Hintapyynnöt "läskien" kirppareilla
Olen joskus ostanut fb "läskien" kirppariryhmistä (koosta 42 ) vaatteita, mutta näissä alkaa olla tietyt tyypit jotka ilmeisesti ammatikseen trokaa kamaa kun joka viikko 50 eri vaatetta myynnissä "usean käyttäjän kaapista kerätty, äidin peruja jne". Ei siinä mitää, mutta kun ne hintapyynnöt on näissä isommissa koossa poskettomia, käytetysta kissankarvasesta trikooretaleesta pyydetään 30 e ja viime vuoden käytössä olleesta HM-takista 50 e jne. Joitain hyviä kauppojakin tehnyt, mutta nyt 2 näistä "kirpparihinnoilla" myyneistä myyjistä laitto viestiä, että ne on poistettu ryhmästä.. Asun kyllä Helsingissä ja täällä paikallisessa ryhmässä ihan kohtuuhintoja, mutta valitettavasti valikoimaa aika vähän. Onko tietoo, onko jotain hyviä ryhmiä muita kun tämä "rento" valtakunnallinen, koska siellä on ihan riistomeno
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
42 läski?
Niin? 36 on normaali hoikka, 38 ja 40 jo pönäkkä ja 42 ja ylöspäin jo ylipainoinen.
Jos olet kyllästynyt kusetukseen niin laihduta ja osta normaalista kaupasta vaatteet.
Vierailija kirjoitti:
42 läski?
Kyllä, 42 on läski. 40 on jo pullukka.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet kyllästynyt kusetukseen niin laihduta ja osta normaalista kaupasta vaatteet.
Kyllä isojakin kokoja löytyy kaupasta. Valikoima parantunut huomattavasti viimeisen 10 vuoden kuluessa, kun on huomattu, että läskilläkin voi olla rahaa
Laihduta itsesi normaalipainoon niin voit ostaa edullisia vaatteita. Problem solved.
Ystäväni käyttää samoja kirppareita ja joskus myy itsekin. Totesi vain, että jos laittaa käytetyn vaatteen hinnaksi viisi euroa pamahtaa paljon kysymyksiä mikä vaatteessa on vikana. Niinpä hän sai vaatteensa paremmin kaupaksi nostaessaan hintaa esim. 20 euroon.
42 on ihan normaali vaatekauppojen koko. Nettikaupoista löytyy isompiakin kokoja ilman ongelmia. Esim. Zalando, Boozt, Saksan Amazon... miksi ihmeessä maksaa jopa kymppejä käytetyistä vaatteista?
🇺🇦🇮🇱
No ei tod ole 38-40 mikään pönäkkä. 36 on laiha luukku ja m koko eli 38-40 normaali.
Vierailija kirjoitti:
No ei tod ole 38-40 mikään pönäkkä. 36 on laiha luukku ja m koko eli 38-40 normaali.
Ok.
Kun minä käytin kokoa 32-34 niin olin laiha luikku. Pituutta 173 cm. Nyt käytän 36 ja on kyllä enemmän lihaa luiden ympärillä enkä usko että kukaan kutsuisi minua enää laihaksi luikuksi.
Onko näistä isojen kokojen kirppareista listaa jossakin, kun minulle ei ole tullut vastaan vielä yhtäkään!