Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järkyttävät alavatsakivut yhdynnän jälkeen, apua!

Vierailija
14.09.2013 |

Hei!

Taustaa: Minulla on noin viikon ajan tuntunut sellainen nopea vihlaisu vasemmassa kyljessä noin puolet kerroista kun istahdan pytylle. Joskus kylkeen on sattunut seksinkin aikana, mutta hyvin harvoin. 

Elikäs harrastimme eilen avomieheni kanssa seksiä, ja tunsin välillä vihlaisun vasemmassa kyljessä. Yritin olla välittämättä siitä, mutta seksin jälkeen minulla alkoi koskea alavatsaan - ja kovasti!

Kipu siis tuntui suoraan häpykummun alla. En pystynyt kierähtämään kyljelleen saatika nousemaan istumaan, joten avomieheni joutui hakemaan minulle särkylääkettä. Kipu oli voimakasta, ja välillä tuli aaltona takaisin kun hetken helpotti. Sikiöasennossa olo helpotti hetkellisesti, ja jossain kohtaa syvään hengittäminenkin tuntui alavatsassa. Kipu kesti noin puoli tuntia, ja nyt aamulla ei koskenut yhtään. Mistä tuo järkyttävä kipu saattoi tulla, kellään kokemuksia?
Kuukautiseni olisivat pitäneet alkaa 8 päivää sitten, mutta tietääkseni en ole raskaana. Voiko tämäkin jotenkin olla yhteyksissä tuohon kipuun?
Epäilimme myös että voiko mieheni iso varustus vaikuttaa asiaan, olisiko hän jotenkin "tökännyt" mua hassusti tai jotain...toisaalta olemme olleet yhdessä reilun vuoden eikä tällaista ole aiemmin sattunut..

Kiitos jo etukäteen!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi