Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Musta, kuoleman narsismin hetki. Miten eteenpäin?

Vierailija
12.09.2013 |

Minussa on erittäin paljon narsistisia piirteitä. Diagnoosia en ole hakenut, mutta olen melko varma että sellaisen saisin käytökseni perusteella. Olen tällä erää -jälleen- parisuhdekriisissä, ja on tullut mieleen, voisinko parantua tästä sisäisestä tyhjyydestä ja yksinäisyydestäni. Keneenkään en ole koskaan luottanut ja ongelmat johtuvat osin siitä: tiedän mihin ihminen pystyy ja olen itse usein pettänyt. Taustani on erittäin rikkonainen, ulkoisesti olen kuitenkin ns. menestyvä. Onko täällä ketään, joka olisi lähtenyt hoitamaan omaa narsismiaan, yrittämään siitä eroon? Millä keinoin? Lopputulos?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesit jo nuorena, että sinun ei pidä seurustella eikä tehdä lapsia. Olisit elänyt sen mukaisesti. Nyt olet kylvänyt pahuuttasi ympärillesi isältä pojille; jälleen kaksi uutta pikku versiota estyneestä sadistista mustaamassa muiden ihmisten parempaa elämää.

Vierailija
2/7 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei 2, oliko tuokin nyt tarpeen? Ei ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaiheessa kun narsisti sanoo olevansa narsisti, se ei ole enää narsisti. Oletko varma ettet ole esim epävakaa?

Vierailija
4/7 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa enemmän epävakaalta persoonallisuushäiriöltä kuin narsistiselta ph:ltä. googleta ja jos enemmänkin piirteitä tunnistat itsessäsi niin kannattaa varata aika psykiatrille ja aloittaa häiriön hoito (psykoterapia).

Vierailija
5/7 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googleta Kotkansydän ja lue Pois tuskasta ja muut. Tyyli joko kolahtaa tai ei kolahda. Voin omasta kokemuksesta sanoa että prosessi toimii kun sen ymmärtää ja omakohtaisesti kokeilee. Ei lyhytjänteisille, vaatii aikaa ja uskoa. Kaveri on entinen epävakaa joten tietää mistä puhuu.

Vierailija
6/7 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotkansydämestä vielä että periaatteessa se puhuu samaa mitä on nyt muodissa oleva mindfulness, omaan omintakeiseen tyyliinsä.

Vierailija
7/7 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä yksi kommentti Kotkansydämestä, lähes aina kun lukee ns terveen kirjoittamia kirjoja vaikkapa mindfulness-tekniikoista, lähes aina sieltä rivien välistä paistaa se että pohjimmiltaan se terapeutti kirjailija mikä nyt sitten ammatti onkin, syvällä sisimmässän halveksii niitä ihmisiä ja ongelmia joista puhuu. Koska se ei tiedä mitä se on, ei voi tietää, millaista on olla psyykkinen avohaava 24/7. Kotkansydän tietää eikä se unohdu siltä hetkeksikään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi