäsi ja mietit koko ajan mitä muut ajattelevat sinusta?

Mitä h****tin väliä, vaikka joku alapeukuttaa! Get a life!

Vierailija
20/23 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2013 klo 19:14"]

Olen pari kertaa vahingossa painanut alapeukkua, vaikka olisi pitänyt painaa ylöspäin ja olen pari kertaa sitä anteeksi pyydellyt. :) Peukut ovat ihan hauskoja, katson aina sen kohdan. Ei niillä ole väliä, mutta kiva on nähdä onko porukka ollut samaa mieltä.

[/quote]

No voi hitto, miten voikin olla että juuri kun puhuit siitä, minulle kävi noin :D Painoin siis vahingossa alapeukkua viestiisi, piti painaa ylöspäin. Pahoittelut!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän