Onko sinulle tehty koronatesti?
Kommentit (43)
Aluksi vähän samalta, kun vetäisisi vettä nenään, sitten vähän kirveltää enemmä. Kun se on otettu, loppupäivän vähän kirvelee ja se siitä. Ei paha.
On ja tuntui lähinnä ärsyttävältä.
On tehty. Tuskallisinta oli vastausten odottaminen esimiehen hönkiessä niskaan.
On, ei tuntunut oikein miltään. Ei se minusta mitenkään inhottava ollut, lähinnä outo tunne.
Kaksi kertaa,nenästä. Oli inhottavaa,sattui
Se rikkoo limakalvot ja aiheuttaa pahan masennuksen, koska tuntuu ettei ne vauriot parane ikinä. On ihan v##un kipeät ja kauan.
Minulla sattui tosi pahasti kyllä. Hoitaja oikein nuohosi siellä ja kommentoi, että minulla on kauhean kapeat röörit. Oli kyllä kaikinpuolin karsea kokemus! Ja taas on nuhainen olo, eli joudun ehkä uudestaan kärsimykseen...
Kahdeksan kertaa otettu, eka oli pahin.
Tänään otettiin. Mulla on niin tukossa koko naama tän flunssan kanssa, että tuntui tosi ikävältä. Ehkä olisi ollut kivuttomampi, jos ei olisi röörit ja ontelot niin turvoksissa.
Vähän tuli verta jälkeenpäin niistäessä, mutta näin neljän tunnin jälkeen ei tunnu enää miltään. Eli vaikka oli epämiellyttävää, se oli kuitenkin nopeasti ohi.
Epämukavalta, yskitti ja aivastutti samanaikaisesti. Lopuksi alkoi nenästä vuotaa verta.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai se esimies siinä testissä mukana ollut niskaan hönkien?
Hoitaja antoi nenäliinan käteen ja käski laittaa pään taakse päin.
Testin jälkeen kysyin, mihin niistäisin, kun paperinenäliina oli pieninä palasina sylissäni.
Että sattui se.
Huutanut en.
Sattuuhan nenätesti se, mutta vähemmän kuin synnytys.
Ja synnytys on harvalla 10 sekunnissa ohi.
Ei ole, kipeänä toki olen ollut. Sairauslomaa ei saanut koko ajalle, joten olen minä jotakin levittänyt eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai se esimies siinä testissä mukana ollut niskaan hönkien?
Ei, ja arvaa mitä, ei ollut täällä kotonakaan konkreettisesti hönkimässä tuloksia odotellessa! Mutta silti se vastauksem odottelu oli testausprosessin epämiellyttävin osuus tästä _kuvainnollisesta_ hönkimisestä johtuen.
Peräaukosta otettava testi olisi tarkempi ja kivuttomampi. Suomessakin olisi hyvä vaihtaa testaustapaa.
On otettu. Nenästä lensi veri suihkuna loppupäivän ja osa aivoistakin tais valua mukana.
On, kaksi kertaa. Ekalla kertaa ei paljon miltään, toisella kertaa jostain syystä paljon kivuliaampi. Kirvelee.