Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

1. askel hyvinvointikurssi lapsiperheille

Laiska mutsi
25.08.2020 |

Heippa!
Onko kenelläkään uusia kokemuksia tällaisesta kurssista?
Itse oon ihan rapakunnossa ja vihaan kaikenlaista liikuntaa, mutta lapset tietysti rakastavat kaikkea touhuamista ja janoavat uusia kokemuksia. Lasten takia tätä lomaa hain kun ei olla vuosiin tehty tyyliin mitään.

Kyseinen kurssi on siinä loka-marraskuun vaihteessa, ja itselläni ei ainakaan ole esim. hyviä kurakelien ulkovaatteita. Enkä kyllä koko päiviä sateessa, tuulessa ja tuiskeessa tahdo olla, mutta niihin ohjelmiin on vissiin pakko osallistua?

Kyseessä kuitenkin kylpylä, niin ehkä siellä on sisäliikuntaa silloin jos sää on aivan p*ska?

Kertokaa niitä huonojakin kokemuksia, vähän mietityttää pitäisikö sittenkin perua koko homma >.<

Oon niin introvertti ja ihmisten pelkääjä että jotenkin alkoi jo nyt sydän hakkaa ku aloin miettimään jotain ällöttäviä ryhmäliikuntahetkiä..... Mutta eikö nuo tuetut lomat oo just minunkaltaisille laiskoille ongelmavanhemmille tarkoitettukin?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä selviät, kannattaa mennä rohkeasti mukaan. Ne liikuntatuokiot on kuitenkin aika pieni osa kokonaisuudesta.

Vierailija
2/2 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa niistä tuokioista lienee luentotyyppisiä myös, ei ainoastaan liikuntaa. Ainakin niin oli jokunen vuosi sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä