Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmeessä aloitit uudelleen juomaan ja polttamaan lapsen saatuasi

Vierailija
12.09.2013 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi nyt vaan on erittäin voimakas mielialaa nostattava kemikaali ja tupakan poltto, sekin on vaan niin kivaa tietyissä tilanteissa. Pienissä määrin toki, ei niin, että tulisi nikkikset ja tupakka alkaisi orjuuttaa.

Vierailija
2/7 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla vain on niin kamala ikävä tupakkaa, odotan vain että imetys päättyy että saan taas tupakan.

Kännejä ei ole niin ikävä, yhden jotain hyvää nyt voi juoda satunnaisesti vaikka imettääkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistäisin tupakan ja alkoholin eri sarjaan tässä, eihän juominen suurimmalle osalle ole asia jota ei kykene lopettamaan vaan seurustelujuoma. Jos tupakkaan on riippuvuus ja siitä raskauden vuoksi eroon pääse on minunkin mielestäni typerää aloittaa uudelleen. Jos se taas on satunnaista, en näkisi siinäkään mitään pahaa.

Vierailija
4/7 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksan tämän saatanan lapsiperhearjen paremmin vähän kekkulissa ja tupakalla rampaten. That´s why.

Vierailija
5/7 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin uudelleen? Minä ainakin aloitin vasta lapset saatuani. Ei niitä selvänä kestä viikkoa kauempaa.

Vierailija
6/7 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nyt raskaana ja kyllä mun tekee varsinkin perjantaisin mieli juoda lasi viiniä ja polttaa yksi tupakka. En ole koskaan juonut paljoa tai polttanut vakituisesti. En ole kummastakaan aineesta riippuvainen. Hyvin todennäköistä on, että jossain vaiheessa synnytyksen jälkeen otan hömpsyt ja savut. Myös sushia kirmaan syömään, mulle yhtä paha asia kuin edelliset.

Vierailija
7/7 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ton tupakan kanssa olen ollut tyhmä ja heikko.. ei olisi pitänyt sortua uudestaan ja 2 kertaa olen sortunyt. Alkoholia nyt otan muutenkin vaan muutaman kerran vuodessa joten suotakoon se minulle :) Tupakkaa menee ihan liikaa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi