Parhaat pussinuudelit?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Mama kana.
Momo_slide nuudelit on parhaat, ei vaiskaan, kyllä ne ovat ne mama chickenit.
Aasia-marketeista saatavat nuudelit ovat laadukkaimpia ja täyttävämpiä. Chapagetti, Korealainen nuudeli on lemppari.
kuppinuudelit parhaita
https://www.orientalwebshop.nl/media/catalog/product/cache/3/image/x700…
Ensin tuli mieleen että onkohan tämä ketju nyt jokin sanaleikki puudeleista, mutta taitaa olla ihan asiaa. =)
Vierailija kirjoitti:
Mama riisinuudelit.
Näitä tilasin kauppaan, kun olin niitä 20 vuotta sitten syönyt. Silloin ne olivat sellaista ohutta vermiselliä. Nyt tuli pettymys, koska ne olivatkin nauhamaista tagliatellea. Myös chilipussi puuttuu näistä riisinuudeleista. Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mama riisinuudelit.
Näitä tilasin kauppaan, kun olin niitä 20 vuotta sitten syönyt. Silloin ne olivat sellaista ohutta vermiselliä. Nyt tuli pettymys, koska ne olivatkin nauhamaista tagliatellea. Myös chilipussi puuttuu näistä riisinuudeleista. Miksi?
Joku pippuri + toinen maku (kevätsipuli?) on sitä ohutta vermiselliä. Kyllä niissä mielestäni on myös chilipussi ollut mukana...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mama riisinuudelit.
Joku pippuri + toinen maku (kevätsipuli?) on sitä ohutta vermiselliä. Kyllä niissä mielestäni on myös chilipussi ollut mukana...
Nämä siis:
En muista merkkiä mutta maku on red curry.
Lähikauppoihin jossain välissä paluun tehnyt korealainen Nongshim ja niiden Shin Ramyun, kivat paksut nuudelit ja hyvät lisukkeet. Turhan tulista jos pistää kaiken chilipulverin mutta muuten parhaasta päästä.
Tuommoinen siis https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/81MYTNAsmQL._SX679_.jpg
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mama riisinuudelit.
Nämä siis:
No nuo näyttävät samalta kuin 20 v sitten. Ehkä kauppa tilasi jotain eri tuotetta. Katsoin vain, että kas, riisinuudelit ovat tulleet, ja otin niitä. En katsonut niitä tarkemmin.
Löysin vuosien jälkeen uudestaan Mama Shrimp eli katkaravunmakuiset nuudelit. Mukanatulevasta chilin määrästä laitan vain puolet. Lisään joukkoon pakasteherneitä desin verran, joskus lisään vielä pikkupurkin tonnikalaa. Tällainen satsi riittää kotona hissuttelevalle juuri eläkkeelle jääneelle naiselle oikein hyvin lounaaksi parina päivänä viikossa. Ei aina jaksa lähteä kauppaan tai ulos lounaalle, näitä aineita löytyy kaapista nykyään. Eikä maksa paljon.
Nissin Ramyun -nuudelit. Monta makua ja isot levyt.
Parhaat nuudelit ei oo pikapussinuudeleita. Udoneista tykkään eniten.
Vierailija kirjoitti:
Parhaat nuudelit ei oo pikapussinuudeleita. Udoneista tykkään eniten.
Nyt kysyttiinkin parhaita PUSSInuudeleita, ei nuudeleita.
Mama kana, kasvis ja ankka maut. Ankka on mun suosikki 😋