Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tällaiseen taitaa pystyä vain miehet (kaverin erosta)

Vierailija
13.09.2013 |

Kaverille tuli ero, hänen mukaansa aika yllättäen. Mies oli ollut jonkin aikaa etäinen ja outo ja tulihan sen syykin sitten esiin: työpaikan kautta oli löytynyt uusi nainen. Mies oli kaikessa hiljaisuudessa hankkinut itselleen asunnon, ja nyt sitten pakkasi kamansa ja lähti. Parin päivän päästä tästä mies lähti uuden naisensa kanssa jonnekin lemmenlomalle kahdeksi viikoksi. Kaveri yrittää olla koko ajan itkemättä ja olla rauhallinen ja tasapainoinen lasten edessä. Lapset kyselee missä isi on ja siihen ainakin voi vastata totuudenmukaisesti - "matkoilla".

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tässä sellainenkin puoli, että jos nyjätetty osapuoli olekaan täysi hirviö, niin parempi kun pääsee noin sydämettömästä kumppanisa eroon, kunhan sit vain tajuaa päästää irti. Kokemukseni mukaan sillä lähtijällä saattaakin homma mennä käteen, kun uus ei olekaan hetken päästä pal sen kummempi. 

Vierailija
62/77 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2013 klo 22:58"]

Mua kiinnostaisi tietää, että kuinka moni näistä lapsensa jättäjistä on alkujaankaan ollut kiinnostunut lapsistaan? Oliko lapset suunniteltuja vai vahinkoja/salaa tehtyjä, osallistuiko vauva-arkeen jne. Antoiko äiti edes mahdollisuutta olla osa perhettä. Monella naisella tuntuu olevan paha tapa omia ne lapset ja mies jää vähän ulkopuoliseksi. Kai se jättäminen on silloin helpompaa vahvan tunnesiteen puuttuessa. 

[/quote]

Juuri näin. Moni äiti oikeasti omii lapset. Miehellä ei saisi olla kuin avustajan rooli lastenhoidossa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2013 klo 11:19"]

Jooh, oman kaverini vaimo ilmoitti kerran miehen lähtiessä työmatkalle, että "mun ja lasten seuraksi tuleeki tänne viikonlopuksi yks Mika". Jonka jälkeen Mika alkoi olla asunnossa aina kun kaverini oli pois. Kyllä sellaiseen siis pystyvät naisetkin

[/quote]

täähän on tosi jees. kaikkien naisten joiden miehet on työmatkoilla kannattaisi hankkia mika siksi ajaksi kotiin :-)

Vierailija
64/77 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinkahan moni perhesurma/ murha olisi jaanyt tapahtumatta jos nainen olisi pystynyt lukemaan tilannetta vahan tarkemnmin ja ollut mainostamatta erolla pitkan aikaa ennen lahtoaan?

Vierailija
65/77 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli varmaan etäinen ja outo, kun oli viimein tavannut naisen, joka ei porannut jotain "SIIS VAIN MIEHET PYSTYY TÄLLAISEEN" -jankutusta. Pienemmästäkin hämmentyy.

Vierailija
66/77 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2013 klo 12:48"]

Mun mies teki samalla tavalla. Ero jäi mun hoidettavaksi koska hän sanoi ettei pysty laittamaan niitä papereita, tuntuu niin pahalta. Muutti kuitenkin suoraan kotoa uuden naisen luo. Hänen sukunsa syyttää mua erosta, koska mies sanoi niille vain että minä laitoin eropaperit vireille ja hän ei niitä tahtonut laittaa. Kamalan kätevää. Ja lasten halusi jäävän kokonaan mulle, lohduttaen että "nykyaikana ei ole enää iso häpeä olla yksinhuoltaja." 

[/quote]

Miksi laitoit ne paperit? Ite olisin jättäny hoitamatta asian jos se ois noin esitetty (paitsi jos olis vaikuttanut jotenkin taloudelliseen tilanteeseen).

Vierailija
67/77 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2013 klo 00:47"]

kuinkahan moni perhesurma/ murha olisi jaanyt tapahtumatta jos nainen olisi pystynyt lukemaan tilannetta vahan tarkemnmin ja ollut mainostamatta erolla pitkan aikaa ennen lahtoaan?

[/quote]

No hitto, kerkesit ensin. ;)

Olin juuri tulossa sanomaan miten tyhmän rehellisiä naiset ovat tuntemuksistaan eroa miettiessään. Perhesurmahan siitä seuraa.

Vierailija
68/77 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä en voi muuta sanoa, kun tyttöystävälle/ vaimolle ei kannata tulevasta tyttöystäväehdokkaasta sanoa yhtään mitään, tai loppuu talossa pillun saaminen, kun sienään.

Mielestäni tuo poistuminen, kuin salamaniskusta on kaikille osapuolille jees. Nainen saa mieheltä taloudellista avustusta siihen asti, kun mies talossa viihtyy ja parhaimmillaan mies saa 2 eri pillua. Win-Win tilanne.

Vierailija
69/77 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi v mitä ääliöitä maailma on täynnä. sano sille kaverillesi, että kun lapset seuraavan kerran mitään kysyy, antaa niillepuhelimen käteen ja käskee soittaa sille ukolle, selitelköön itse mihin on mennyt ja miksi. Ikinä ymmärtänyt miksi se on sen äidin asia hoitaa tuollaiset.

Vierailija
70/77 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika lailla samalla tapaa minut jätti ex-aviomieheni 7 vuotta sitten. Huomasin kyllä miehen jonkinlaisen etääntymisen, mutta kun puhuttiin asiasta, hän sanoi että on töissä kova stressi vaan, ei muuta. Ja ylitöitähän se paljon tekikin joten en ihmetellyt jos on väsyneen ja poissaolevan oloinen. 

Sitten vaan kerran kun tulin töistä kotiin, oli kotoa kadonnut miehen henkilökohtaiset tavarat, ja oli pöydällä avain ja lappu jossa selitti rakastuneensa työkaveriinsa ja muuttavansa tämän kanssa yhteen. Yhdessä ostetut huonekalut saan kuulemma pitää vapaasti. Asunto oli vuokra-asunto joten siitäkään ei sen enempää tarvinnut huolehtia. Mutta oli kyllä aika kylmä ja tyly tapa jättää, jotenkin raukkamainen. Ettei jätkä kestänyt sitä että olisi pitänyt asua vähän kylmässä ilmapiirissä kotona kun olisi rehellisesti kertonut että hänellä on toinen nainen ja aikoo muuttaa tämän kanssa yhteen, vaan teki noin ettei kertonut mitään ja vaan häipyi...

Meillä ei onneksi ollut lapsia, olisi kyllä ollut kauhea lapsille selittää minne isä on kadonnut. Että isillä on uusi ukrainalainen itseään 15 vuotta nuorempi tyttökaveri jonka kanssa on varmaan jossain lemmenlomalla nyt.

Vierailija
71/77 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini sanoikin, ettei selitä lapsille yhtään mitään. Mies saa itse selostaa uuden ihanan elämänsä känteet lapsille.

ap

Vierailija
72/77 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just... ei vaan pysty käsittämään. 

Vierailija
73/77 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jooh, oman kaverini vaimo ilmoitti kerran miehen lähtiessä työmatkalle, että "mun ja lasten seuraksi tuleeki tänne viikonlopuksi yks Mika". Jonka jälkeen Mika alkoi olla asunnossa aina kun kaverini oli pois. Kyllä sellaiseen siis pystyvät naisetkin.

Vierailija
74/77 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, mun siskolle kävi kans kutakuinkin noin. Viis muksua, joista vanhin oli ekaluokalla. Mies oli ihan pokkana siihen asti, kun  posti toi (!!!) avioerohakemuksen vaimolle tiedoksi, muutti sitten samantien pois. Oli ollut suhteessa työkaveriin jo kolme vuotta... Ei oo tyypistä sen jälkeen mitään kuulunu, ei oo siis tavannu lapsiaan kertaakaan eikä sanonu niille edes hyvästejä.

Vierailija
75/77 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2013 klo 16:50"]

[quote author="Vierailija" time="13.09.2013 klo 11:24"]

Juu, mun siskolle kävi kans kutakuinkin noin. Viis muksua, joista vanhin oli ekaluokalla. Mies oli ihan pokkana siihen asti, kun  posti toi (!!!) avioerohakemuksen vaimolle tiedoksi, muutti sitten samantien pois. Oli ollut suhteessa työkaveriin jo kolme vuotta... Ei oo tyypistä sen jälkeen mitään kuulunu, ei oo siis tavannu lapsiaan kertaakaan eikä sanonu niille edes hyvästejä.

[/quote]

millainen "uusi" nainen ottaa moisen luonnevikaisen. Varmaan itsellänkin jonkin sortin tunnevamma tai alkoholi yhdistää.

[/quote]

No tässä tapauksessa tuolla uudella naisella oli itsellään myös lapsia, jotka jätti isälleen. Tää uusi pariskunta elelee nyt siis "onnellista lapsetonta parisuhde-elämää". Oksetus!

Vierailija
76/77 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästäkin ketjusta näkyy taasen se, miten vaikeaa miehille on puhuminen!

Muistakaa nyt jokainen, jolla lapsia on, että puhutte lastenne kanssa kaikista asioista ja siten opetatte sitä puhumisen kulttuuria. 

Vierailija
77/77 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.09.2013 klo 10:07"]

Tästäkin ketjusta näkyy taasen se, miten vaikeaa miehille on puhuminen!

Muistakaa nyt jokainen, jolla lapsia on, että puhutte lastenne kanssa kaikista asioista ja siten opetatte sitä puhumisen kulttuuria. 

[/quote]

Kauheaa stereotypiaa. Asioita voidaan varmasti voidaan keskustella maailman tappiin saakka, mutta jos keskustelut eivät johda mihinkään, niin..

Jos esimerkiksi on vuosikausia "keskusteltu" että aina äitiä aina väsyttää eikä äidin koskaan tee mieli miestään ja kotikin on sotkuinen äidim mielestä, niin siinähän ne tärkeimmät keskustelut on käyty miehen näkökulmasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme