Kuiinka paljon sinulla on velvoitteita kuukausien päivät jos ajatellaan kaikki vesi ja sähkölaskuista lähtie, ruoanlaitot, lastenhoidot, lasten harrastuksiin viemiset jne...
Kommentit (5)
Vähän oudosti muotoiltu kysymys. Mut jos tässä haetaan sitä, et onko luppoaikaa niin ei ole. Käytännössä ikinä.
Mua huvittaa nämä hiki hatussa arkea painavat henkilöt, jotka ovat haalineet itselleen niin pirusti kaikkea tekemistä ja silti valittavat.
Vierailija kirjoitti:
Mua huvittaa nämä hiki hatussa arkea painavat henkilöt, jotka ovat haalineet itselleen niin pirusti kaikkea tekemistä ja silti valittavat.
En mä esimerkiksi valita. Musta tää on ihan ok. Joskus organisointi pettää tai jonkun toisen aikataulu, mut mulle on normaalia tehdä lähes koko ajan jotain hyödyllistä. Suuri osa siitäkin on rentouttavaa ja antoisaa. Esim läheisten vanhusten hoitaminen (ei päivittäistä), kun ovat niin hyviä tyyppejä, tai vanhenevan isäni metsien hoito.
2
Koko ajan. Kesällä on vielä pihatyöt. Ja nyt ollaan päätetty setviä varastot ja kaapit loppuun. Tavoite on saada joka päivä viisi myynti-ilmoitusta ja ainakin yksi kauppa. Tänäänkin myin 90 eurolla tarpeetonta eteenpäin.