Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua! Saako tuolta 4H:sta pätevän koiranulkoiluttajan? :(

Vierailija
14.09.2013 |

Olen itse todella flunssainen ja kuumeinen, tarvitsen jonkun ulkoiluttamaan meidän koiraa.

En vaan kuollaksenikaan löydä noiden koirasitterien yhteystietoja netistä (meidän alueen), kaupan seinällä olen kuitenkin joskus nähnyt heidän ilmoituksiaan, joten tiedän että toimintaa täällä on.

Paljokohan vaikkapa yksi ulkoilutuskerta tulisi maksamaan? Uskaltaakohan noille nuorille antaa ison (kiltin), mutta jokseenkin riehakkaan pentukoiran?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2013 klo 12:54"]

Olen itse todella flunssainen ja kuumeinen, tarvitsen jonkun ulkoiluttamaan meidän koiraa.

En vaan kuollaksenikaan löydä noiden koirasitterien yhteystietoja netistä (meidän alueen), kaupan seinällä olen kuitenkin joskus nähnyt heidän ilmoituksiaan, joten tiedän että toimintaa täällä on.

Paljokohan vaikkapa yksi ulkoilutuskerta tulisi maksamaan? Uskaltaakohan noille nuorille antaa ison (kiltin), mutta jokseenkin riehakkaan pentukoiran?

[/quote]

Ei saa dogsitteriä tuolleen lyhyelle ajalle ja tähän hätään, sillä:

"Hintaan sisältyy yksi tutustumiskäynti, jolloin lemmikki ja dogsitter tutustuvat toisiinsa. Tällöin laaditaan myös hoitosopimus."

2/4 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan miltä paikkakunnalta olet? Ei 4H ole ainoa reitti, josta koiranulkoiluttajan voi löytää. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapset 14 ja 17 v ulkoiluttavat paria kaverini koiraa ilmaiseksi.

Annan itse lapsille kympin  tunnin lenkistä.

Molempien koirien omistajat ovat yksinhuoltajia, kymppi lenkistä olisi jo liian kallista heille ja mulla ei tee rahasta tiukkaa. Toisaalta haluan maksaa lapsilleni lenkittämisestä, koska kyllä se mun mielestä käy työstä.

Mieluummin kympin lenkki, kuin tuijottaa telkkaa tai pelata koneella.

Vierailija
4/4 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinpä opetat lapsillesi rahan arvoa, jos nyt totutat heidät siihen, että tunnin koiralenkistä saa kympin. Kun ei oo lähellekään tuon arvoinen homma oikeesti.