Olen katkera siitä että en ole koskaan saanut sitä naista johon olen ollut ihastunut
Olen aina joutunut tyytymään siihen mitä on ollut tarjolla, ja sitten suhteessa olen haikaillut sen perään jota en saanut, ja johon heti vaihtaisin jos mahdollisuus tarjoutuisi.
Tällä hetkellä olen sinkkuna, ja olen pettynyt sekä katkera koko hommaan. Ajatus siitä että en saa koskaan sitä oikeaa masentaa, eikä minusta ole enää esittämään kiinnostunutta yhdellekään naiselle...
M33
Kommentit (13)
Miehet ovat kyllä jänniä otuksia. Tavoittelevat omaa tasoaan parempia naisia, ja sitten katkeroituvat maailmalle kun siitä yhdestä kauniista naisesta ei riittänytkään omaksi viidelle kymmenelle miehelle.
Noin moni nainen joutui tyytymään sinuun.
Ikävää, etteivät he löytäneet ideaalimiestä.
Aina ei elämässä saa, mitä haluaa, eikä asiat mene, kuten itse tahtoo, ja useimmiten, se on hyvä asia, koska saatuaan haluamansa, ei välttämättä tule autuaaks, eikä se sitten ollutkaan sitä, mitä kuvitteli sen olevan.
Jos haluaa viettää elämänsä katkeroituen, niin siitä vaan, kunhan ei sotke siihen omaan kuonaansa muita ihmisiä, ja sitä kautta vahingoita heitä.
Voi myös selviytyä pettymyksen/pettymysten yli, ja elää elämäänsä katsoen, mitä kivaa sieltä tulee .. Ehkä jotain vielä parempaa ..
No en minäkään ole koskaan saanut sitä miestä jonka oikeasti halusin. Sen takia olen yksin. Ja ei, eivät olleet mitään kirurgilentäjäalfoja, päinvastoin olen itse semi-syrjäytynyt ja mt-ongelmista kärsivä tapaus ja ihan samanlaisista sivupolkuja kulkevista miehistä tykästynyt, jotka ovat kaukana komeista menestyjämiehistä.
Mutta kun ne luuserimiehet(kin) tai oikeastaan he juurikin erityisesti etsivät jotain pelastajaa ja siihen pelastajan rooliin ei kelpaa tällainen samanlainen luuseri kuin mitä he itsekin ovat. Tarvitaan joku itsevarma hottis nostattamaan heidän egonsa siitä suosta missä rypevät.
Tarkoitan siis todellakin parisuhdetta ja rakastumista, en mitään pelkkää seksiä. Siihen minäkin kyllä kelpaisin jos suostuisin.
0/5
Taas tää sama.
Mitä jos menisit vaikka terapeutille juttelemaan murheistasi?
Minulla on nyt jokin sellainen putki meneillään, että viestittelyt kaikkien naisten kanssa tyssäävät ennen kuin ovat kunnolla edenneet mihinkään, oli nainen sitten silmääni haluttava tai vähemmän haluttava. Ei tämäkään hauskaa ole, kun en yhtään tiedä, kauanko tämä epäonni jatkuu...
M31
Joo, jauhat tätä samaa katkeruutta täällä joka päivä? Ammattiauttajaa taidat tarvita.
No voi, tuliko pienelle paha mieli? Anna kun täti vähän paijaa 😘
Suuri osa miehistä tyytyy siihen minkä saa. Loppupeleissä naisissa ei juuri eroa ole.
Moni on kaukaa ihastunut tuntematta oikeasti sitä ihastuksen kohdetta. Jos tuntisivat, ei se homma toimisi.
Arvaa mitä?
Mäkin oon vuoden verran ollut tulisesti salaa ihastunut yhteen mieheen. Se on kaikkea mitä oon toivonut, täysin kuten minä mutta miehenä. Samat kiinnostuksen kohteet, hyvännäköinen, kohtelias, avulias, puhuu kauniisti, ne silmät, huulet ja ääni..
Sit hän koitti humalassa lähennellä ja oli täys idiootti moukka sekopää hörhö joka koittaa joka naista, ihastus loppu samantien. Olipahan elämys, hukattua aikaa. Nyt jo naurattaa minkälaisiin sitä voi fiksoitua.
Älä takerru siihen mielikuvaan.
Me naisethan ollaan kaikki hulluja!
Ai.
No ole vaan.
Mut kunhan pilata vaan oman elämäsi.