Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pieni karhunkierros 3-vuotiaan ja vauvan kanssa?

Vierailija
13.09.2013 |

Onko kukaan kävellyt pientä karhunkierrosta pienten lasten kanssa? Miten onnistui? Tarkoituksena olisi kantaa vauvaa Manducassa ja isompaa rinkassa ja isompi jaksaa pieniä pätkiä toki itsekin kävellä. Olen itse vaeltanut joitain vuosia sitten koko ison karhunkierroksen, mutta koska pienestä kierroksesta ei ole kokemuksia, en ihan hahmota millaisessa maastossa kulkee, onko pahoja nousuka jne.

ja millainen ajanohta olisi lokakuun puoli väli vaellukselle Kuusamossa? Ruskahan tuolloin on jo ohi, mutta onko vielä ihan ok sää?

kiitos vastauksista jo etukäteen!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta pikkukarhusta on aikaa jo muutama vuosi, mutta päällimmäisenä muistan sen, että toiseen suuntaan kierrettäessä nousuja on huomattavasti enemmän (mm. yhdet pitkät portaat) eli ainakin se kannattaa ottaa huomioon. On myös pitkospuita ja riippusiltoja, mutta mitään tosi "kiperiä" tai vaarallisia paikkoja siellä ei ollut. Itse kompuroin ihan omiin jalkoihini siellä ja melkein taitoin nilkkani, joten en ota kantaa siihen, pärjääkö siellä kahden pienen kanssa :)

Vierailija
2/5 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2013 klo 14:18"]

Omasta pikkukarhusta on aikaa jo muutama vuosi, mutta päällimmäisenä muistan sen, että toiseen suuntaan kierrettäessä nousuja on huomattavasti enemmän (mm. yhdet pitkät portaat) eli ainakin se kannattaa ottaa huomioon. On myös pitkospuita ja riippusiltoja, mutta mitään tosi "kiperiä" tai vaarallisia paikkoja siellä ei ollut. Itse kompuroin ihan omiin jalkoihini siellä ja melkein taitoin nilkkani, joten en ota kantaa siihen, pärjääkö siellä kahden pienen kanssa :)

[/quote]

Olikohan niin, että myötäpäivään kierrettäessä olisi helpompi, eli ne portaat pääsisi laskeutumaan. En ole itse käynyt, vain suunnitellut vasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä se on? 

t. ei jaksa googlea

Vierailija
4/5 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaellusreitti Kuusamossa! 

Vierailija
5/5 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, myötäpäivää ne pitkät portaat on alaspäin. Muutenkin se on aika rankka reitti, mutta jos olette hyväkuntoisia ja jaksatte kantaa lapsia, niin kyllä se menee. Varaatte aikaa riittävästi. Ajankohta on hyvä, jos on poutasää. Ei enää ötököitä eikä hirveä helle. Hauskaa retkeä! Arvostan kovasti, että lapsia viedään tällaiseen "huvipuistoon" eikävaan Hoplopiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi