Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tätäkö se avioliitto onkin?

Vierailija
12.09.2013 |

Meillä meni hyvin kunnes mentiin naimisiin. Nyt mua painostetaan seksiin, jos ei kiinnosta niin alkaa 'no sustaki tullu tuollanen tavallinen vaimo jota kiinnostaa kerran ja kesällä', ihan niinku mun pitäs olla 24/7 koko ajan valmiina aina kun miestä sattuu kiinnostamaan. Ja jos sitten annan vaikkei nii kiinnostaskaan niin sitten tulee kommenttia et ei sitä velvollisuudentunteesta tarvis antaa.

Ja kun mua ei kiinnosta niin jutut on tasoa 'siistiä jäädä sun menoille toiseksi', 'me ollaan tärkeintä, sä voit ihan hyvin lykätä noita menojas' ja kyse on siis mun ammatillisesta jatkokoulutuksesta joka noin kaksinkertastaa mun palkan vuoden päästä.

Luonnollisestikaan mua ei sitten kiinnosta sitäkään vähää ja sepä sitten vain lisää miehelle vettä myllyyn..

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 09:37"]

Miksi menit naimisiin miehen kanssa jos sänkypuuhat ei kiinnosta? Ja miksi seksiä pitäisi olla vain silloin kun sinua sattuu huvittamaan? Mihin se puhe rakkaudesta ja toisesta huolehtimisesta katosi. 

[/quote]

kuka sanoi ettei ap:n tee mieli? aina ei kuitenkaan voi tehdä mieli ja seksiä ei pidä harrastaa jos ei itse halua. nainen ei kostu jos ei halua ja näin ollen seksi sattuu ja tuntuu ikävältä. vaikka käyttäisi liukkaria, tilanne muistuttaa lähinnä elävään ihmiseen runkkaamista. ei naisella ole velvollisuutta sallia yhdyntä aina kun mies haluaa. mieskään ei pysty yhdyntään jos ei saa erektiota, sama juttu naisen kanssan, yhdyntä ei onnistu jos ei kostu tarpeeksi. liukkarin kanssa tuntuu todella erilaiselta kuin omien mehujen joten liukkarit eivät ole mikään ratkaisu. ei-kiihottuneena seksi tuntuu pahalta.

Vierailija
2/27 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se vika avioliitossa sinänsä ole. Sulla on vaan ilmiselvästi täysin vääränlainen mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskusteltiin... Mies koetti alkuun vierittää syytä mun niskaan ja kiukutteli kun en heti spanieli-ilmeen nähtyäni ollut valmis keskustelemaan asioista. Kovasti selitystä mutta no.. en tiedä. Pitäisikö tässä mennä johonkin pariterapiaan?

Vierailija
4/27 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässä on se pointti? Rätti käteen ja perse pystyyn, niillä neuvoilla se nousukausi on ennenkin tehty eikä akkojen netissäroikkumisella

Br. Alfauros

Vierailija
5/27 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 09:44"]

No meillä kyllä harrastetaan sitä seksiä 3-5kertaa viikossa ja ihan oon ollu alotteellinen koko suhteen ajan, ei pitäisi oikeasti olla siitä kiinni. Mies vain haluaisi että jätän itselleni tärkeät asiat sivuun just sillon kun häntä huvittaa eikä se mun mielestä ihan niin voi toimia. Ei vain mitenkään lisää halukkuutta se painostus, mollaaminen ja linttaaminen...

[/quote]

En vaan mitenkään usko että koko vääryys suhteessanne on MIEHEN syytä.

Se että mies vittuilee on seuraus siihen miten te puhutte ja kommunikoitte toisillenne. Ei se että mies tahtoo vaan dissata menosi.

Jos teillä on seksiä miltei päivittäin, ainakin puolet viikosta ja sen yli niin miksi ihmeessä mies reagoi heti jos ei saa? Ja sinulla sattumoisin silloin koulutusta?

Eikö se tiedä aikataulujasi? Vai oletko miehelle tyly?

Sanot että olet aloitteellinen ja seksiä on kerran usein niin miksi mies käyttäytyy noin? Se johtuu jotenkin muuhun kuin siihen ettei teillä harrasteta seksiä.

Miten te olette tästä puhuneet? Se sitä parisuhdetta on, ei se että pannaan.

Vierailija
6/27 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliiton perusongelma on, että mies pelkää kuollakseen, että vaimo muuttuu avioliiton aikana. Vaimo taas tekee parhaansa muuttaakseen miehensä avioliiton aikana oman mielensä mukaiseksi. Ei oo ihme, että eroja on niin paljon.

Vierailija
7/27 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 15:40"]

[quote author="Vierailija" time="12.09.2013 klo 09:44"]

No meillä kyllä harrastetaan sitä seksiä 3-5kertaa viikossa ja ihan oon ollu alotteellinen koko suhteen ajan, ei pitäisi oikeasti olla siitä kiinni. Mies vain haluaisi että jätän itselleni tärkeät asiat sivuun just sillon kun häntä huvittaa eikä se mun mielestä ihan niin voi toimia. Ei vain mitenkään lisää halukkuutta se painostus, mollaaminen ja linttaaminen...

[/quote]

En vaan mitenkään usko että koko vääryys suhteessanne on MIEHEN syytä.

Se että mies vittuilee on seuraus siihen miten te puhutte ja kommunikoitte toisillenne. Ei se että mies tahtoo vaan dissata menosi.

Jos teillä on seksiä miltei päivittäin, ainakin puolet viikosta ja sen yli niin miksi ihmeessä mies reagoi heti jos ei saa? Ja sinulla sattumoisin silloin koulutusta?

Eikö se tiedä aikataulujasi? Vai oletko miehelle tyly?

Sanot että olet aloitteellinen ja seksiä on kerran usein niin miksi mies käyttäytyy noin? Se johtuu jotenkin muuhun kuin siihen ettei teillä harrasteta seksiä.

Miten te olette tästä puhuneet? Se sitä parisuhdetta on, ei se että pannaan.

[/quote]

Tietää mies aikatauluni. Vonkaaminen ja seksistä puhuminen alkas yleensä heti kun edellisestä kerrasta on päivä, esim. eiliset jutut miehen pitämisestä puutteessa kun oltiin just edellisenä päivänä puuhailtu eikä sitä edellisestäkään kerrasta montaa päivää ollu niin... no tuntuu aika kurjalta. Pisimmät tauot on ylernsä mun menkkojen aikaan ja jos ne sattuu molempien vapaaviikonlopulle niin usein mies haluaa että otan suihin tms eikä siinä, voin ottaakin jos siltä tuntuu mutta aina ei jaksa ja niistä kerroista kyllä sitten kuulee ja pitkään.

Tyly olen varmasti joskus, ja varmasti silloin jos ärsyynnyn.

Vierailija
8/27 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

" ja kun kerron miehen loukkaavan, hän epäilee mielenterveyttäni."

JUOKSE! Kaikkien hälytyskellojen pitäisi nyt soida!

Vierailija
9/27 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehes kuulostaa itsekkäältä ja epävarmalta. Ehkä sitä vituttaa, kun sä tulet tienaamaan enemmän kuin hän. Tai sitten on niitä jotka haluavat pitää vaimonsa kotiorjana. 

Vierailija
10/27 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan olette olleet yhdessä? Oletko sanonut ukollesi, että halut vähenevät haukkumisen myötä, eivät lisäänny?

Teidän pitäisi molempien keksiä omia harrastuksia kodin ulkopuolella, mutta siinä samalla myös vaalia suhteen henkistä puolta yhdessä. Käyttekö koskaan kahdestaan missään, vietättekö yhdessä aikaa ilman tietokonetta?

Vierailija
11/27 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinulla on väärä mies, jonka kanssa menit naimisiin. Olitteko nuoria kun päätitte mennä vihille?

Vierailija
12/27 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen naimisiinmenoa kaikki oli siis ihan täydellistä ja ihanaa? Sulla taisi vaan olla niin kiire naimisiin, että näit kaiken vaaleanpunaisten lasien läpi.

Vierailija
13/27 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakekaa yhdessä apua. Miehesikään ei voi hyvin.

Vierailija
14/27 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oltu yhdessä seitsemän vuotta, molemmat ollaan yli kolmenkymmenen ja meillä on yhteinen lapsi. Käydään yhdessä ulkona syömässä, elokuvissa, keikoilla ja luontoretkillä, sekä kahdestaan että lapsen kanssa ja kotona kumpikaan ei juurikaan käytä tietokonetta. Omasta puhelimella surffaamisesta saan ajoittain kuulla, mies ei ymmärrä että mun sosiaalinen elämä on suurin osin netissä (face, säpo) koska mun ystävät asuu pitkin maailmaa.

On meillä joitain ongelmia ollut ennen naimisiinmenoakin, mutta tuntuu että ne on nyt räjähtänyt käsiin. Mies on muutenkin hyvin dominoiva mutta sekin on nyt naimisiinmenon jälkeen lisääntynyt. Hän yleensä puhuu tyyliin 'saat tehdä näin' ennemmin kuin 'voit/voisit/haluaisitko tehdä näin'. Eniten mua ärsyttää mulle tärkeiden asioiden mitätöinti ja kun kerron miehen loukkaavan, hän epäilee mielenterveyttäni.

Vierailija
15/27 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuollainen luonteenpiirre voi olla noin kauan piilossa? Vai onko se avioliitto mikä oikeuttaa miehen kuvittelemaan sun olevan hänen omaisuuttaan nykyään. Mä keskustelisin asiasta, useaan otteeseen, jos mies ei muuten tajuaisi tilannetta. Jos ei tajua silloinkaan, niin eihän sulla ole muuta vaihtoehtoa kuin ero. Muuten hän polkee sut ihan maanrakoon ja lakaisee lattialankkujen rakoon.

Vierailija
16/27 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakatkaa homot vaatimasta avio-oikeutta. Säästytte paljolta mieliharmilta.

Vierailija
17/27 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ekan aviokuukauden mies 'vitsaili' mun olevan hänen omaisuuttaan, kunnes hermostuin ihan tosissaan. Sen jälkeen ei ole enää ääneen sitä sanonut mutta selvästi niin ajattelee. Hän myös haluaisi meille nyt heti monta lasta lisää jotta minä jäisin kotiin niitä hoitamaan.

Vierailija
18/27 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, tätä ei ole 'avioliitto', tätä on 'paska avioliitto väärän ihmisen kanssa'. 

Vierailija
19/27 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo on kontrollointia. Rakkaus voi kukoistaa vain vapaudessa.

Vierailija
20/27 |
12.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vain alistu miehellesi, hän selvästi yrittää päästä niskan päälle ja määräilemää sinua. Järkyttävää...