Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on miestyyppi jota inhoat eniten?

Vierailija
14.09.2013 |

Mikä miestyyppi on sellainen jota inhoat eniten?

Itse inhoan juoppoja miehiä jotka kaljatölkki kourassa luulevat olevansa naisten toiveunia.

Inhoan miehiä jotka itse elävät kuin pellossa, juovat, mellastavat, loisivat ja silti kokevat olevansa oikeutettuja arvostelemaan jokaista lähelle osuvaa naista lastenkasvatuksesta ja ylipäätään tyylistä elää.

Kommentit (130)

Vierailija
1/130 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet, jotka luulee tietävänsä kaikesta kaiken, erityisesti mun työstä,koska olen miesvaltasella alalla. Myös asenne "kun muut teidän firmassa (lue miehet) tekee näin ja näin". No vittu minäpä en tee, silti lopputulos sama ja nopeemmalla aikataululla!!!

Vierailija
2/130 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan yli kaiken itsestään liikoja luulevia pillunvonkaajia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/130 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2013 klo 15:53"]

Miehet jotka epätoivoisesti haluavat olla oikeita miehiä, mutta jotka eivät tiedä mitä muuta mies on kuin ei-nainen. Siksi kaikki asiat jaetaan varmuuden vuoksi mies/ nainen kategoriaan. On oikeita (miesten) mielipiteitä ja vääriä naisten (feministi/kukkahattu) mielipiteitä. Lähes kaikilla asioilla ja ilmiöillä on sukupuoli, joko se pelottava ja väärä, ihmisen naiseksi muuttava, tai sitten se oikea. Ilmiö on läheistä sukua homofobialle. Mies pelkää muutuvansa naiseksi tai että muut pitävät häntä akkamaisena ei-miehenä. 

[/quote]

Hienosti kiteytetty!

Vierailija
4/130 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2013 klo 15:06"]

-Sellaisia itseään korkealle arvostavia, muita halveksivia, vaikkei olisi mitään meriittiä kumpaankaan.

-Väkivaltaisuudella leveilijät, homofoobiset ja rasistit ei nappaa myöskään.

-Sellaiset pikkupojan tasolle jääneet joiden mielestä toisten kunnioitus on jotain utopiaa. Tämä ilmenee piereskelynä toisen naamaan ynnä muuna "miehekkäänä". Niin ja naurut päälle koska kyseessä on vuosisadan vitsi. Vaan autas, jos vastaavaa nöyryytyshuumoria sovelletaan itseen...

-Pseudoälyköt. Tunnen näista eniten alakastia "makusnobit". Kuuntelevat musiikkia joka sopii imagoon, arvostavat vain niitä standup-koomikoita jotka heidän porukiussaan mielletään oikeanlaisiksi, katsovat "oikeita" elokuvia ja lukevat "oikeita" kirjoja. Eivät *oikeasti* nauti mistään. Käyvät levyhyllysi läpi ja tekevät ääneen arvioita musiikin hyväksyttävyydestä. Tämä käytös rasittaa etenkin kaltaistani musa-, kirjallisuus-, ja leffafania, koska suhtaudun näihin intohimolla ja ne ovat minulle henkilökohtaisia, eivät mitään pokaaleja. Ja nää tällaset miehet kiinnostuu musta juuri siksi että olen tällainen fanittaja, luullevat että olen samanlainen poseeraaja ja egomasturboija kuin he itse. Yksi entinen heila otti asiakseen "korjata" musahyllyni puutteet tekemällä minulle valtavan soittolistan täynnä skeidabändejä ja hipsteriartisteja jotka olin todennut itselleni sopimattomiksi. Mutku siitä kuului tykätä. Ja toinen entinen mussukka kinasi yksinään (kyllä, kävi suuria väittelyhenkisiä monologeja koskien asioita joista tiesi minun pitävän) aina siitä kuka on paras kirjailija ja kuka on paras koomikko, kännissä sitten vihdoin sai todettua omahyväinen hymy huulillaan: "Mulla on kyllä niin paljon parempi musamaku kuin sulla." Odotin että jätkä kumartuu haistelemaan omia pierujaan. Ynh. Ei enää näitä, kiitos. Rupean teeskentelemään Britney Spears -fania joka lukee vaan naistenlehtiä niin ehkä nää torvelot lakkaa pyörimästä ympärillä.

-Naisvihaajat ovat alinta kastia, mutta koska he eivät laske minua naiseksi niin en minäkään laske heitä miehiksi.

[/quote]

Egomasturboiva!! Saako lainata? Tämän vuoden uusi sana.

Vierailija
5/130 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2013 klo 15:06"]

-Sellaisia itseään korkealle arvostavia, muita halveksivia, vaikkei olisi mitään meriittiä kumpaankaan.

-Väkivaltaisuudella leveilijät, homofoobiset ja rasistit ei nappaa myöskään.

-Sellaiset pikkupojan tasolle jääneet joiden mielestä toisten kunnioitus on jotain utopiaa. Tämä ilmenee piereskelynä toisen naamaan ynnä muuna "miehekkäänä". Niin ja naurut päälle koska kyseessä on vuosisadan vitsi. Vaan autas, jos vastaavaa nöyryytyshuumoria sovelletaan itseen...

-Pseudoälyköt. Tunnen näista eniten alakastia "makusnobit". Kuuntelevat musiikkia joka sopii imagoon, arvostavat vain niitä standup-koomikoita jotka heidän porukiussaan mielletään oikeanlaisiksi, katsovat "oikeita" elokuvia ja lukevat "oikeita" kirjoja. Eivät *oikeasti* nauti mistään. Käyvät levyhyllysi läpi ja tekevät ääneen arvioita musiikin hyväksyttävyydestä. Tämä käytös rasittaa etenkin kaltaistani musa-, kirjallisuus-, ja leffafania, koska suhtaudun näihin intohimolla ja ne ovat minulle henkilökohtaisia, eivät mitään pokaaleja. Ja nää tällaset miehet kiinnostuu musta juuri siksi että olen tällainen fanittaja, luullevat että olen samanlainen poseeraaja ja egomasturboija kuin he itse. Yksi entinen heila otti asiakseen "korjata" musahyllyni puutteet tekemällä minulle valtavan soittolistan täynnä skeidabändejä ja hipsteriartisteja jotka olin todennut itselleni sopimattomiksi. Mutku siitä kuului tykätä. Ja toinen entinen mussukka kinasi yksinään (kyllä, kävi suuria väittelyhenkisiä monologeja koskien asioita joista tiesi minun pitävän) aina siitä kuka on paras kirjailija ja kuka on paras koomikko, kännissä sitten vihdoin sai todettua omahyväinen hymy huulillaan: "Mulla on kyllä niin paljon parempi musamaku kuin sulla." Odotin että jätkä kumartuu haistelemaan omia pierujaan. Ynh. Ei enää näitä, kiitos. Rupean teeskentelemään Britney Spears -fania joka lukee vaan naistenlehtiä niin ehkä nää torvelot lakkaa pyörimästä ympärillä.

-Naisvihaajat ovat alinta kastia, mutta koska he eivät laske minua naiseksi niin en minäkään laske heitä miehiksi.

[/quote] Kaikki miehet ovat rasisteja. Homofoobikkoja on varmaan vähemmän kuin homoja ja fobia vaatii ammattilaisen diagnoosin. Miten tällaisia voi verrata väkivallalla leveilijöihin? Ovatko myös esim.araknofobiaa ja myrmekofobiaa potevat myös täysin kelvottomia? Entä vaikka kilpirauhasen vajaatoiminta?

Vierailija
6/130 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa päättää, kumpiko on pahempi, hygieniastaan huolehtimaton peräkammarin poika vai tuki tavallinen (usein myös vähän rumuuteen taipuva) tyyppi joka luulee olevansa Luojan lahja naisväelle. Yhtenä kesänä terassilla käydessäni vanha lihava ukko otti asioikseen arvostella ulkonäköäni; kasvot kuin enkelillä, mutta vähän liian lihava..! (Huomautan että olen aivan normaalipainoinen). Lohkaisin ukolle että empä tiennytkään sinun olevan mister finland, kyllä sai muut asiakkaat makoisat naurut :D ja ihan ku sillä ois ollu mitään mahiksia meikäläiseen, hah!

Vierailija
7/130 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä tupakoiva juoppo.

Vierailija
8/130 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan kaikkia suomalaisia miehiä, erityisesti savolaisia ja persuja. Hurrit ovat OK, ja ruotsalaismiehet tosi COOL. Myös Lähi-Idässä ja Afrikassa on paljon hienoja alfa-adoniksia.

Vierailija
9/130 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cheekin tyyppiset miehet, hyi yöks.

Vierailija
10/130 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan saamattomia mammanpoikia, jotka eivät osaa / uskalla tehdä mitään kysymättä ensin lupaa äidiltään. Kaikenlaiset lökäpöksyiset reppanat, jotka luulevat olevansa suuriakin valloittajia, saavat minun puolestani painua sinne, mistä ovat tulleetkin. Juoppolallit painukoot myös hemmetin kuuseen, samoin kuin kaikki itseään täynnä olevat, elähtäneet entiset nuoret, jotka eivät tajua ajan kulua. Ja vielä kaikki siivottomat törkymöykyt.

Vierailija
11/130 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lestadiolaiset miehet ja muut sovinistiset hihhulit.

Vierailija
12/130 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan suomipoikien pieniä kikkeleitä, mustat ovat paljon parempia. 

Vierailija
13/130 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykääpiötä kuten Halla-aho ja Soini.

Vierailija
14/130 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan sitä, että miehet kiroilevat ja tupakoivat.

Inhoan sitä, että miehet käyttäytyvät naisia kohtaan huonosti.

Inhoan sitä, että miehet eivät ota vastuuta lapsistaan ja hylkäävät vaimonsa.

Vierailija
15/130 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persutko eivät muka ole alfa-uroita miehekkään jämäköine mielipiteineen! Onko mitään miehekkäämpää kuin aktiivisesti vastustaa homojen pyrkimyksiä alistaa heterot, vierasmaalaisten pyrkimyksiä alistaa suomalaiset miehet ja suomalaisten naisten pyrkimyksiä alistaa suomalaiset miehet? Vain tossumies ei huomaa, että näin on tapahtumassa.

Vierailija
16/130 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse inhoan persumiehiä, mutta pidän kovasti vasemmistomiehistä, kuten Jungner, Arhinmäki ja Tennilä. Heissä on se jokin, vaikea kuvailla.

Vierailija
17/130 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2013 klo 17:24"]Persutko eivät muka ole alfa-uroita miehekkään jämäköine mielipiteineen! Onko mitään miehekkäämpää kuin aktiivisesti vastustaa homojen pyrkimyksiä alistaa heterot, vierasmaalaisten pyrkimyksiä alistaa suomalaiset miehet ja suomalaisten naisten pyrkimyksiä alistaa suomalaiset miehet? Vain tossumies ei huomaa, että näin on tapahtumassa. [/quote]

Persut ovat ihan neitejä, tosi paikan tullessa ei olisi mihinkään.

Vierailija
18/130 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bodareita ja pullavia. Mun mielestä miehellä pitää olla lihaksia mutta oikealla urheilulla tai raavaalla työllä kasvatettuja.

Rakastan miehiä joilla on munaa olla helliä ja rakastavia, jotka jakavat arjen ja juhlan ja arvostavat vaimoaan 

Vierailija
19/130 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2013 klo 18:07"]

Bodareita ja pullavia. Mun mielestä miehellä pitää olla lihaksia mutta oikealla urheilulla tai raavaalla työllä kasvatettuja.

[/quote]

Yksi retardeimpia naisten vaatimuksista.

Pitää olla lihaksia, mutta ei saa olla lihaksia! Easy as taking a shit.

Vierailija
20/130 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2013 klo 17:24"]Persutko eivät muka ole alfa-uroita miehekkään jämäköine mielipiteineen! Onko mitään miehekkäämpää kuin aktiivisesti vastustaa homojen pyrkimyksiä alistaa heterot, vierasmaalaisten pyrkimyksiä alistaa suomalaiset miehet ja suomalaisten naisten pyrkimyksiä alistaa suomalaiset miehet? Vain tossumies ei huomaa, että näin on tapahtumassa. [/quote]

Tästä tuli mieleen että mt-ongelmaiset eivät ole mun juttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi