Kaupan kassa kysyi puhelinnumeroa. Mihin valitus?
Kävin hakemassa nopeasti ruokaa Primasta ja kassalla ilmeisesti opiskelijamies sanoi, että näppäile tunnusluku ja sen jälkeen voit kirjoittaa puhelinnumeron tähän kuittiin, jos haluat.
Mikä siinä on niin vaikeaa käsittää, että olen siellä hakemassa ruokaa enkä seuraa? En minäkään mene ketään ruokatunnilla häiritsemään.
Nyt pitäisi tietää että minne kannattaa tehdä valitus, jotta tämä kaveri saa kunnon rangaistuksen? Infotiskille, netissä konserniin vai suoraan kauppiaalle?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sit sä heräsit ja päästit kissan ulos 🙄
En tajua tätä. Esim.mulla kissa, mutten todellakaan päästä sitä ulos, eikä se edes menisi.
Kaikkien kissat ei asu Stadin keskustassa kerrostalokämpässä.
Vierailija kirjoitti:
Onko pakko ottaa noin tosissaan. Ihan neuroottiseks menny tää nykyajan loukkaantumiskulttuuri.
Olen naimisissa oleva mies, enkä haluaisi kaupan kassan kysyvän puhelinnumeroani, kun asioin kaupassa. Se ei vaan ole asiallista.
Miksi ihmeessä poitsu ei antanut omaa numeroaan, että voisit soittaa jos kiinnostaa?
Joko on jäänyt kiinni vastaavasta aiemmin, eikä halunnut jättää todistusaineistoa.
Tai kotona on jo nainen, joten puhelut sinne on no no.
Ei kuulosta fiksulta tyypiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko pakko ottaa noin tosissaan. Ihan neuroottiseks menny tää nykyajan loukkaantumiskulttuuri.
Olen naimisissa oleva mies, enkä haluaisi kaupan kassan kysyvän puhelinnumeroani, kun asioin kaupassa. Se ei vaan ole asiallista.
Ei, varsinkaan, jos kassa on itsekin mies.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et voi valittaa kauppiaalle, kun Prismoissa ei ole kauppiasta.
Totta. Pitää valittaa asiakasomistajalle. Jos itsellä sattuu olemaan se vihreä kortti, niin sitten valittaa itselleen.
Melkein kaikki palstalaiset ovat asiakasomistajia, joten ihan oikeaan osoitteeseen meni valitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et voi valittaa kauppiaalle, kun Prismoissa ei ole kauppiasta.
Totta. Pitää valittaa asiakasomistajalle. Jos itsellä sattuu olemaan se vihreä kortti, niin sitten valittaa itselleen.
Melkein kaikki palstalaiset ovat asiakasomistajia, joten ihan oikeaan osoitteeseen meni valitus.
No mitäs me voidaan tehdä? Ilmoittaa kyseisen osuuskaupan hoitajalle, että potkut heti sille sällille kuulopuheiden perusteella?
Onpas etova kassamyyjä Sopimaton käytös on sopimatonta. Potkut vaan varoitukseksi kaikille muille suomalaisille miehille!
Vierailija kirjoitti:
Onpas etova kassamyyjä Sopimaton käytös on sopimatonta. Potkut vaan varoitukseksi kaikille muille suomalaisille miehille!
Naisetko sitten saisivat jatkossakin vaatia numeroita asiakkailta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, varsinkaan, jos kassa on itsekin mies.
-eri
Jaa, omassa naapurikaupassani taas on myyjänä komea kundi, jonka numeron ja paljon muutakin ottaisin enemmän kuin mielelläni. M41v
Oliko tuotteen palautus? Silloinhan kysyy?