Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaupan kassa kysyi puhelinnumeroa. Mihin valitus?

Vierailija
25.08.2020 |

Kävin hakemassa nopeasti ruokaa Primasta ja kassalla ilmeisesti opiskelijamies sanoi, että näppäile tunnusluku ja sen jälkeen voit kirjoittaa puhelinnumeron tähän kuittiin, jos haluat.

Mikä siinä on niin vaikeaa käsittää, että olen siellä hakemassa ruokaa enkä seuraa? En minäkään mene ketään ruokatunnilla häiritsemään.

Nyt pitäisi tietää että minne kannattaa tehdä valitus, jotta tämä kaveri saa kunnon rangaistuksen? Infotiskille, netissä konserniin vai suoraan kauppiaalle?

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaiset fantasiat tänään 

Vierailija
22/50 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita valituksesi kullinvarteeni. Pinta-ala A5 arkki

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen AP:n puolella. Kyllä minuakin ärsyttäisi, jos keskellä päivää kauppareissulla joku tulee iskemään. Kassapoika on siellä töissä eikä flirttailemassa.

Vierailija
24/50 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen AP:n puolella. Kyllä minuakin ärsyttäisi, jos keskellä päivää kauppareissulla joku tulee iskemään. Kassapoika on siellä töissä eikä flirttailemassa.

Joo voi kamala, joku saattaa pitää teitä mammoja jopa viehättävinä. Kyllä sellaiselle pitää saada loppu.

Normaalilla ajatuksenjuoksulla varustettu nainen olisi otettu, että joku on kiinnostunut, mutta AV:lla sellainen on irstasta sikailua. Pallit vasaran alle!

Vierailija
25/50 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiköhän tämä ollut vaan ap:n unelma ja päätti satuilla sen tänne. Todellisuudessa ap on joku elähtänyt muija, joka kuolaa niitä nuoria opiskelijapoikia, niin siitä tämä.

Vierailija
26/50 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, onneksi tulee aika, jolloin ei numeroa kysytä. Se tulee yllättävän nopeasti.

Vierailija
27/50 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jim Poliisit-sarjassa nauratti treffipyyntö naispoliisille. Poliisi sanoi jälkeenpäin että kaupungilla pitäisi etsiä seuraa jostain muualta kuin poliisiautosta.

Vierailija
28/50 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provo. Ei kukaan kaupan kassa tuollaista uskaltaisi tehdä.

Ei niin kun toisinpäinkin on vaikeaa.

Vierailija
29/50 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosikko , tyyppihän huumorilla , päivääsi piristi . Ei oteta niin vakavasti !

Vierailija
30/50 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannata ap harkita kaulakiikkua jos elämäsi on noin surkeaa.

Vierailija
31/50 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailla tarjoilivat tekevät tuota, että kirjoittavat puhelinnumeronsa laskuun. 

Vierailija
32/50 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
33/50 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysää nutturaa, jos se on liian kireällä.

Vierailija
34/50 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sun täytyy kyllä saada joltain mieheltä apua. Nainenhan ei voi itse kieltäytyä flirtistä, eihän?

Vierailija
35/50 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun ventovieraan jättämää kuittiako hän sulle tarjosi? Eihän se sinun oma kuittisi tuolloin voinut olla vielä tulostunut ulos kassakoneesta, kun et ollut tunnuslukuakaan ehtinyt näpytellä.

Vierailija
36/50 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sit sä heräsit ja päästit kissan ulos 🙄

En tajua tätä. Esim.mulla kissa, mutten todellakaan päästä sitä ulos, eikä se edes menisi.

Vierailija
37/50 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et voi valittaa kauppiaalle, kun Prismoissa ei ole kauppiasta.

Totta. Pitää valittaa asiakasomistajalle. Jos itsellä sattuu olemaan se vihreä kortti, niin sitten valittaa itselleen.

Vierailija
38/50 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuo oli ihan kohteliaasti hoidettu mieheltä. Ei kassa ole lääkäri tai terapeutti tai opettaja jolloin tuo olisi sopimatonta.

Kyllä tuo on sopimatonta asiakaspalvelijallekin. En nyt ehkä valitusta miettisi, jos osuisi omalle kohdalle, mutta pitäisin asiattomanana ja epämukavana.

Vierailija
39/50 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pakko ottaa noin tosissaan. Ihan neuroottiseks menny tää nykyajan loukkaantumiskulttuuri.

Vierailija
40/50 |
25.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaava tapahtui minulle. Valitin tapahtumasta kauppiaalle ja sain pahoittelut ja 10€ arvosetelin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan