Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pysty hyväksymään sepelvaltimotautia sairastavan isäni lähestyvää kuolemaa

Vierailija
11.09.2013 |

Oon lähipäivinä heränny siihen todellisuuteen, että isäni saattaa todellakin kuolla pian. Hänellä on yksi suoni melkein kokonaan tukossa ja hän saa esim. rasvaisesta ruoasta sydänkipuja. Mulla on ollu iskän kaa melkein koko elämäni hyvin riitaiset välit. Vasta viimeisrn vuoden aikana meidän välit on parantunu tosi paljo. Asun kaukana isästä ja nähdään tosi harvoin. Viimeks ku nähtiin ni meillä tuli iso riita just ennen mun lähtöä ja sanoin tyhmiä asioita.. miten voin olla niin tyhmä? Entä jos se ois ollu meijän viimenen tapaaminen? Näin muutama yö sitte hyvin elävää ja pysäyttävää unta siitä hetkestä ku äiti ilmottaa et isä on kuollu. Oli hyvin epätodellinen olo et eikö isä kuollukaan.. en oo vielä valmis luopumaan rakkaasta isästä. Oon vasta 22. Mut tiedän et isä ei välttämättä jaksa enää kauaa... oon viimeset puol tuntii itkeny tässä ihan hysteerisesti. Tuo näkemäni uni todella pysäytti mut..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis uni oli niin pysäyttävä et herätessä oli sellanen epätodellinen olo et eikö se uni ollukaan totta. Ap

Vierailija
2/5 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi isasi syo rasvaista ruokaa? Miksi tautia ei hoideta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menisit lääkäriin ja hankkisit oikeaa tietoa sydänsairauksista ja samalla itsellesi apua. Keskustelu vaikka psykologin kanssa voisi helpottaa ahdistusta suhteessa isääsi.

Vierailija
4/5 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isällä todettiin sepelvaltimotauti 49-vuotiaana. Nyt on yli 80-vuotias ja hengissä, muitakin sairauksia on. Eikä syö salaattia vieläkään, porkkana toki kelpaa. 

Vierailija
5/5 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isälle tehty 17 vuotta sitten sepelvaltimoleikkaus. Syöny lääkkeitä koko ikänsä. Isä syö tosi kurinalaisesti terveellistä ja rasvatonta ruokaa ja on todella hoikassa kunnossa. Mutta lähiaikoina jos hän on satunnaisesti sattunut syömään esim.  jäätelöä, niin saa siitä kipuja. Tukossa olevalle suonelle ei voi oikeen tehä mitään. Uusi leikkaus olisi iso riski. Tiedän toki että hyvällä tuurilla vuosia voi olla vielä useitaki jäljellä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän