Lue keskustelun säännöt.
Minkälainen on huono nainen?
24.08.2020 |
Koskaan en ole kuullut sanottavan "huono mies", olisikohan tässä yhteydessä merkityskään sama?
Kommentit (25)
Ulkonäön puolesta lyhyt, lihava, lyhyet maantienharmaat hiukset jne. Vaikka luonne olisi mitä parhain niin ulkonäkö on se ensimmäinen mikä kiinnittää huomion.
Sama juttu miehillä, mutta lisänä vielä kaljuus.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Perus Thot. Naisista 80% on sellaisia ennen rupsahtamista.
Thot?
Itsekeskeinen. Itseään täynnä oleva. Narsistinen. Ihailua janoava. Kuten reilun ja kiltin kaverini nykyinen vaimo.
Klassinen merkitys on se vanhista vanhin. Huono voi olla vaikka tyhmä+itsekeskeinen+manipuloiva+kateellinen+petollinen ym. ym.
Joskus lapsena kysyin äidiltä mitä tarkoittaa h u ora ja äiti vastasi, että huonoa naista. En kyllä usko, että äiti niin mustavalkoisesti ajatteli, mutta hu or an työstä ei kovin pienelle voi kertoa...
Itse olen huono nainen (en maksullinen kuitenkaan), en suoriudu normaaleista arkisista asioista kunnolla, harvoin jos koskaan teen lapsille oikeaa ruokaa. Terveellistä ruokaa kyllä on, mutta en kokkaa, omatuntoni ei jätä rauhaan. Rakastan heitä ja olen kasvattanut jokseenkin hyvin, he ovat virheistäni huolimatta täysellisiä. Se on elämän ihmeistä suurin... Virallisten asioiden hoitaminen jää usein puolitiehen, minulla ei muutamaan vuoteen ollut henkilöllisyystodistustakaan, hyvä kun ei kysytty sairaalassakaan... Äänestäessä läheinen todisti henkilöllisyyteni. Olen köyhä ja olin hukassa, onneksi alan rakastaa elämää jälleen. Kaipaan rakkautta ja etenkin rakastumisen tunnetta. Olen kerran saanut kokea sen täydellisenä, myöhemmin rakastuminen on päätynyt suruun kun mies jo alkaakin leikkiä minulla. Sitten katuu kun en jää. Olen niin huono, etten mennyt rakkaudesta naisimisiinkaan, nain vain parhaan ystäväni. Sujuuhan tämä, muttei ole täyttä elämää, en ole ikinä rakastunut mieheeni enkä ole varma tietääkö hänkään mitä se edes tarkoittaa. Olen pettänytkin luullessani, että tässä on mahdollisuuteni kokea rakastuminen. Luvankin kanssa saanut etsiä sitä... Mutta olen niin helvetin huono ja erilainen, etten usko sitä löytäväni. Hyvin konkreettista, näillä mennään. Huonompiakin on.