Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huvittava kokeilu nettideittailun maailmassa :D

Vierailija
13.09.2013 |

Olen ihan hyvännäköinen reilu 30-v nainen. Kuitenkin syystä tai toisesta olen tässä sinkkuna pyörinyt reilu vuoden ja ajattelin että whattheheck, kokeillaan suomi24.fi - sivun treffipalvelua. Lähdin toooosi varovasti liikenteeseen. Tein ilmoituksen, laitoin kuvanikin.

Ekana viikkona tuli 320 viestiä. Valtaosa toki ihan samantien poissuodatettavaa pillunvonkausta tms. No, suodatin 3 herraa sieltä jotka kuvan/juttujen perusteella vaikutti todella hyvältä.

Tapasin ensimmäisen näistä (40-v maisteri, johtaja-asemassa) ja treffit meni todella hyvin. Mies oli kaikinpuolin todella jees, periaatteessa ei mitään vikaa. Mutta joku mun vaistossa sanoi et kaikki ei ole ihan ok. Mies vaikutti kiinnostuneelta, tekstaili treffien jälkeen jne. Vakuutteli kokoajan ettei juurikaan tapaa/kirjottele naisten kanssa, käy profiilillaan muutaman kerran kk ja miettii tosi pitkään mitä/kenelle kirjoittaa (joo, viestit oli ihan älyttömän fiksuja ja hyvin kirjoitettuja ja antoivat miehestä älykkään, sanavalmiin ja näppärän kuvan).

No tein toisen profiilin. Kävin tuolla feikkiprofiililla minulle kirjoittelevan miehen sivulla (siellä näkee ketä omassa profiilissa vierailee). Meni pari min ja tämä mies lähetti TÄSMÄLLEEN saman "omalaatuisen" viestin tälle mun feikkiprofiilille, kuin mitä mulle pari viikkoa aiemmin.  Vastasin feikkiprofiililla, ja KAPPAS, vastaus toiseenkin viestiini oli jokaista sanamuotoa myöten sama kuin mulle. Mies vakuutteli tälle mun feikkiprofiilillekin ihan samoja juttuja kuin mulle, eli että tosi vähän deittaa/kirjoittelee kenellekään :D

Ihan oikeesti, vähänkö epätoivoista! Miksi miksi miksi esittää naisille täysin muuta kuin on? Miksi lähettää täsmälleen samanlaisia viestejä kahdelle täysin erilaiselle profiilille (toisessa hain "elämänkumppania" toisessa "kaikkea hauskaa").. No ei multakaan mitenkään kypsää käytöstä tehdä mitään feikkiprofiileja mutta sain vahvistuksen vaistolleni siitä että tuo mies jonka kanssa kerran treffasin oli jotain ihan muuta kuin mitä esitti.

...By the way, dumasin tapaamatta ne kaksi muutakin potentiaalista miestä, koska hekin kirjoittelivat lähes sanasta sanaan samoja viestejä mun feikkiprofiilille.

Et se oli semmonen kokeilu nettideittailun maailmassa, eikä ollu mun juttu :D

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli olisit halunnut nuo apn 3 kpl jotka kopioi juttujaan kirjoittavan sinullekin?

22/24 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, että kopioi viestejään jos niitä lähettää satoja, mutta miksi niitä pitäisi lähettää niin monta? Miten voi löytää niin monta kiinnostavaa naista? Paljon parempi keskittyä niihin oikeasti kiinnostavimpiin tapauksiin ja panostaa näihin sitten enemmän ja rehellisesti. Kyllä ne monistetut viestit aistii. Itse nyt en osaa naisen asemaan asettua nettideittailussa, mutta näin miehen näkökulmasta ei mitään valittamista. En muista ainoatakaan tapausta, että itse en olisi viesteihini saanut vastausta ja myös oma profiilini herätti ihan riittävästi kiinnostusta. Treffeillekin pääsi kaikkien kiinnostavien kanssa ja kivoja naisia olivat kaikki, vaikka ei nyt kaikkien kanssa tietenkää kolahtanut riittävästi, että olisi ollut molemminpuoleista kiinnostusta seuraaviin treffeihin. Mutta löytyi nettitreffailun tuloksena avovaimo ja monta muutakin tyttöystäväehdokasta.

Miesten ongelma on usein siinä, että ei haeta sitä ihmistä vaan seksikkäintä kuvaa, jolle sitten monistetaan vonkausviesti. Näin kärjistetysti. Ja onhan siellä valtavasti epärehellisiä miehiä. Kun kuuntelee naisten kokemuksia nettideittailusta, niin ei toisaalta ihmettele, että itsellä kävi niin hyvä flaksi.

shobo@suomi24.fi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on hyvin tuttua ja hän olisi varmaankin jatkanut ilmoitusten tekoa ja toisten naisten tapailua, vaikka olisitte seurustelleetkin. Nuo on noita nettitreffailuun kiinni jääneitä hemmoja jotka eivät osaa lopettaa.

Vierailija
24/24 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin ok jos eka viesti on copy-pastettu.

Mutta kun se kymmenes viesti on edelleen ns. henkilökohtainen ja silti huomaa, että tämä ja tämä pätkä tai kappale on selvästi kopioitu jollekin toiselle kirjoitetusta viestistä. Tulee vähän plääääh olo.

Terveisiä exälle.