Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä takia Carlingsin myyjät ovat niin cooleja?

Vierailija
25.08.2020 |

Uskaltaako tavallinen nuori nainen mennä Carlingsiin vaateostoksille?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinne palkataan pelkästään niitä tyylitietosia 'cooleja' tyyppejä. Tiedän koska itse nuorempana hain sinne myyjäksi ja jo haastattelussa tunsin olevani ihan eri lajia kuin mitä haettiin. Poistuin vähin äänin.

Vierailija
2/17 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme on Carlings??????

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on vaatekauppa!!!!!!!!!!!

Vierailija
4/17 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvin kehtaa, se on sen työ myydä sulle vaatteita, oli miten cool tahansa. Varmasti käy monenlaisia asiakkaita.

Vierailija
5/17 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin ensimmäisen sivun heidän tarjonnastaan, ja onpa surkeaa, tyylitöntä ja ylihinnoiteltua roskaa.

Vierailija
6/17 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs kauan Carlingseja on ollut Helsingissä? Ei varmaan yli 15 vuotta.

Vierailija
7/17 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hyvin kehtaa, se on sen työ myydä sulle vaatteita, oli miten cool tahansa. Varmasti käy monenlaisia asiakkaita.

Mä menin kerran yhteen vaatekauppaan. Olin löytänyt netistä vähän epämääräisen tiedon, että siellä myytäis Cheap Mondayn farkkuja. Kysyin myyjältä, onko heillä vielä Cheap Mondayn farkkuja, ja hän kysyi, että ai sulle itselles. Menin siis kauppaan yksin, joten tuli vähän sellainen olo, että olin väärää kohdeyleisöä kaupalle.

Vierailija
8/17 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on siistejä ja myös mukavia, eli kaikki voi mennä sinne ostoksille :)

Vierailija
9/17 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin nahkatakin sieltä, ja myyjänä oli sellainen kaunis ja flirttaileva blondi. Ehkä siksi päädyinki juuri ostamaan sieltä liikkeestä uudet farmarit ja takin. 

Vierailija
10/17 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin nahkatakin sieltä, ja myyjänä oli sellainen kaunis ja flirttaileva blondi. Ehkä siksi päädyinki juuri ostamaan sieltä liikkeestä uudet farmarit ja takin. 

Carlingsin naismyyjiä kehotetaan flirttailemaan miesasiakkaille jotta he käyttäisivät enemmän rahaa kyseiseen kauppaan.

Vierailija
11/17 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinne palkataan pelkästään niitä tyylitietosia 'cooleja' tyyppejä. Tiedän koska itse nuorempana hain sinne myyjäksi ja jo haastattelussa tunsin olevani ihan eri lajia kuin mitä haettiin. Poistuin vähin äänin.

Hiivit vaan pois kesken haastattelun?

Vierailija
12/17 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tavannut vain palvelutaidottomia pellejä.

Vierailija
13/17 |
26.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ne ole aika huonolaatuisia rättejä? Tietty lähes kaikissa ketjuliikkeissä on huonolaatuista vaatetta, mutta erityisesti sellaisissa kuin Carlings, Vero Moda ja Cubus.

Vierailija
14/17 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

CARLINGS VAATTEET ON HUONOLAATUISIA. PALVELU EI OLE ASIAKASMYÖNTEISTÄ. EI ENÄÄ YHTÄÄN RÄTTIÄ SIITÄ KAUPASTA

Vierailija
15/17 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se niiden brändi sellainen. Ennen oli ainakin suunnattu vähän rock-henkisille ihmisille. Nykyään en tiedä. 

Vierailija
16/17 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aina saanut hyvää palvelua. Olenko jotenkin siisti tyyppi 😄

Vierailija
17/17 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt siellä ennen useinkin, mutta en ole koskaan huomannut että siellä olisi jotenkin erikoisen coolia. Tavallista... onhan noita ollut helsingissä muistaakseni jo joskus 23v sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän