Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voi olla kuukautiskivut näin kovat?

Vierailija
25.08.2020 |

Ei auta burana, ei panadol ja vuotaa kuin seula. Ekat kuukautiset oli tässä kuukaudessa 3-8.8 ja eilen alkoi tokat kuukautiset. Koskaan ei ole näin kovia kipuja ollut. Mikä mahtaisi auttaa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Endometrioosin kanssa tuollaista. Lääkkeillä menkat kokonaan pois oli ainut vaihtoehto ja nytkin vähän sattuu tietyt liikkeet.

Vierailija
2/7 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Endometrioosin kanssa tuollaista. Lääkkeillä menkat kokonaan pois oli ainut vaihtoehto ja nytkin vähän sattuu tietyt liikkeet.

Aiheuttaako endometrioosi sitäkin että kuukautiset tulee parin viikon välein?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla endometrioosia. Itse olen kärsinyt 16v. Välillä menee paremmin välillä huonommin.

Olen jo niin tottunut.

Vierailija
4/7 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi. Ei kaikki lääkäritkään tuota tajua vaan samat NSAID-lääkeneuvot tulee vuodesta toiseen. Vaikka kuinka olen sanonut sekä neuvojalle että kaikille aiemmille niiden olevan irtokarkkikamaa.

Vierailija
5/7 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aiheuttaako endometrioosi sitäkin että kuukautiset tulee parin viikon välein?

Endo voi oireilla miten vaan tai olla oireeton kunnes menee vaikkapa suolesta läpi. Pirullinen tauti.

Vierailija
6/7 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä cyklocapronia tjs. vuotoa vähentävää.

Vierailija
7/7 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikkeuksellisen ruunsaat ja kivuliaat kuukautiset voi olla myös keskenmeno. Toisilla tulee vuotoja vaikka olisi raskaana, joten sekään ei täysin sulje mahdollisuutta pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme