KERTOKAA KUKA PÄÄKAUPUNKI SEUDULTA VOI TEHDÄ MULLE UUDEN OVEN???!
Eli siis anteeksi huutaminen otsikossa, mutta niin tarvitsen uuden kylpyhuoneen oven eikä mistään kaupasta löydy sopivan kokoista, lisäksi nykyisen saranat ovat mallia todella vanhat.
Eli pitänee teetättää uusi ovi, mutta kellä? Osaatteko suositella? Mitä tällainen lysty mahtaa maksaa?
Kommentit (18)
Etuoven saisit täältä, mutta kylpärin ovi menee vaikeammaksi.
ranskan pääkaupunkiseutu lupautui tekemään.
Liittyykö tämä jotenkin Munsalan kansallispukuun?
Otapa yhteys oppilaitosten puuosastoihin, tekevät oppilastöinä. Esim. Omnia Espoossa tekee asiakastöitä.
Lepolan Pusepät Oy, Lammin Ikkuna Oy, Puusepänliike Puukas, Pihla...
Kuljetus ja asennus maksaa joka tapauksessa, joten ei ole väliä sillä miten kaukana ovi valmistetaan. Samalle ajolle lastataan isompi satsi.
Sijoita ennemmin rahasi äidinkielen tukiopetukseen, perusasiatkaan eivät vielä tunnu olevan hallussa.
Miksi kylpyhuoneessa pitäisi olla ovi?
Huuda vähän kovempaa, ehkä joku ovikauppias kuulee.
Et kai ole lyönyt siitä nyrkkiä läpi. Olisi kiva kuulla miten se on rikki ja mikä sen rikkoi.
Pidit tuparit ja nyt on kylppärin ovi rikki?
Huomasitko jo makkarista revityt tapetit?
Ei ole sellaista sanaa kuin teetättää. Joko teet itse, tai teetät jollain toisella. Teetättämistä ei ole.
Heitä ovi hemmettiin ja muuraa se aukko umpeen.
Mikä ovessa on vikana?
Kaikenlaista voi korjata.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole sellaista sanaa kuin teetättää. Joko teet itse, tai teetät jollain toisella. Teetättämistä ei ole.
Ihan taatusti on teetättää sana olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan taatusti on teetättää sana olemassa.
Miten se eroaa teettämisestä?
t. Enso-Gutzeit.
Googlaa sisäovi mittojen mukaan
https://www.google.com/search?client=ms-android-samsung&source=android-…äovi+mittojen+mukaan&oq=sisäovi+mitt&gs_lcp=ChFtb2JpbGUtZ3dzLXdpei1ocBABGAEyAggAMgIIADICCAAyBggAEBYQHjIGCAAQFhAeMgYIABAWEB4yBggAEBYQHjIGCAAQFhAeOggIABCxAxCDAToFCAAQsQM6CAguELEDEIMBOgIILjoLCC4QsQMQgwEQkwJQkwhY6Uhgyl1oAHAAeACAAYcBiAHsCZIBAzQuOJgBAKABAbABAA&sclient=mobile-gws-wiz-hp